Heb ik nu een DB killer of niet ?

NoSER

MF veteraan
14 jul 2006
14.137
32
Oost-Vlaanderen (B)
Beetje rare vraag:

Vorig jaar Scorpion uitlaat (van Britse makelij) laten overkomen uit de VS, met dank aan de lage dollar.

VS versie zou geen E-keur hebben, en geen DB killer... De DB killer is pas begin dit jaar beschikbaar geworden in de VS, en diende afzonderlijk te worden besteld.

Nu lees ik op verschillende Amerikaanse fora dat de DB killer voor deze uitlaat eruit ziet als een buis met een eindcirkel, die met 3 schroefjes in de uitlaat wordt bevestigd.

Ik heb echter ook zo'n ding in mijn uitlaat zitten ! (krijg het niet verwijderd wegens rare maat van de schroefjes)... Zie foto.

Zou dit een DB killer kunnen zijn ? Misschien is mijn bestelling in de VS toch via de UK gebeurd, en heb ik wel de DB killer erbij gekregen :?

(Reden van al deze vragen: eind april motortrip naar München (ook via de Eiffel), en dus DB killer wel aan te raden waarschijnlijk)

Dus: lijkt dit voor jullie op een DB Killer of niet ?

Dank voor nuttige feedback !
:]

full
 
Laatst bewerkt:
Beetje rare vraag:

Vorig jaar Scorpion uitlaat (van Britse makelij) laten overkomen uit de VS, met dank aan de lage dollar.

VS versie zou geen E-keur hebben, en geen DB killer... De DB killer is pas begin dit jaar beschikbaar geworden in de VS, en diende afzonderlijk te worden besteld.

(Reden van al deze vragen: eind april motortrip naar München (ook via de Eiffel), en dus DB killer wel aan te raden waarschijnlijk)

[afbeelding]

Wat moeten ze nu in Amerika met een uitlaat met E-keur(Europa-keur),
en het verhaal van een db-killer gaat in Duitsland ook niet op als je geen E-keur hebt.

succes in D-land

p.s. de boete is maar €75,00 , alleen mag je soms je motor laten staan en met een aanhangwagen komen ophalen.
 
Wat moeten ze nu in Amerika met een uitlaat met E-keur(Europa-keur),
en het verhaal van een db-killer gaat in Duitsland ook niet op als je geen E-keur hebt.

succes in D-land

p.s. de boete is maar €75,00 , alleen mag je soms je motor laten staan en met een aanhangwagen komen ophalen.

Ik dacht dat als de uitlaat in de UK wordt gefabriceerd/verdeeld mét E-keur, deze er dan eventueel nog wel op zou zitten bij de uitlaten die via de VS worden verhandeld... Het blijft toch een Europees product.

Mbt tot Duitsland: als ik de DB killer al heb val ik minder op en is dus de kans op een controle kleiner. In geval van controle kan ik nog altijd proberen voor te houden dat Scorpion enkel E-gekeurde uitlaten maakt (zie website) en dat ik er voor de rest niet veel van ken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan