heb ik weer...

bart_chaos

Die hard MF'er
29 sep 2002
311
0
Goes
net terug van twee weken touren in amerika, mijn eerste ritje weer gedaan (heerlijk!). staat motor voor de deur omdat ik later nog even weg wil, rijdt iemand met zijn aanhanger mijn motor omver....(sorry niet gezien).
schade is overzichtelijk, wat krassen en een kromgebogen stuur, maar nou moet ik gvd voorlopig met de bus naar mijn werk...

allemaal geen drama en het komt ook vast snel weer goed, maar het is gewoon balen! B| B| B| B|
 
Zoals ze daar zeggen: the brown stuff happens...

Maar das wel kut, sterkte met afhandeling enzo.
 
net terug van twee weken touren in amerika, mijn eerste ritje weer gedaan (heerlijk!). staat motor voor de deur omdat ik later nog even weg wil, rijdt iemand met zijn aanhanger mijn motor omver....(sorry niet gezien).
schade is overzichtelijk, wat krassen en een kromgebogen stuur, maar nou moet ik gvd voorlopig met de bus naar mijn werk...

allemaal geen drama en het komt ook vast snel weer goed, maar het is gewoon balen! B| B| B| B|
Het lijkt wel of automobilisten steeds minder gezichtsvermogen krijgen :?
Succes met de afhandeling.
 
Damn '( Die schade kan toch aardig in de papieren lopen... Ik hoop dat je snel je geld hebt en weer kunt rijden!
 
Ik snap niet waarom spiegels geen opties zijn geworden op koekblikken. De niet motorrijdende koekblikker gebruikt ze toch niet. So why bother?
Bij aanschaf nieuwe auto, gratis oogmeting erbij doen?? en een cognitieve test op aandachtsspreiding?
Misschien een ideeetje
 
Was het eerste waar ik ook aan dacht.
Lijkt me niet meer dan redelijk om ook deze kosten op de verzekering van de automobilist te verhalen.
Verschilt denk ik hoe je verzekerd bent.Wij hebben beiden een all-risks en toen de honda van mijn man begin dit jaar na een aanrijding met een auto bij de dealer stond, hebben we die 2 weken een leenmotor van ze gehad. Zoals ik het heb begrepen claimt onze verzekering de kosten hiervan dan wel weer bij de tegenpartij die schuldig was.
 
Lijkt me niets te maken hebben met je eigen verzekering. Automobilist maakt schade en is daarvoor aansprakelijk. De kosten van een huurmotor zijn gevolgschade en ook daarvoor kun je de automobilist aanspreken.

(Als dit wettelijk niet klopt dan moet de wet onmiddelijk aangepast worden :+ )
 
Zo ben ik ooit een keer mijn CBR600F kwijt geraakt. Stond netjes geparkeerd in parkeer vak. Een mevrouw die haast had stapt in een jeep, zet hem in de achteruit en geeft plankgas. De rest hoef ik niet uit te leggen denk ik he?

Met andere woorden, ik weet hoe het voelt. Hopelijk rij je snel weer.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan