Heb jij ABM remschijven?? -> lees dit even

ZX7-aRnold

MF veteraan
13 aug 2003
22.472
918
Hoogezand
Kwam er dus na een ritje afgelopen zaterdag achter dat ik een floater uit m'n remschijf mis -O- -O-

Navraag via de importeur leverde mij het volgende op:

Bij de eerste series (2003/2004) werd er gebruik gemaakt van een te zacht type borgring. Deze kun je dus verliezen waardoor je 1 (of meerdere :X :X ) floaters kwijt raakt......

Je kunt via de delaer/importeur deze schijven terug laten sturen naar de fabriek in Duitsland, die er dan nieuwe (geperste) verbindingen opzet. Ik heb er voor gekozen om alleen een nieuwe floater met losse ringen te laten leveren omdat ik m'n schijven niet zolang kon missen ;) maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Gaat alleen om de volledig zwevende uitvoeringen.
 
Da's lekker ,nog nooit van een terugroep actie gehoord zeker
Heb zoiets met een radiale rempomp van het merk PT ,heb die hier in nederland gekocht zo goed als nieuw tweedehands
Schijnen veel problemen mee tezijn en je ziet ze veel op ebay.de tekoop voor niet teveel
Maar de 19mm uitvoeren gaat na verloop van tijd lekken (en dat wil je niet met een radiale rempomp)
En die eikel die me dat ding verkocht heeft wil ook niks (hij zit in de lappenmand en ik hoop dat ie daar nooit meer uitkomt)
 
Da's lekker ,nog nooit van een terugroep actie gehoord zeker
Heb zoiets met een radiale rempomp van het merk PT ,heb die hier in nederland gekocht zo goed als nieuw tweedehands
Schijnen veel problemen mee tezijn en je ziet ze veel op ebay.de tekoop voor niet teveel
Maar de 19mm uitvoeren gaat na verloop van tijd lekken (en dat wil je niet met een radiale rempomp)
En die eikel die me dat ding verkocht heeft wil ook niks (hij zit in de lappenmand en ik hoop dat ie daar nooit meer uitkomt)

Terugroepactie was met dit geval wel op z'n plaats geweest denk ik zo :Y Maar gelukkig hebben niet veel mensen hier ABM schijven zo te lezen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan