Heb mn A!!! Woensdag Thundercat ophalen :)

Hoi gefeliciteerd met je thundercat en denk er om je moet niet alleen aan het vermogen wennen maar ook aan het REM vermogen heb ik tenminste wel gehad voor je er erg in hebt sta je stil En als het regend wil het voorwiel wel wegglijden als je niet gewend bent om voorzichtig te doseren (spreek uit ervaring).
Maar veel plezier er mee en hou de glimmende kant boven.
 
Mooie fiets, zo'n :} niet - blauwe :} , maar da's voor de ware donderpoezenfreaks.

Veel plezier met je :] motor en oefen stoppies op wegen zonder al te veel modder, zand en / of grint.
Blijft 'ie mooier van.
 
Hey jonges dank voor alle leuke reacties!
Morgen lekker vrij van mijn werk dus vroeg uit de veren, motor ophalen (moet 120 km rijden) overschrijven, belletje naar de verzekering en dan gaaaaaan met die banaan. Ik hoop op droogte en SUNSHINE. Kan ik meteen mijn spiegelvizier even testen.
Jemig ik ben in tijden niet zo blij geweest, raar wat zo'n fiets met je doet ;)
Meer fotos morgen!
 
Nog één nachtje slapen! O-)
Ga er vooral van genieten morgen, en onthou dat de kant met die zwarte rubbers aan de onderkant blijven moet! :+

Have fun :] !
 
gefeliciteerd!!!
Ik ben ook begonnen op een thundercat en dat is echt een heerlijke fiets. Dat wennen gaat ook wel meevallen dus veel plezier en lekker :] :] :]
 
Vanmiddag mijn eerste 130 KM. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT
Jeeeeemig wat rijdt dat ding moooooi. Eerst heel voorzichtig aan maar na 3 uurtjes kan ik toch al lekker onspannen rijden op dat ding. Rijdt veeeeel beter dan mijn lesmotort! Wat een power!!! Nog wel wat moeite met terugschakelen, om hem lekker rustig te laten opkomen, en het schakelpedaal moet ook flink diep ingetrapt anders schakelt ie niet terug. Maar owwwww mennnn wat een ding. Heelemaal verliefd :]
 
Vanmiddag mijn eerste 130 KM. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT
Jeeeeemig wat rijdt dat ding moooooi. Eerst heel voorzichtig aan maar na 3 uurtjes kan ik toch al lekker onspannen rijden op dat ding. Rijdt veeeeel beter dan mijn lesmotort! Wat een power!!! Nog wel wat moeite met terugschakelen, om hem lekker rustig te laten opkomen, en het schakelpedaal moet ook flink diep ingetrapt anders schakelt ie niet terug. Maar owwwww mennnn wat een ding. Heelemaal verliefd :]

:+ Volgens mij heeft er iemand genoten ;) :+
 
Vanmiddag mijn eerste 130 KM. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT
Jeeeeemig wat rijdt dat ding moooooi. Eerst heel voorzichtig aan maar na 3 uurtjes kan ik toch al lekker onspannen rijden op dat ding. Rijdt veeeeel beter dan mijn lesmotort! Wat een power!!! Nog wel wat moeite met terugschakelen, om hem lekker rustig te laten opkomen, en het schakelpedaal moet ook flink diep ingetrapt anders schakelt ie niet terug. Maar owwwww mennnn wat een ding. Heelemaal verliefd :]

'( Had ik al gezegd dat ik jaloers op je ben? :) Ik wil ook een thundercatttttt ;) Moet nog effe geduld hebben ;)
 
Gefeliciteerd, ik heb dezelfde en ik kan uit ervaring zeggen dat het wennen erg snel gaat. De cat is ook mijn eerste motor (ik heb hem nu 1,5 maand, net zo lang als mn A) en :] heerlijk.

Veel plezier woensdag en veel veilige kilometers.

Mijn eerste motor was ook een Cat. Fantastische motor met voldoende vermogen en uiteraard de looks. Ik heb er veel plezier aan beleeft.
Gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan