Heb mn A!!! Woensdag Thundercat ophalen :)

DaMaster

MF'er
4 aug 2004
132
0
Dokkum
Yesss!!!!!!!!
Och man wat kneep ik em. Een dikke bui op mn kop onderweg en ik had nog nooit met regen gereden! Snelheid wat gematigd maar in de langzame bochtjes durfde ik toch niet echt te 'hangen'. Bovendien gingen we na 35 minuten alweer richting CBR...dus ik dacht 'of het is oke, of dit is niks', ik had er echt geen idee van.
Het kijken e.d. ging best en het verlossende woord was gauw daar! GESLAAGD!!! Woensdag vrij, dan haal ik mijn Thundercat op (rood/wit), en dan even voorzichtig aan dat vermogen wennen :}
Nu nog sunshine!!
Groeten, DaMaster!
 
Gefeliciteerd, ik heb dezelfde en ik kan uit ervaring zeggen dat het wennen erg snel gaat. De cat is ook mijn eerste motor (ik heb hem nu 1,5 maand, net zo lang als mn A) en :] heerlijk.

Veel plezier woensdag en veel veilige kilometers.
 
full


Kijkt wat makkelijker :P

Woei gefeliciteerd man! :D Ik mag de 29e afrijden! _O_ Hoop dat ik net zoveel succes heb als jij! :P Ride on! :]

ps. wat een geile fiets zeg! :D _O_
 
Jaah man er zit dus echt geen krasje op! geen schade gehad, 16.000 kilometer waarvan 13.000 door 50+ eigenaar :) Niet dat die niet een fiets kunnen afraggen, maar ik had niet de indruk dat het zo'n rijder was :} .
Nog een hele dag werken en dan ist playtime :p
Kan niet wachten! Greetz
 
Grats men :) Veel plezier op je cat maar dat gaat lukken (trust me)
Wel verstandig om rustig aan het vermogen te wennen. Leer eerst je motor rustig kennen en bouw het stap voor stap op.

Oja meer weten over de cat.
Donderse poezen en natuurlijk
www.thundercat.nl
 
Jaah man er zit dus echt geen krasje op! geen schade gehad, 16.000 kilometer waarvan 13.000 door 50+ eigenaar :) Niet dat die niet een fiets kunnen afraggen, maar ik had niet de indruk dat het zo'n rijder was :} .
Nog een hele dag werken en dan ist playtime :p
Kan niet wachten! Greetz
ach ja daar moet je je natuurlijk ook niet op verkijken he ;) Laatst was er een opa van 64 met een Soes GSX 750 R SRAD verongelukt... :(
 
Mooi fietsje. Mag ik vragen wat ie gekost heeft? Ben ik wel benieuwd naar.

Enne.. natuurlijk gefeliciteerd! Kijk wel een beetje uit in het begin, wordt niet overmoedig en zo ;)
 
Wat ie gekost heeft...uhhh tussen de 4 en 5. Laat ik het daar op houden.
En ja ik ga erg rustig beginnen! Toen ik die gashendel bewoog schrok al wel ff, jemig dat wordt rustig doseren :9~
Ik ben zoo blij met dit ding, ziet er gewoon nieuw uit. Hopen dat er geen technische grappen zijn, maar dat verwacht ik zeker niet!
 
Gefeliciteerd dude!!!!!!! Vette bike!

Veel veilige kilometers toegewenst. Hou de glimmende kant boven. En onthou eerst techniek dan snelheid!
 
GEFELICITEERD! En PRECIES de fiets die ik wil hebben als ik mijn A heb :)

Ge-wel-dig mooie motoren die thundercats!!!!!!!!!

Veel plezier!!!
 
Ach ik probeerde het wat discreter dan dit te laten zien eigenlijk ;)
Hoeft van mij niet zo groot; mensen moeten zich niet gedwongen voelen er naar te kijken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan