heb m'r rijbweijs weer terug!

Monsterrr

MF veteraan
15 dec 2003
1.103
0
Amsterdam
Das pas een kerstkadootje, nadat ik in juli door oom agent van de weg was gehaald wegens gevaarlijk rijgedrag heb ik gister opnieuw examen gedaan, theorie en praktijk en ik heb 'm weer terug!

Ho Ho HO :)

Tippie trouwens: als je maandag op het circuit hebt gereden en je gaat vrijdag even over de ring; doe wel je spiegels erop. Als oom agent nl. achter je rijdt met stop politie en je ziet 'm niet omdat je geen spiegels voert, is ie niet blij als ie je uiteindelijk 3 afslagen veredrop bij het stoplicht te pakken heeft O-)

Nu weer lekker knallen op de KTM door Amsterdam, heeeeerlijk!
 
Das pas een kerstkadootje, nadat ik in juli door oom agent van de weg was gehaald wegens gevaarlijk rijgedrag heb ik gister opnieuw examen gedaan, theorie en praktijk en ik heb 'm weer terug!

Ho Ho HO :)

Tippie trouwens: als je maandag op het circuit hebt gereden en je gaat vrijdag even over de ring; doe wel je spiegels erop. Als oom agent nl. achter je rijdt met stop politie en je ziet 'm niet omdat je geen spiegels voert, is ie niet blij als ie je uiteindelijk 3 afslagen veredrop bij het stoplicht te pakken heeft O-)

Nu weer lekker knallen op de KTM door Amsterdam, heeeeerlijk!



Ook zo'n mappie met voorrangsvragen vd expert voor je neus gezien?
 
yep, mappie voor de neus, theorie vragen en mondeling toelichten en toen een stukje rijden.. pff heb m'n lesje wel geleerd, wat a-relaxed zeg.. rijlessen genomen om 't weer op te frissen na 9 jaar, en dan zat ik ineens weer op een 500 cc kawa.. brrrrrrrrrrrr :)
 
mijn god wat had je dan gedaan in juli, dat ze je rijbewijs hebben ingenomen.....en dat je weer examen moet doen, dat lees je niet vaak.........
 
[me]Billy the kid denkt dat de meesten het niet posten als het ze overkomt :X
[/me]
jawel hoor, zoek maar 's even in de zoekfunctie..

Slalommend over de a10, links rechts inhalen met 40 km verschil en zonder spiegels, en zag dus de politie niet met het bordje stop politie.. :) en die combi vonden ze wel welletjes...
 
en nu komt de ellende nog met verzekeringen mocht je een nieuwe af willen sluiten.........
 
jawel hoor, zoek maar 's even in de zoekfunctie..

Slalommend over de a10, links rechts inhalen met 40 km verschil en zonder spiegels, en zag dus de politie niet met het bordje stop politie.. :) en die combi vonden ze wel welletjes...

flauw hoor, je mag ook niks meer tegenwoordig :+
 
Congratz *D

En hopelijk heb je je lesje geleerd ... spiegeltjes zitten er niet voor niets op ;)
 
yep, mappie voor de neus, theorie vragen en mondeling toelichten en toen een stukje rijden.. pff heb m'n lesje wel geleerd, wat a-relaxed zeg.. rijlessen genomen om 't weer op te frissen na 9 jaar, en dan zat ik ineens weer op een 500 cc kawa.. brrrrrrrrrrrr :)


Hehehe ;)
 
[me]Billy the kid denkt dat de meesten het niet posten als het ze overkomt :X
[/me]
jawel hoor, zoek maar 's even in de zoekfunctie..

Slalommend over de a10, links rechts inhalen met 40 km verschil en zonder spiegels, en zag dus de politie niet met het bordje stop politie.. :) en die combi vonden ze wel welletjes...


dat is toch gewoon de snelle slalom? :+ hehe balen man. maar je hebt hem weer, daar gaat het om!
 
Das pas een kerstkadootje, nadat ik in juli door oom agent van de weg was gehaald wegens gevaarlijk rijgedrag heb ik gister opnieuw examen gedaan, theorie en praktijk en ik heb 'm weer terug!

Ho Ho HO :)

Tippie trouwens: als je maandag op het circuit hebt gereden en je gaat vrijdag even over de ring; doe wel je spiegels erop. Als oom agent nl. achter je rijdt met stop politie en je ziet 'm niet omdat je geen spiegels voert, is ie niet blij als ie je uiteindelijk 3 afslagen veredrop bij het stoplicht te pakken heeft O-)

Nu weer lekker knallen op de KTM door Amsterdam, heeeeerlijk!


Blij dat je je lesje geleerd hebt.

Rij nooit zonder spiegels op de openbare weg
:]
 
Das pas een kerstkadootje, nadat ik in juli door oom agent van de weg was gehaald wegens gevaarlijk rijgedrag heb ik gister opnieuw examen gedaan, theorie en praktijk en ik heb 'm weer terug!

Ho Ho HO :)

Tippie trouwens: als je maandag op het circuit hebt gereden en je gaat vrijdag even over de ring; doe wel je spiegels erop. Als oom agent nl. achter je rijdt met stop politie en je ziet 'm niet omdat je geen spiegels voert, is ie niet blij als ie je uiteindelijk 3 afslagen veredrop bij het stoplicht te pakken heeft O-)

Nu weer lekker knallen op de KTM door Amsterdam, heeeeerlijk!


Ik sanp niet dat ze je aanhouden met je dochter van 5 voorop bij 60 km per uur. Kan toch wel ff zonder helm?
 
Zal ik alvast een afspraak maken voor de volgende keer met de expert vh CBR?


Die hebben er trouwens ook een leuke bijverdienste aan .. ;)
 
Blij dat je je lesje geleerd hebt.

Rij nooit zonder spiegels op de openbare weg
:]


ik plaats ook een spiegel op het brik; heeft me teveel gekost diverse malen, laatste keer kleine 20 km achter me gezeten zonder in de gaten te hebben '(
 
Je zult ervan versteld staan indien je het resultaat van de mens vergelijkt met dat van de ezel die zich ... etc., etc. :Y

b.t.w. Tóch proficiat! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan