Heb Nieuwe kuip CBR600F

Zazza

MF veteraan
2 apr 2004
3.326
34
Achterhoek
Zo! na een tijdje met een gehandicapte kuip rond te hebben gereden heb ik nu een nieuwe volledige kuip..

Dit was voor
full
 
full

en deze van afg. weekend gespoten en wel. Nu alleen nog de stickers 8-)


((en het knipperlicht :( ))
 
En hoe zit het met het kleurverschil?

Fiets van zo'n 10 jaar oud, zal toch beetje verkleurd zijn? Of valt het mee?

[me]BGL Racing die ook nog het een en ander wil gaan spuiten........[/me]
 
Nou, ik had 'em meteen helemaal zwart laten spuiten. Ik vind deze cbr-etjes erg leuk maar de kleurencombi's van Honda's uit die tijd zijn vreselijk. Als je er zelf maar blij mee bent!
 
Ziet er idd weer goed uit man!
Is dat een imitatiekuip? Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag en waar heb je em gekocht?
 
Netjes hoor. Imitatie kuipdelen?
Stickers zijn meestal strontduur, je kunt 'm ook gewoon zo laten, is ie ook al netjes.
 
Ik heb 'm ook zonder stickers op de voorkant, veel mooier vind ik zelf:

full


Vind de originele stickers voorop nogal kinderachtig/speels, al is dat opzich voor een 25kW'er niet verkeerd O-)
 
nou die schade komt door de vorige eigenaar, die heeft met de linkerbovenkant van de kuip een fietser geschept, en is daarna met de rechterkant op de stoep beland, vandaar de rare plaatsen. ( Zegt hij!)

en verder met het kleur verschil valt haast niet op.. het enigste wat iets anders is zijn het aantal metaaldeeltjes in de verf.. die zijn iets meer in het nieuwe kuip.

ja het is een polyester kuip, (racekuip-kwaliteit dus)

race kuipjes zijn ook van polyester gemaakt toch? ( domme vraag? :? )


en ik heb hem gisteren voor het laatste bij getankt.. af en toe in de winter eff blokie rijden en eff schoonmaken en dan weer de voorverwarmde schuur in..

Ik heb 'm ook zonder stickers op de voorkant, veel mooier vind ik zelf:

(Afbeelding)

Vind de originele stickers voorop nogal kinderachtig/speels, al is dat opzich voor een 25kW'er niet verkeerd O-)

rood staat ook beter als dat grijze van mij ( vind roadk!ll persoonlijk )

maarja.. of ik er nou roze stickertjes op ga doen :X :X :X B| B| B| :Z :Z :Z


[edit]heb ook even gestemt 8-) [/edit]
 
Ik heb een heel dun ( zwart) ruitje, ik heb geen idee waarvan maar ik vind hem wel erg dus 0,5 cm ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan