Heb respect voor R1 gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Harley is voor de DieHard Genieter van oude nostalgie, niks mis mee.

De heren Hellraiser en Yammie kennen me nu wel ;)

Mare een R1 over de 300 is wat stug.....geef maar toe.....
Voor de rest, R1, goeie productie fiets.

Hmmm, waar las ik dat. 255 officiele topsnelheid?
 
Ken toch echt iemand die er 293 mee gereden heeft!

Berg af, rug in de wind, politie achter em aan, overdreven teller??? En dan nog een klein beetje zelf overdrijven, of gewoon disleksie...

Mijn SV gaat ook door de 240 (Verder gaat ie niet.), maar dat is echt geen 240 echte kilometers...
 
Vraag het hem zelf maar eens. 293 is gereden door Yammie. De 370 die ik met mijn Kawa is een keer gehaald heb, was volgens de teller 390.

Geen wind in de rug, geen berg af en geen politie achter mij aan.
 
Vraag het hem zelf maar eens. 293 is gereden door Yammie. De 370 die ik met mijn Kawa is een keer gehaald heb, was volgens de teller 390.

Geen wind in de rug, geen berg af en geen politie achter mij aan.

Nah ja, ik weet het niet... Doe maar een gooi. ;)
 
Pfieuw... 370... echte km's...

Dat is echt wel hard... En ik vind 271 (teller)km's al hard... Dan nog ff 100km erbij op drukken... :} :} :}
 
Drijf jij je motor nooit tot de max? Oke die van jou geeft 240 aan, verschilletje met die van mij 420.

Is wel een tijdje terug hoor dat ik 370 heb gereden, kan nu bijna nergens meer. Was gewoon in het Zuiden op een stille weg richting Geleen.
 
Euh, ik hoor snelheden die echt niet kunnen, record staat op ergens boven de 500 op zandvlaktes.
Volgens mij droom je al......
 
Ben hartstikke wakker.

Zeg niet dat ik tot 420 heb gereden, kan trouwens niet begrenzer staat op 400. Onzinnig natuurlijk, maar goed.

Het is ook zo dat je deze snelheden alleen maar op zand of dat soort wegen kan halen. Was echt geen snelweg naar Geleen hoor, een of ander breed pad richting een treinoverslag.
 
Ben hartstikke wakker.

Zeg niet dat ik tot 420 heb gereden, kan trouwens niet begrenzer staat op 400. Onzinnig natuurlijk, maar goed.

Het is ook zo dat je deze snelheden alleen maar op zand of dat soort wegen kan halen. Was echt geen snelweg naar Geleen hoor, een of ander breed pad richting een treinoverslag.
volgens je profiel(vrouw)
ben je dan de snelste vrouw ..... :+
 
Ik moet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid nu behoorlijk geprikkeld is. :)

But I am having a hard time to belive all this exciting news.

Maar de prijs is het bewijs? eh.. nee... dan de piccie is het bewijs? Nee, dat klinkt niet.. maar kom op met die info!

:)
 
Op donderdag 27 juni 2002 01:21 schreef martinweb.nl het volgende:
Mijn SV gaat ook door de 240 (Verder gaat ie niet.), maar dat is echt geen 240 echte kilometers...


Kijk dan rij je ook gewoon 240.. altijd dat gemiep over echte kilometers.. niemand weet z'n echte kilometers dus doe maar gewoon hetgeen je ziet vlak voor je neus graag.
Weet je zeker dat je serieuze afwijking hebt, dan vermeld je dat er maar effe bij.

Trouwens een straatmotor die >370km/uur (400km/uur?!) doet komt mij eerlijk gezegd erg ongeloofwaardig over. Al helemaal als je er niet eens een fototje van hebt.
Maarja, ik ken dan ook niks van motoren dus mocht het toch echt waar zijn, dan steek je't daar maar op.
 
Laatst bewerkt:
Vraag het hem zelf maar eens. 293 is gereden door Yammie. De 370 die ik met mijn Kawa is een keer gehaald heb, was volgens de teller 390.

Geen wind in de rug, geen berg af en geen politie achter mij aan.

:) Welk politie voortuig loopt deze snelheid? Eigenlijk moeten we allenmaal zo'n ding hebben }) Copper pesten })

Met 200 nog even op het achterwiel trekken })
 
:^

Lijkt mij ook errug sterk. Een 1425 cc blok onder een "soort GPZ1000RX"...

wanneer werd dat ding dan gemaakt? Er zou dan toch iets van moeten te vinden zijn lijkt me? en als het een "test" van Kawa was, denk je dan niet dat ze dat in een museum zetten? en dat de pers ff wordt ingelicht dat ze een fiets hebben voor de weg die de 400 haalt?

Nooit op een beurs gestaan?? Waarom dan die test? Ik geloof het niet... in ieder geval, ik geloof niet dat het een officiele kawa is... Maar het is een leuk verhaal ;)
 
Wat een ontzettend kletsverhaal....
[onzin modus]
Ik heb een voorwiel aangedreven motor waarmee ik toch vette wheelies kan maken 8-)
[onzin modus]
 
Ben hartstikke wakker.

Zeg niet dat ik tot 420 heb gereden, kan trouwens niet begrenzer staat op 400. Onzinnig natuurlijk, maar goed.

Het is ook zo dat je deze snelheden alleen maar op zand of dat soort wegen kan halen. Was echt geen snelweg naar Geleen hoor, een of ander breed pad richting een treinoverslag.

Welke treinoverslag was dat dan :?
 
Op donderdag 27 juni 2002 01:35 schreef Megabyte het volgende:
...
Is wel een tijdje terug hoor dat ik 370 heb gereden, kan nu bijna nergens meer. Was gewoon in het Zuiden op een stille weg richting Geleen.
...

...
Het is ook zo dat je deze snelheden alleen maar op zand of dat soort wegen kan halen. Was echt geen snelweg naar Geleen hoor, een of ander breed pad richting een treinoverslag.
...
een rustige brede snel/zandweg naar geleen. nee die maken ze niet meer.
 
jah, op je racer met 370 op een zand pad... dat zal.... :+ Waarom maken ze toch de rechte stukken op de circuits van asfalt :? :? op zand gaat veel harder :P
net als in de F1 hè.., daar proberen ze ook van alles om de snelheid te drukken. op zand gaat het te hard.
 
En moet toegeven dat ik ook verstelt stond dat de R1 tot over de 300 kwam. Yammie wil deze magische grens nog eens overschrijden, als dat al niet gebeurt is.

De '02 R1 is niet over de 300 te krijgen op de teller en ik heb echt mijn best gedaan met Raul samen.

Heuvel af, neus op de kroonplaat maar meer dan 296 km/u kwam er niet op de teller.
Op de Dynobank kwam hij net onder de 280 echte km/u. En dat is dus zonder rol- en luchtweerstand e.d. Alleen van het achterwiel op de rol.

De echte 300 km grens zal hij dus nooit halen op de weg.
 
De '02 R1 is niet over de 300 te krijgen op de teller en ik heb echt mijn best gedaan met Raul samen.

Heuvel af, neus op de kroonplaat maar meer dan 296 km/u kwam er niet op de teller.
Op de Dynobank kwam hij net onder de 280 echte km/u. En dat is dus zonder rol- en luchtweerstand e.d. Alleen van het achterwiel op de rol.

De echte 300 km grens zal hij dus nooit halen op de weg.
ze moeten die Dynobanken ook in het zand opstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan