Heb respect voor R1 gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Megabyte

Rookie
26 jun 2002
15
0
Delft
Ben vandaag weer wezen rijden. Van Den Haag naar Westervoort en van daaruit naar Keulen. Vriend uit Keulen heeft een nieuwe motor: Yamaha R1. Yammie weet dat ik hier niets mee heb.

Zelf had ik dit keer toch mooi moeite om dat bakbeest van me af te schudden. In Duitsland over de 300 km/h en toen gaf deze het op. Ligt natuurlijk niet alleen aan de R1, ook aan de bestuurder.

Yammie ik neem mijn woorden terug. Eerste Yamaha waar ik respect voor heb. Zegt toch heel wat, daar jij weet waar ik op gereden heb.
 
Op woensdag 26 juni 2002 22:15 schreef Megabyte het volgende:
..................
Zelf had ik dit keer toch mooi moeite om dat bakbeest van me af te schudden. In Duitsland over de 300 km/h en toen gaf deze het op. Ligt natuurlijk niet alleen aan de R1, ook aan de bestuurder.
...........................

En waar rijd jij nu op?
 
Natuurlijk.

Kawasaki 1425CC. Daar waar Hellraiser vragen over had.


Als ik op google zoek krijg ik dit:
apark0105_06_12.jpg
 
Lijkt qua bouw en uiterlijk op de GPZ1000RX. Is door Japan gemodificeerd. De gegevens kloppen dus niet met de 1000RX. De foto van de GPZ1000RX geven een beetje weer hoe de 1425CC er uit ziet.

Speciaal project geweest van Kawasaki, zoek vanaf dat ik dit bakbeest heb mij zelf ook suf naar info. Lukt mij niet. Enige info die ik heb is van Kawa zelf.
 
Mega... je maakt me wel errug nieuwsgierig nu :P Ik wacht met spanning op een piccie (en natuurlijk wil ik em ook wel es in 't echt bewonderen :} )
 
Hellraiser,

Waarschijnlijk weet jij ook wel dat ik dit van jou kon verwachten.

Een tijd geleden kwam tenslotte jij op dit forum met de vraag Kawasaki 1425CC. Helaas alleen onder de choppers.
 
Als de begrenzing er af is, is de top 400 km/h. Zelf heb ik er een keer 370 km/h meegereden. Vandaag maar tot 320.
 
Zowel Niels als Daniel,

Wat voor motor hebben juliie zelf? En wat is de maximale snelheid die je daarmee kan bereiken?
 
DUH, lette gewoon effe niet op. Hartstikke nieuw hier, hing altijd op het ander motorforum rond.
 
Nee hoor, niets mis mee. Heb tenslotte zelf niet alleen dat race ding en een paar ander racers, maar ook een HARLEY en dat is toch geen race model te noemen.

Verhuizing naar sport is te begrijpen met deze snelheid.
 
Harley is voor de DieHard Genieter van oude nostalgie, niks mis mee.

De heren Hellraiser en Yammie kennen me nu wel ;)

Mare een R1 over de 300 is wat stug.....geef maar toe.....
Voor de rest, R1, goeie productie fiets.
 
Zeg ook niet dat er iets mis is met het hebben van een Harley, heb zelf tenslotte een Electra Glide.

En moet toegeven dat ik ook verstelt stond dat de R1 tot over de 300 kwam. Yammie wil deze magische grens nog eens overschrijden, als dat al niet gebeurt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan