Heb teveel Guzzi spul..

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Een 3 tal 5 bakken voor Moto Guzzi:
Een gerepareerde Daytona bak, 1 oog van de 4 bovenop het blok waarmee de bak aan het frame vast zit, was afgebroken maar dat is weer opgelast en met een helicoil gerepareerd dus weer heel...vraagprijs 300e
Een direct onder een Sport 1100 vandaan komende bak...vuil maar gewoon goed....vraagprijs 275e
Een gereviseerde T3 bak met wat extra gimmics...vraagprijs 350e

Een perfecte 6 bak van een Guzzi V11.....vraagprijs 1000e

Een Sport 1100 blok met oliekoeler, 65000 km....vraagprijs een euro per cc!

Een Zwaar getuned ex 850 blok...nu 1000 cc met megacycle nokkenas,titanium stoterstangen, gesmeede zuigers, twinspark, grotere le mans kleppen...na opbouw slechts 100 km gereden, verlichte drukgroep van 4,5 kg...vraagprijs 1500e....de nokkenas en de cilinders, zuigers kosten dat al.

Een Rsv mille usd vork met onderste kroonplaat, bovenste gefreesde alu superbike kroonplaat plus superbike stuur....vraagprijs 475e.

Achterbrug met cardan, cardanas en een 3 spaaksachterwiel voor een 160 achterband, remklauw en schijf en 2 achterschokbrekers...pas voor een tontiframe....vraagprijs 1500e
Limoengroene V11 tank...nieuw, het model met de externe benzinepomp. vraagprijs 325e
 
Laatst bewerkt:
iig de tank, anders moet ik de mijne spuiten,

is het 1100sport blok identiek aan die van de V11? dan zou ik daar misschien ook wel eens over willen denken, maar dat ligt nog even erg ver van mijn bed ;-)

afijn, misschien ooit.. :P
 
Ah...spuiten is misschien duurder idd dan deze kopen...kun je beter jou tank verkopen aan iemand met schade en de mijne erop zetten?

Bij mijn weten is een 1100 sport blok wel gelijk ja...misschien dat een V11 wat meer kracht onderin heeft maar dat is een vraag voor de echte kenners.
 
Terug
Bovenaan Onderaan