Heb V.I.P. SBK kaartje gekregen

dikkevinger

MF'er
15 jul 2001
203
0
Heerhugowaard
Durf het bijna niet te geloven maar ik heb ze echt. Mijn zwager belde net om te vertellen dat hij via een patient twee vip kaarten heeft voor de SBK races op assen. Hulde aan de patient :} en hulde aan mijn zwager dat hij aan mij dacht :}
Ik heb begrepen dat we;
met een bus opgehaald worden en gebracht naar assen,
de hele dag te gast zijn bij de ducati stal,
zelf niet hoeven te zorgen voor eten en drinken,
mogen rondlopen tussen de coureurs,
en echt overal mogen snuffelen.

Tevens gaat het verhaal dat er een paar vip's achterop mogen bij een van de ducatirijders om een rondje over het circuit te maken. Mocht ik dit nu zijn (zou wel aardig wezen) dan heb ik iets nodig om te laten zien aan jullie dat ik het ben (denk zelf aan een sjaaltje om mijn arm o.i.d) Wat zal ik dragen zodat ik als MF'er herkend word ?? En dan verwacht ik wel een paar foto's die vanaf de tribune ofzo genomen zijn op het forum natuurlijk.

Mijn vraag aan jullie is nu; hebben jullie slimme tips ??? We hadden al bedacht dat een fototoestel met voldoende rolletjes wel prettig zou zijn om mee te nemen voor de nodige plaatjes. Nog meer tips ??

C.U.


Dikkevinger.
 
Misschien een tip om zelf te rijden met de coureur achterop, dan val je zeker op :+
 
Yep zwager maakt natuurlijk foto's als ik de gelukkige ben en het allemaal doorgaat (rondje dus) maar hij staat natuurlijk ook in de pits. Vraag dus aan jullie als mede MF'ers om een foto ergens langs de route te schieten. Voor de mooiste heb ik een hele dikke taart over, en nee dat is dus niet mijn schoonmoeder :}
 
beide middelvingers opsteken naar publiek en evt. cameras

de helm van je piloot als trommel gebruiken

duitse vlag mee nemen ( }) )

lijkt me genoeg keuze samen met de andere posts :)
veel plezier daar trouwens :)
 
Speciaal voor friezinnetje dan maar :j :j :j :j omdat je het toch niet er vindt :)
En jullie de ogen uitsteken zou ik echt niet doen })
Tot nog toe is het sporthesje wel haalbaar, en vele andere tips leuk (ff onderuit,trommelen of de dikkevinger :j )
Misschien dan maar een combi van hesje en :j

en ja ik ga er heeeeeeel vet van genieten !

C.U.


Dikkevinger
 
Nou geniet ervan!

Ik zou ze ook niet weggeven dus laat ze maar klagen ;) . ff veel foto's maken om iedereen hier de ogen uit te steken.
 
'( Jammer, jammer, mijn eega heeft er ook 1tje, gekregen bij zijn honda SP2 maar arme ikke heb niks. (2 SP2s kopen was te gortig) Heel veel plezier!Het is je gegund! Zet je de fotootjes even op racesport? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan