hebben julie tips voor een nieuwkomer

ik heb nog steeds dezelfde orginele demper .
ik bedoel alleen : zorg dat je helemaal klaar bent als je zwaarder dan 50cc gaat rijden.
voor je eigen en andere weggebruikers wel zo veilig.
rijbewijs , veilige motorkleding , beetje verkeersinzicht en goede verzekering.
 
en haal nou maar gewoon je motorrijbewijs, mag je een echte motor rijden zonder je zorgen te hoeven maken over power _O- kan je er altijd nog een CBR125 bij kopen :9 ;)
 
ik heb nog steeds dezelfde orginele demper .
ik bedoel alleen : zorg dat je helemaal klaar bent als je zwaarder dan 50cc gaat rijden.
voor je eigen en andere weggebruikers wel zo veilig.
rijbewijs , veilige motorkleding , beetje verkeersinzicht en goede verzekering.
Rij al 9 jaar met de wagen en ben zeer defensief bezig, zotte jaren zijn eraf;
Was 16 en had een camino die een dikke 100 liep tot de flikke me konden pakken op een recht stuk.
Honda doet tevens een aktie met de 125cc moto's. Ze geven je een waardebon van een 135 euro om een cursus rijervaring op te doen.
Je moet maar een kijken op de honda site van Belgie.
Ben toch van zin een cbr125 aan te schaffen
 
Rij al 9 jaar met de wagen en ben zeer defensief bezig, zotte jaren zijn eraf;
Was 16 en had een camino die een dikke 100 liep tot de flikke me konden pakken op een recht stuk.
Honda doet tevens een aktie met de 125cc moto's. Ze geven je een waardebon van een 135 euro om een cursus rijervaring op te doen.
Je moet maar een kijken op de honda site van Belgie.
Ben toch van zin een cbr125 aan te schaffen

goeie keus :Y :Y
 
Bij elke verhoging van PK'S ben je niet meer verzekerd.
En wat gebeurd er als je een andere demper plaatst? Juist, een verhoging van je PK.
M.a.w. wie is hier dan nog wel verzekerd.
Je blijft wel verzekerd als je elke verandering aangeeft aan je verzekering maar zo gaat je premie wel omhoog.
( Ik weet niet hoe dat zit voor NL maar in B is het zo)
Dit weet ik van een vriendin, zij werkt op een verzekeringskantoor
in NL is dat niet zo :N :W

kijk anders ff in het 25 KW gedeelte, daar staat vast een hoop over de CBR125 etc
 
Heb jij ervaring met dit beestje?
Hoe is de handeling en de acseleratie
Zijn hier ook mooie dempers voor te krijgen.
Een openluchtfilter van k&n staat ook al op m'n lijstje

nou, t is gewoon de beste 125cc viertakt die er is, klaar.
handling is opzich goed, omdat het een licht ding is, dus heel snel de hoek om te gooien, maar de vering mag beter, misschien zijn er WP sets voor te krijgen. (dit is gewoon algemeen hoor)

Dempers zijn er vast wel voor te krijgen, je kan ook gewoon een open demper verbouwen zodat ie op de jouwe past, das misschien goedkoper.

K&N is altijd leuk, dat klappert lekker :9

acceleratie is leuk, maar niet te vergelijken met een echte motor, als je je best doet, ben je t eerste weg bij t stoplicht, maar je gaat t nou helaas echt niet winnen van johnny met de Kadett GSI '( * tweehjdertigh B| ... *

owjah, voor de handling, kijk eens naar dat youtube.com filmpje dat ik een paar posts eerder heb neergezet :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan