Hebben jullie dat nou ook?

kawa-max

Die hard MF'er
18 nov 2002
387
1
Helmond
Als we zo eens een stevig ritje hebben naar bv. de Nurnburg Ring en het gaat "lekker", daar aangekomen ein dosen cola, curriewurst mit pommes, effe kijken wat er op de ring gebeurt en dan weer terug naar huis in een "lekker" tempo, dat het na je stop weer ff duurt voordat je dat gevoel weer hebt van voor je stop. Allesgaat weer minder en het duurt gewoon weer een uur of zo voor het weer gaat, maar dan ben je alweer in nederland, dus heeft het geen zin meer.
Wie herkent dit.
 
Nou nou, het gaat er gewoon om dat ik na een tankstop weer gewoon door kan gaan met gassen, maar na een stop van een uurtje of anderhalf het gewoon weer ff duurt voor het ritme en de scherpte weer terug is. Na een lange stop ben ik niet meer zo opgefokt of zoiets, moet mezelf weer opladen of zo.
 
Ligt het niet aan de dosen cola en curriewurst mit pommes :?

[me]Red_Devil_SP1 heeft nooit problemen om weer in het ritme te komen...[/me]
 
het zijn de bubbels!!
neem volgende keer een spa'tje blauw! hehe

kan het zijn door de cola? daar zit toch cafeine in? ik drink namelijk wel eens een soort redbull ( kremlin power) en daar zit muchos cafeine in. als ik dan ga fitnessen en doe echt krachtdingen tril ik helemaal en dat heb ik als ik die rommel niet drink geen lastvan!! = 32gram cafeine per 100 ml ofzo

en anders het gas flink opentrekken dan krijg je vanzelf een adrenalinestoot?

groeten
 
Op woensdag 16 april 2003 10:36 schreef thijsje82 het volgende:
het zijn de bubbels!!
neem volgende keer een spa'tje blauw! hehe

kan het zijn door de cola? daar zit toch cafeine in? ik drink namelijk wel eens een soort redbull ( kremlin power) en daar zit muchos cafeine in. als ik dan ga fitnessen en doe echt krachtdingen tril ik helemaal en dat heb ik als ik die rommel niet drink geen lastvan!! = 32gram cafeine per 100 ml ofzo

en anders het gas flink opentrekken dan krijg je vanzelf een adrenalinestoot?

groeten

Milligram hoop ik. ;)
 
Ik herken het wel eerlijk gezegd, zo rij ik na een stop de eerste km's ook rustiger. Best vreemd eigenlijk.... :z
 
Na een lunch, vooral als 'ie vet en warm is (de lunch dus) is er een moment van geestelijke onscherpte (lichaam moet de boel even verwerken). Misschien dat daarom de eerste kwartiertjes het rijden wat minder scherp is?
 
Als we zo eens een stevig ritje hebben naar bv. de Nurnburg Ring en het gaat "lekker", daar aangekomen ein dosen cola, curriewurst mit pommes, effe kijken wat er op de ring gebeurt en dan weer terug naar huis in een "lekker" tempo, dat het na je stop weer ff duurt voordat je dat gevoel weer hebt van voor je stop. Allesgaat weer minder en het duurt gewoon weer een uur of zo voor het weer gaat, maar dan ben je alweer in nederland, dus heeft het geen zin meer.
Wie herkent dit.

Waarom ga je niet rijden OP de ring als je er toch bent.
Ik begreep dat het een paar jaar geleden iets van 25 dm per rondjes was.
En de oude baan is best groot.
 
Meestal heb ik na een langere stop (wat eten, bakkie koffie)
ook wel ff last van aardappelmoeheid
heb ik ook niet echt zin om eens een beetje gas te geven :Z
ben ik veel te druk bezig met verteren :+
Volgens mij heeft iedereen daar wel last van hoor,
rookpauze gaat wel maar het moet niet gek veel langer worden.
grtz.
Dr.Edgaskett
 
Terug
Bovenaan Onderaan