Hebben jullie dat nou ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmk

MF veteraan
28 okt 2012
1.992
3
Bergen op Zoom
Ga je je motor poetsen denk je even het zadel en de tank eraf halen dan kan ik er beter bij. En voor dat je het weet ligt je achter of voorwiel eruit even de remklauwen er af halen, kan er dan beter bij, gelijk maar even de wiellagers nakijken en de kabels van de koppeling maar even smeren. Daarna kan ik nog wel het luchtfilter schoonmaken en gelijk even naar het olie of koelvloeistof peil kijken, Kan ik ook nog even de ketting smeren.
En voor je het beseft is je halve motor gesloopt en je wilde vanmiddag nog gaan rijden.
 
verdomd het is al weer vrijdag..
Ja dat klinkt bekend ja. al vanaf m'n scooter tijd
zie het als perfectionisme als je iets doet wil je het gelijk allemaal goed
 
gelijk maar even de wiellagers nakijken en de kabels van de koppeling maar even smeren. Daarna kan ik nog wel even naar het olie of koelvloeistof peil kijken, Kan ik ook nog even de ketting smeren.
En voor je het beseft is je halve motor gesloopt en je wilde vanmiddag nog gaan rijden.
Sloop jij je motor voor deze dingen :?
 
Herkenbaar. En zodra je hem dan weer in elkaar hebt zijn je kappen ranzig (als je die hebt) omdat je er met je vette klus-klauwen aan gezeten hebt en bedenk je je weer waarom je er aan begonnen was :P
 
Herkenbaar. En zodra je hem dan weer in elkaar hebt zijn je kappen ranzig (als je die hebt) omdat je er met je vette klus-klauwen aan gezeten hebt en bedenk je je weer waarom je er aan begonnen was :P
Ohhww, en motor met kappen.

Tja dan vraag je er om })
 
Ga je je motor poetsen denk je even het zadel en de tank eraf halen dan kan ik er beter bij. En voor dat je het weet ligt je achter of voorwiel eruit even de remklauwen er af halen, kan er dan beter bij, gelijk maar even de wiellagers nakijken en de kabels van de koppeling maar even smeren. Daarna kan ik nog wel het luchtfilter schoonmaken en gelijk even naar het olie of koelvloeistof peil kijken, Kan ik ook nog even de ketting smeren.
En voor je het beseft is je halve motor gesloopt en je wilde vanmiddag nog gaan rijden.

je wiel en remklauwen eraf om je motor te poetsen :? waar kan je dan precies beter bij :?
 
Ik heb dat altijd bij meisjes. Even je jas uit voor een bakkie koffie en voor je het weet lig je op je rug die peilstok erin te frotten.
 
Ik heb dat altijd bij meisjes. Even je jas uit voor een bakkie koffie en voor je het weet lig je op je rug die peilstok erin te frotten.
_O-
Ik ga stuk hier!

Lekker vrijdag-topic hoor TS :Y
Maar nee daar heb ik verder nooit last van...
 
allesbehalve, zelfs het poetsen is vaak maar 2 keer per jaar in de wasbox hoge druk erop (proberne lagers en balhoofd te ontwijken)... ik weet het, het is zeker niks om trots op te zijn, maar ik herken je verhaal dsu niet :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan