Hebben jullie dat nou ook??

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Vanwege een kleine reparatie en modificatie ben tijdelijk weer aangewezen op mijn koekblik |( . Nu merk ik tijdens het autorijden dat als er een motorrijder mij tegemoet komt dat ik mijn hand opsteek (uit gewoonte)om te groeten. Deed ik dus vanmorgen weer (per ongeluk?), zie ik aan z'n reactie dat ie bij zich zelf denkt.... wat moet ik hier nu weer mee :?
Hebben jullie ook wel eens moeite om je motorrijders gewoonte te onderdrukken in de auto (afgezien van Wheely's, stoppie's ed.) *D
 
Ik heb vooral problemen met tussen de files doorrijden als ik dan eens met een wagen ben. Ook het parkeren op de stoep lukt me dan niet zo goed.
 
Ik heb er ook regelmatig last van.
Met hand op me stuur en dan een paar vingers omhoog.
Met raampje open is het helemaal erg...en dan valt het ook meer op en krijg je idd gezichten die zichzelf doen verraden onder de helm weg.

Edit:
Gevoel onderdrukken...ik denk alleen maar overal..."Zat ik maar op de fiets dan was ik er al 10 keer voorbij geweest" bv.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
voor de gein doe ik het wel is...

maar ik heb er minder last van.... :)
 
Ik heb vooral problemen met tussen de files doorrijden als ik dan eens met een wagen ben. Ook het parkeren op de stoep lukt me dan niet zo goed.
Knie over het asfalt wil ook niet lukken zeker ;)
 
ik ken het gevoel :)
even zwaaien naar je 'collega'

Maar zwaaiende mensen in de auto wijst er meestal
op dat de coppers een paar honderd meter verder
staan...
Vanmorgen ook weer...grote controle in voerendaal.
Werd wel ff vriendelijk van tevoren gewaarschuwd
*D :}

Koekblikken kunnen toch wel handig zijn. :)
 
Ik heb wel eens dat ik denk van 'ik piep wel eventjes tussen die autootjes door' .... gelukkig realiseer ik me (tot nu toe ;) ) gauw genoeg dat het niet gaat passen...

Verder wordt ik er iedere keer weer van bewust gemaakt dat een Punto 1.1 niet dezelfde accelleratie capaciteiten heeft als een motor '(
 
Laatst bewerkt:
Doe ik ook vaak automatisch. Heb trouwens altijd 't idee dat niemand dat ziet. Ik kijk ook nooit of automobilisten naar me zwaaien.

En ik vraag me altijd of of ik niet per ongeluk in z'n drie aan 't optrekken ben, maar dat blijkt dan toch de één te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ook zoiets wat betreft mensen die je aan kijken van "wat doet die nou achterlijk"

Als ik ergens sta te wachten en zie een fiets, al dan niet verscholen tussen auto's, die ik beter wil zien...meest achterlijke bochten wringen om maar een glimp te zien...

Of heftig met me kop schudden met afkeurende blik als fiets er echt niet uit ziet naar mijn mening.

Stond vorige week bij verkeerslicht en zag links van me twee SS staan met korte broek en t'shirt...ik tik op me voorhoofd en schud me hoofd een keer...
Geloof dat ik meer voor gek werd uitgemaakt })
 
Ik heb vooral problemen met tussen de files doorrijden als ik dan eens met een wagen ben. Ook het parkeren op de stoep lukt me dan niet zo goed.

Tussen de paaltjes doorijden gaat ook minder...

Heb geen koekblik, maar had er vroeger wel wat last van (neiging zwaaien dus). Kon het wel onderdrukken.
 
Geen last van als ik auto rijd, en dat doe ik op dit moment veel meer dan motorrijden (helaas had ik het liever ook andersom gezien).
 
Knie over het asfalt wil ook niet lukken zeker ;)

Kan ik toch niet, evenmin als stoppies en wheelies. En om toch "cool" te kunnen stoefen met mijn motorrijderscapaciteiten heb ik er "tussen de files doorrijden" dan maar bijgesleurd ;) (dat kan ik wel, net zoals dat parkeren, alhoewel,eens de stoep te hoog is kan ik met mijn pootjes niet meer aan de grond ;( )
 
Of vooraan gaan staan bij een stoplicht... Ik moet met autorijden regelmatig in het begin ff nadenken dat het acceleren, remmen, zwaaien, parkeren, ergens tussendoor rijden, vooraan gaan staan, en meer van dat soort dingen net ff wat anders gaan...
 
Daar heb ik geen last van. Als ik ingehaald ga worden draai ik vaak wel het raam open en zet het volume van de radio wat lager :)

Als ik in de Kever rij, groet ik wel naar andere Kevers (en die groeten ook naar mij natuurlijk) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan