hebben jullie dat nu ook

heb jij dat ook

  • ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

S.O.T

MF veteraan
4 jun 2001
3.374
169
Oirschot
ik bedoel dat het de ene dag klote gaat met rijden.
het ding stuurt niet en het lijkt wel of de banden slap staan, de vering deugt niet te koud/warm.
en de ander dag lijk wel of alles klopt zelfde ding stuurd als een scheermes en je lijkt alles te kunnen op je bike.


jr
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb wel dat ik de ene dag \'lekkerder\' rij dan de andere, durf bochten harder te nemen, rij mooier en vloeiender, en het schakelen enzo gaat ook soepeler.
Zonet ook ff gereden nog maar had de kop er niet bij dus maar snel weer teruggegaan. Je moet er volledig mee bezig zijn, dan beleef je het meeste plezier eraan. :)
 
Inderdaad,de ene dag lijkt alles te lukken, en kan het niet hard genoeg gaan.
En de volgende dag wil het gewoon niet, iedere bocht die je neemt kom je fout uit en over een paar kilometer weg is het al tig keer bijna fout gegaan. \'t zal wel tussen de oren zitten, maar als het niet wil draai ik maar snel om en ga terug naar huis voo ik schade rij :(
 
Kheb dat niet specifiek per dag... Ik kan zelfs op de heenreis rijden als een oud wijf, waarbij dus niks lukt en op de terugreis met 200 door een bocht vlammen alsof het niks is... Ik moet ( blijkbaar.) altijd effe opwarmen |( ( ik lijk wel een echt oud wijf :( )
 
Ik herken het verhaal van mijn vader hierin... die rijdt nog langzamer dan normaal als hij net op zijn motor springt...

Ik rijdt constant even langzaam /snel, niet echt last van.
 
Ik merk nu nog wel dat het de ene dag beter gaat dan de andere dag... Had dit ook met de auto toen ik nog lesde/net het RBW had... Merkte toen heel goed dat vermoeidheid zich meteen heel duidelijk vertaalde naar slecht rijden... Met de motor is het minder erg, maar bochten mooi ronden gaat toch moeilijker dan... Heb dan het gevoel veel meer de bocht in te moeten duwen...
 
Bekend gevoel ja..

Ik heb ook de ene dag het gevoel dat alles rammelt en piept en de volgende dag weer dat ie perfect rijdt..

Zal inderdaad wel aan de stemming en aandacht waarmee je rijd liggen.
 
Ik heb dat vooral bij mini rotondes, soms lekker en soms denk je \"shit\" Nu rij ik nog niet zo lang dus dat komt nog wel. gaat overall wel steeds lekkerder
 
Terug
Bovenaan Onderaan