Hebben jullie dat ook

Status
Niet open voor verdere reacties.

heavey

MF veteraan
1 mei 2003
11.444
1
oost-Souburg
Hoi

Kijk heel vaak op het motorforum,maar ik heb er de balen van dat de site zooooooooo irritant traaaaaaaaaaaag is ,is af en toe niet meer normaal en vandaar dat ik er soms maar uitga om toch een beetje mijn goede humeur te behouden,want ik raak er behoorlijk opgefokt van.
Ik woon zelf in Zeeland en vraag me af of dit alleen een probleem van Zeeland is of dat jullie er ook last van hebben(heb kabel dus daar ligt het niet aan).
Verder een hele leuke site.

Heavey
 
Iedereen heeft er last van. Zijn al veel topics over geopend en er is ook aan gewerkt. Er is naar mijn weten een nieuwe server geplaatst om dit te verhelpen maar toch blijft hij aardig traag. Ik denk dat ook hier nog wel aan gewerkt zal worden :?

Maar ik zit er ook niet 'in' ofzo dus vul mij maar aan :P
 
Iedereen heeft er last van. Zijn al veel topics over geopend en er is ook aan gewerkt. Er is naar mijn weten een nieuwe server geplaatst om dit te verhelpen maar toch blijft hij aardig traag. Ik denk dat ook hier nog wel aan gewerkt zal worden :?

Maar ik zit er ook niet 'in' ofzo dus vul mij maar aan :P

dat was toch niet meer doorgegaan? Dat zouden ze donderdag gaan doen maar 2fast ofzo kon niet en nou gaan ze het een andere keer doen.
 
Als het goed is gaat t morgen gebeuren, nieuwe server. Onderhoud is vorige week al gedaan. En dit topic hoort hier niet helemaal thuis. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan