Hebben jullie naast je motor ook een auto?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, geen auto of zelfs maar auto rijbewijs.

Mijn eigen fout natuurlijk. Eerst motor lessen, en na het afrijden meteen een motor gekocht. En toen pas lessen in de auto... vond er helemaal niks aan -O-
 
Deze had ik er eerst bij:

77125882_6_ijTb.jpeg


Maar ik ga vrijwel altijd met de motor naar mn werk en kan altijd nog de auto van iemand anders pakken als het echt nodig is. Dus omdat het eigenlijk alleen maar geld kostte maar weggedaan. Doet wel nog elke dag pijn hoor.. blijft je eerste auto'tje '(
En het feit dat ie geëxporteerd is naar Angola.............. dat doet ook pijn :X
 
nee.. ik heb geen motor (meer) naast m'n auto

....ow damn, verkeerde topic |(


Magoe net wel 'n 'nieuwe' auto gekocht.. 'nieuwe' motor voor papa is van de winter weer aan de beurt *O* We moesten privé eerst even 'n betrouwbare auto kopen..

full


me zoontje heeft even voorrang als het gaat om vervoer :W

full
 
Laatst bewerkt:
Peugeotje 107, voor de baas, als het goed is binnenkort een polo bleumotion afhankelijk van de levertijd....
 
Skoda Fabia Combi, meeste auto voor het geld dat ik beschikbaar had. En mijn vrouw is er blij mee want die heeft genoeg ruimte om de kinderen, de hond en de boodschappen te vervoeren. En ik geloof dat ze ook erg gelukkig is met de parkeersensoren.
Ikzelf woon 6,5 km van mijn werk dus ik fiets of motorfiets. Behalve met regen, sneeuw of ijzel. Dan is het openbaar vervoer of mijn vrouw brengt me weg. Met de kinderen, de hond en de boodschappen pas ik er ook nog wel bij.
 
Seat Leon 1.9 TDI uit 2007.. Rij er toch zo'n 40.000km per jaar in, dus kan eigenlijk niet zonder..

Ik rij dan ook vrijwel alleen bij mooi weer op mn motor. Dan geniet je toch het meest :)
 
Nee helaas... Student... ;)

We hebben een geweldige ovchipkaart *D

Ga vooraan zitten in de bus en doe net alsof je aan het sturen gas geven en schakelen bent,
lijkt net echt :+

(deze winter was behoorlijk afzien met dat ov :( irritante hyperactieve scholiertjes voreg in de ochten, was blij toen de pekel eindelijk verdewenen was :Y )
 
Laatst bewerkt:
staat wel een auto, maar die gebruik ik niet :)
Heb dus afgelopen winter alle dagen gewoon doorgereden en 2 keer op mijn snufferd gelegen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan