Hebben jullie naast je motor ook een auto?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou sorry, maar dan vind ik het nog een domme beslissing. Als je mag kiezen tussen een gratis auto of NIX. Dan nam ik mooi die auto ipv nix. En dan kocht ik er echt even later een motor bij })
Of luister je altijd naar pappa en mamma ? Ik nam gewoon beiden. Ze kochten nix voor me, nou dan koop ik toch zelf een auto en motor? Als ze zeiden 'een auto die wij betalen of je eigen motor' dan echt mooi eerst een leuke auto en sneaky een tijdje later een motor in de garage zetten naast de auto. Gekocht is gekocht, je kan dan niet meer terug. }) :)

Want uiteindelijk heb je nu dus flink wat duizenden euro's weggegooid door een auto te weigeren ;) Of zijn wij Hollanders nou van die gemene mensen die niet naar de ouders luisteren?! ;)

En wat als die auto op mijn ouders hun naam blijft staan,en dus ook van hen blijft zolang ik nog thuis woon ? Dan heb ik inderdaad 1 maand met een "eigen" auto rondgereden... of wat denk je,dat ze mij die auto laten houden ? Ik heb ook nog een broer en zus rondlopen die dan wel een mooi cadeautje zouden krijgen.

1 optie was natuurlijk de auto nemen, verhuizen en dan een motor kopen, maar ik denk dat als je verhuist je je geld wel voor andere zaken kunt gebruiken.

Ik weet niet hoe het bij jou thuis zit, maar bij ons is het: onder wiens dak je leeft, daar hou je je aan de regels, je mag altijd vertrekken als het je niet aanstaat.

En btw, het plezier van nu al te kunnen rijden met een motor ipv over 10 jaar is me wel wat geld waard.
Tenzij ik me natuurlijk tevreden zou stellen met een crossertje of zo :j -sorry,maar ik heb een zwaar rijbewijs voor iets- , dan bleef die termijn beperkt tot 3 jaar.
 
En wat als die auto op mijn ouders hun naam blijft staan,en dus ook van hen blijft zolang ik nog thuis woon ? Dan heb ik inderdaad 1 maand met een "eigen" auto rondgereden... of wat denk je,dat ze mij die auto laten houden ? Ik heb ook nog een broer en zus rondlopen die dan wel een mooi cadeautje zouden krijgen.

1 optie was natuurlijk de auto nemen, verhuizen en dan een motor kopen, maar ik denk dat als je verhuist je je geld wel voor andere zaken kunt gebruiken.

Ik weet niet hoe het bij jou thuis zit, maar bij ons is het: onder wiens dak je leeft, daar hou je je aan de regels, je mag altijd vertrekken als het je niet aanstaat.

En btw, het plezier van nu al te kunnen rijden met een motor ipv over 10 jaar is me wel wat geld waard.
Tenzij ik me natuurlijk tevreden zou stellen met een crossertje of zo :j -sorry,maar ik heb een zwaar rijbewijs voor iets- , dan bleef die termijn beperkt tot 3 jaar.

Als ie niet op eigen naam staat dan is het anders. ;) Dan zou ik ook nog ff denken en gewoon gebruik maken van een 'algemene' auto en dan zelf ook idd een motor kopen. Voortaan wel erbij zeggen dat ie dan niet op je naam zou staan hoor! :)
 
En jij kadett met je CBR. Rijd jij eens met 120 over het zand. Dan lul je wel anders. Je moet geen appels met peren vergelijken. Een crossmotor is nou eenmaal geen wegmotor en een wegmotor is geen crossmotor. Elke motor heeft z'n eigen voor en nadelen. Mijne kan mooi door het zand baggeren en je kan er mee springen enz. en met jouw motor kan je weer hard rijden en een kneedown maken.

Jij rijd in principe ook brommer vergeleken met de grote jongens op het forum met 1000+ cc's.

Wat rijd jij dan als ik een brommer rijd?
Maar zie jij hier ergens zand? Ik niet hoor... en als ik het zand wil spelen ga ik wel bij m'n neefje in de zandbak zitten.

Maar alle gekheid op een stokje. We wachten 5 maanden tot jij ook een 600 hebt waarmee fatsoenlijk op de snelweg gereden kan worden.
Gaan we samen een eindje :]

Over and out! :+
 
Als ie niet op eigen naam staat dan is het anders. ;) Dan zou ik ook nog ff denken en gewoon gebruik maken van een 'algemene' auto en dan zelf ook idd een motor kopen. Voortaan wel erbij zeggen dat ie dan niet op je naam zou staan hoor! :)

Die stok hielden ze inderdaad wel achter de deur, zo slim zijn ze wel, anders konden ze me toch niet voor de keus stellen ?

Blijft hetzelfde, ik heb gekozen 8-)
 
Wat rijd jij dan als ik een brommer rijd?
Maar zie jij hier ergens zand? Ik niet hoor... en als ik het zand wil spelen ga ik wel bij m'n neefje in de zandbak zitten.

Maar alle gekheid op een stokje. We wachten 5 maanden tot jij ook een 600 hebt waarmee fatsoenlijk op de snelweg gereden kan worden.
Gaan we samen een eindje :]

Over and out! :+

Prima ;) Alleen wel hopen dat ik dan voldoende geld bij elkaar heb geraapt, anders wordt het eentje huren. Volgende maand ff een Fazer 2002 huren. Helaas ook weer 25kw :(
 
Die stok hielden ze inderdaad wel achter de deur, zo slim zijn ze wel, anders konden ze me toch niet voor de keus stellen ?

Blijft hetzelfde, ik heb gekozen 8-)

TOch slimme ouders ;) Anders had jij ook vast wel een motor erbij gekocht
 
Een VW Golf IV Highline met lekkere dikke wielen. Veel rij ik er niet in alleen als ik geen zin heb om met de motor te gaan af dat het te glad is.

Als ik 2 dagen in de auto zit krijg ik de kriebels, al die drenkelingen op de weg waar je achter moet blijven. Kan je beter met de bike gaan ff gas en pleite.
 
Kheb een Golf II uit '85.
Privé zwembad on-board. :+
Inmiddels een dure auto aan het worden.
 
Beert`s auto
20020215_album92038_nr6.jpg



20020215_album92038_nr4.jpg


Als je erg goed kijkt die je hem ergens op de erg kleine foto`s
 

Lekker ploppen doe ik op de motor, om echt hard te gaan liever die Lotus. En wie ooit Lotus gereden heeft weet dat bochten in een auto wel degelijk erg :} :} :} kunnen zijn :)


Ik ben de gelukkige geweest die in een 911 turbo en een Corvette (TPI) mocht rijden maar ik moet zeggen dat die ook :} :} :} :} :} :} :} door de bocht gaan. Maar de motor geeft een grotere kick op dijkweggetjes en de vrijheid is groter.
Het enige nadeel vindt ik de kosten die erbij komen voor het onderhoud, benzine en andere vaste lasten. Nu kan ik een CBR1100 en een Golf IV voor een fractie van het bedrag van de Porsche of Chevrolet.
 
Heb een auto voor woon/werk en andere verplichte ritjes. M'n motor heb ik puur voor de fun/kick.
 
Peugeotje 206 1.6 XS '00
Suzuki Alto 1.0 '01 met alles erop en eraan })

O'ja, heb ook nog ATB full Suspension en een Bulldog |( |( |( die weigert te lopen met dit weer...

Overigens allemaal van me wife :} :} :} :} :} :}
 
naast de 3 :]
hebben ik nog een golf IV tdI :z
en de vrouw opgefokte Toyota coupe 1600 16v :9
best wel lekker hoor als het regend met de auto. :+
kan mijn oude lijf niet meer tegen ;)
 
Je zult het niet geloven maar ik heb een TANK: Volvo 850 estate, maar wel een lekkere en vlotte tank en voorzien van alle gemakken.
En niet te vergeten een lekkere roffel van de 5 cilinder motor.
 
Naast mijn Yamaha R1 een Yamaha R7.

Als auto, tja je mot toch wat als je droog wilt blijven......

Lamborgini Diabolo en een Ferrari F50. ;)
 
Laatst bewerkt:
Een peugeot 206 RG van de zaak.
misc.php


De misses heeft een Golf II voor haar woon-werkverkeer.

Motor rijden doe ik puur voor de lol. En dan het liefste de "slingerpaadjes" achteraf.(en ja, ik ben en mooi weer rijder) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zelf een Volvo V40 en de vrouw een subaru mini jumbo (gaat meer in dan in mijn volvo vanwege de gastank)

De Ovlov is vooral voor ons bedrijf om mee naar de klanten te rijden etc.

Ik wil nog wel een S60 waarmee je dus echt hard door de bocht kunt.

De FZR 600 is absoluut voor de ontspanning en Fun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan