Hebben jullie naast je motor ook een auto?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gromm

MF'er
27 feb 2002
139
0
Utrecht
Ik vroeg me af of er echte die-hards zijn die door wind en weer met de motor rijden.

Heb je ook een auto, wat voor eentje? Ik heb een Lupo. Rijd je er alleen met slecht weer mee?
 
meeste mensen willen zuinig doen en rijden alleen als het mooi weer is en hebben er dus ook een auto bij maar er zijn ook mensen die net hun motor rijbewijs hebben gehaald en allen een motor hebben *D
 
Ik had een golf cabrio....Naar de klote gereden :9~ dankzij een KUT scooter :( . Die kwam even lekker op mijn helft uit in een S-bocht.

Ik had die gozer achteraf gezien gewoon voor z'n flikker moeten rijden. Ach ja.... je wijkt toch automatisch uit.

Dus geen auto meer. Komt er ook niet meer.
Veeeéél te gevaarlijk!!!! ;)
 
heb nog een golf II jammer genoeg, misschien geef ik hem volgend jaar wel weg aan fam.

ben't zat autorijden :r
erger me af en toe
feest.gif


enige rlx eraan is lekker muziekje erbij terwijl je je verplaatst.

[denkmodus]
'maar dat kan met porto(headset) ook'
[/denkmodus]
auto gaat weg
 
Nee, heb wel twee motoren, en volgens mij zou ik liever nu nog voor een motor kiezen dan voor een auto...
 
Automobilisten zijn de dood voor motorrijders.
Ik rijd alleen auto voor mijn werk en dan blijf altijd rechts en rijd ik niet harder als 120.

Ik vind een auto gewoon een te tam vervoersmiddel, inhalen gaat amper. Een bocht is geen kick. De acceleratie is werkelijk om te lachen en als je eens tegen de 200 aankomt dan zuipt dat ding zoveel dat je om de 150 kilometer moet tanken.

U ziet wel. Ik ga voor de sportauto.. ik ga hoogstwaarschijnlijk volgende week zaterdag een stukje meetoeren in een Saxo met 150 PK. Bestuurt door een vriend met een racelicentie..

Ik heb nu al zin. :}
 
Jups, ook auto's in mijn leven

- Opel Omega 2.0 16v CD
- Ford Mondeo Station TDI

Ik geef de voorkeur aan de Omega, omdat het een CD uitvoering is en dus alles zit erin 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heb naast motor nog een Toyota Starlet, nieuwe model niet zo'n vierkant lelijk hok ;) Waarom niet een grotere snellere bak ? (Het is maar een 1.3i) omdat het een zuinig autootje is, houd ik meer geld over om te sparen voor een nieuwe motor *D
 
Ik heb een Bora TDI 115pk. Gebruik de motor vooral voor fun ritjes en af en toe nuttig. Mijn vriendin heeft haar auto verkocht en doet alles met de motor :)
 
Ik heb er een golf IV TDi naast(idd, van de baas).

Ik rij denk ik zo'n 4-5000 km per jaar in dat ding, en dat is voorald te danken aan sneeuw en of ijzel. Van mij mag hij weg, alleen heb ik dan een probleem bij gladheid.

Mijn vriendin gebruikt hem voor de boodschappen, en ik om bier te halen (er past geen krat in mijn koffer, en blik vind ik vies)
 
Ik ben in het gelukkige bezit van een lease-auto. Een Nissan Almera 1.8 Sport+. Eigenlijk ben ik meer autofreak (Lotus!!!!) dan motorfreak, hoewel het motorvirus me erg hard te pakken heeft en ik niet meer zonder de motor kan.

Lekker ploppen doe ik op de motor, om echt hard te gaan liever die Lotus. En wie ooit Lotus gereden heeft weet dat bochten in een auto wel degelijk erg :} :} :} kunnen zijn :)
 
Heb nog een Vectra 1.8i er naast. Heb er de afgelopen 2 jaar nog 70.000 km mee gereden.

Maar daar gaan we nu verandering in brengen... :+
 
Ja, al was ik het nooit van plan...

Ik kreeg er eentje van mijn vriendin, en zelfs als ECHTE motorrijder zeg je dan geen nee... ;)

Renault Clio cabrio 1.4

(met slecht weer en zout op de weg idd)
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf heb naast mijn motorfiets alleen een bootje.. en daarmee ga ik niet naar mijn werk ;)

Mijn vriendin heeft naast haar gestolen motor :? Nog wel een 16 jaar oude Toyota Corolla, die komt nu wel goed van pas. :)
 
Ik heb alleen een motor. Heb m'n auto verkocht toen bleek dat dat koekblik toch alleen maar stil stond 8-) .

Waar blijft die poll?
 
Ik heb een Golf2 van 1990, maar deze gebruikt mijn vriendin voor haar werk. Ik pak altijd de motor.
 
Heb alleen m'n motortje, als ik een auto nodig heb kan ik de corsa van m'n ouders gebruiken.
 
Wij hebben een Hyundai Atos voor de honden en de boodschappen, en ik krijg zo voor een maand of 4 een Ford Focus 1.6 Trend station uiteraard voor de kinderwagen enz.

Ps. Waarom 4 maanden dan wordt meestal een demo-auto weer verkocht.

gR1d
 
Nee, maar als het echt niet anders kan is er nog het openbaar vervoer of een huur/leenauto. Als je in de stad woont is het erg frustrerend om met een auto in de file te staan terwijl je er met de motor langs kunt janken 8-) Voor die paar keer per jaar vind ik het een dure grap om er ook nog een auto bij te moeten hebben. Stop liever dat geld in andere zaken :]
 
Uhhmz....ik heb ook een totootje....had een Lancia Libra tot paar weken terug...belt de leasemaatschappij dat ik een andere auto krijg...dus nou heb ik een Audi A3...en volgende week weer een andere omdat alle A3's zijn teruggeroepen ofzo...naja, ik vind het wel best... :P
 
golf 2.. ERG handig nu'k al half jaar op verzekering wacht voor centen van de motor.
 
Heb er een lease auto naast, momenteel een Focus. Aantal wielen maakt voor mij niet uit, lol heb ik toch wel (hangt wel van de auto af, in een Focus kan je aanzienlijk meer lol hebben dan in een Golf, in die klasse)
 
Heb een leasebak (renault megane station :r )waar ik meer mee rij dan me eigenlijk lief is omdat ik een buitendienst baan heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan