Hebben mensen hier een Regio 1 DVD speler....???

Bigconvoy

Die hard MF'er
13 jun 2001
516
0
Ergens in ons kikkerlandje
Hi there,

Ik heb het address waar je die video kunt bestellen.
Ik heb gehoord van Darryl dat er ook een DVD uitkomt.
Ik wacht daar op.
http://www.barracudafilms.com/
Ik ga hem bestellen....wil hem zelf best graag hebben.
Misschien is deze DVD speler wel regio vrij, denk het eigenlijk wel ;) ;) ;)
Wilde ik hier even mededelen, omdat velen van jullie de volledige film wilden hebben.
Of misschien capture ik hem wel, ik heb net als DudeRuud een Miro DC10, een uur lang aan stunts en crashes.
Kost rond de $19,95 US, plus $9,95 US aan verzendskosten. Oei, prijzig of niet... |( |(
 
Als je DVD speler niet regiovrij is, kom je maar hier heen. Heb een regiovrije standalone DVDspeler, en heb een Snazzi, een tegenhanger van de DC10, en naar mijn mening is de kwaliteit daar beter van. Misschien moeten we samen maar eens een DVDje rippen via de capturekaarten en dan kijken welke de beste kwaliteit heeft :P
 
Hey cool...lijkt mij mooi...!!!
Maar is heb gehoord dat de jouwe beter is ;( , volgens mij heeft de jouwe een geluids ingang op de capturecard zelf zitten, of niet..??
Man, maar ik ben ook blij genoeg met mijn DC10, was al duur genoeg.

Als ik hem op DVD heb, capture ik hem echt wel.
Alleen heb ik FTP ruimte nodig...any volunteers.. :? :? :?
 
Bouw er maar een DivX van, misschien wil Pooh wel hosten voor sommige mensen of iemand anders met kabel?
 
Hey cool...lijkt mij mooi...!!!
Maar is heb gehoord dat de jouwe beter is ;( , volgens mij heeft de jouwe een geluids ingang op de capturecard zelf zitten, of niet..??
Man, maar ik ben ook blij genoeg met mijn DC10, was al duur genoeg.

Als ik hem op DVD heb, capture ik hem echt wel.
Alleen heb ik FTP ruimte nodig...any volunteers.. :? :? :?

Ja Snazzi is mooier jah :) Maarja voor die prijs kan je 2 DC10 kaarten kopen. Ik heb inderdaad een geluidsingang, een \'tulp\'-ingang voor video en een SVHS ingang. Verder nog een geluidsuitgang geloof ik en weet ik het allemaal. Mooi kaartje, is ook DIRECT van output source naar MPEG1. Een DC10 zet het eerst naar AVI, en dan moet je het nog converteren, waardoor er VAAK frames verdwijnen in het niets en het beeld niet synchroon loopt met het geluid. Gelukkig heeft de Snazzi daar geen last van.

Maar er zijn nog veel duurdere kaarten die echt SUPER kwaliteit afleveren, maar ben niet van plan om dat te gaan kopen.
 
Het lijkt mij slimmer om de DVD rechtstreeks naar de HD te kopieren (zijn wel tools voor) ipv te capturen. Hoe goed de capture-kaarten ook zijn, er is altijd verlies bij het omzetten van digitaal naar analoog en weer terug naar digitaal. Kijk eens op:

http://www.vcdhelp.com/dvdripping.htm

Daar staat wel wat om DVDs rechtstreeks naar je HD te zetten en er dan een VCD van te maken.
 
voila, als je de dvd hebt, gewoon rechtstreeks rippen.
met nandup als je ervaring hebt, met flaskmpeg als je geen ervaring hebt (flaskmpeg guid: HIER)
 
Ja erg leuk allemaal, maar voor ECHTE DVDRIP moet je een PC DVDROM hebben, en zoals ik al zei heb ik een standalone :)
Maaruh de kwaliteit van mijn RIPS zijn echt superieur hoor, ZEER weinig verschil met een directe rip. Bovendien gaat het van digitaal naar digitaal. :)

anyway, ik heb het ding voor homevideo\'s van tape om te zetten naar vcd, meer niet.
 
Het lijkt mij slimmer om de DVD rechtstreeks naar de HD te kopieren (zijn wel tools voor) ipv te capturen. Hoe goed de capture-kaarten ook zijn, er is altijd verlies bij het omzetten van digitaal naar analoog en weer terug naar digitaal. Kijk eens op:

http://www.vcdhelp.com/dvdripping.htm

Daar staat wel wat om DVDs rechtstreeks naar je HD te zetten en er dan een VCD van te maken.

Lijkt mij ook de beste optie, maar ik heb net als JK een stand alone DVD speler. Dus zit er geen andere optie op dan te capturen.
Ik zal wel een keertje een stukje DVD capturen met mijn DC10. Persoonlijk vind ik het best mooi kwaliteit.
 
Bovendien gaat het van digitaal naar digitaal. :)

Dat is natuurlijk niet waar. Het gaat van digitaal naar analoog (= TV-signaal) en dan weer naar digitaal (capturekaart) 8-)
Maar goed de kwaliteit kan inderdaad wel bijna net zo goed worden als je goede apparatuur hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan