Hebbes!

Tuckson

Kawasaki VN900 Custom Special
5 okt 2004
2.227
80
Woudenberg
Voor al diegenen die hier absoluut niet in geïnteresseerd zijn, het gejuich al in honderden topics voorbij hebben zien komen of diegenen die nog moeten:

Hihaaa.... deze jongen heeft vanochtend z'n papiertje gehaald.
De zenuwe vooraf, me medeleerling moest eerst dus ik kon nog fijn 3 kwartier wachten.
Toe mocht ik zelf, stromende regen, wel een aardige vent als examinator, die me zelf nog even bij het naar buiten lopen vertelde dat ik vooral niet op hem moest letten. Hij vroeg waarom ik wou motorrijden.

Nou daar is natuurlijk maar 1 antwoord op : (Ja, roept u maaarrrrrr...) .... Juist, omdat ik het leuk vindt. :] :}

Zegt ie:" mooi zo, dan ga je nou gewoon een lekker stukkie rije en geniet ervan. Praten we over een half uurtje wel weer verder".

Wordt ik vervolgens de binnenlanden van Borneo ongeveer ingestuurd. I.p.v. een half uur was ik bijna 3 kwartier weg. Maar wel een lekker ritje (voor de kenners:
Bij Leusden A28 ri. Utrecht op en meteen bij Woudenberg er weer af. Arnhemseweg af naar Leusden Zuid. Hier RECHTSAF de Treek in. Helemaal door de bossen naar Woudenberg (De Glind). Achter Woudenberg langs richting scherpenzeel. Bij rotonde scherpenzeel weer linksaf de Voskuilerdijk op en deze helemaal afrijden, binnendoor weer naar Leusden.).

Veel bochtenwerk dus, maar het was fun!

En dat vond hij dus ook toen ik de verlossende handdruk kreeg.

Die motor duurt nog ff, me geld ligt nu bij de rijschool en het CBR (Centraal Bureau Regelgeving), maar dat papiertje neemt niemand me meer AF!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd.

Doe alleen Tommy R6 niet na. Paar weken na behalen rijbewijs in een tunnel tussen twee auto's door rijden waarvan er één een politie agent is.

Motor en rijbewijs kwijt.

Tja. . . zoek het neit op.
 
Gefeliciteerd.

En gezien je leeftijd: geen beperkingen wat betreft vermogen!

Vast veel plezier gewenst bij het maken van al die proefritten om een leuke, mooie, fijne motor uit te zoeken.
 
congratz, al wel een idee wat voor motor?
veel veilige km's :]

Een betaalbare... ;)

Denk dat ik wil beginnen met een huis-, tuin en keuken japanner. Ergens tussen de 600 en 800 CC in of zo.

Kan wel meteen stoere dingen willen doen, maar dat ligt me niet zo.

Die medeleerling zag het wel zitten. Die wil meteen gaan voor een Yamaha Dragster 1100 (schrijf ik het goed?). Heb hem verteld dat ie dan toch iets anders onder z'n hammen krijgt dan die CB500 waar we op gelest hebben.

Mijn droom is om ooit is een Guzzie California 3 te rijden. Ik realiseer me dat dit meteen een afkanapper is voor sommigen (sorry), maar daar had Martin Luther king met zijn "dream" ook last van. Bleek toch een mooie "dream" te zijn.

Maarreh... bedankt voor de hartverwarmende reacties. Ik ben tot tranen toe en in het diepst van mijn ziel geroerd... Eehh... OK :r ik geef toe, ik overdrijf.

Dit is toch een idiote dag geworden. Wekenlang leef je naar dat moment toe dat je die handruk krijgt. En dan sta je buiten en gaat het gewoon weer om geld.

Had het wel passend gevonden als er op dat moment een mooie bike uit lucht was komen vallen (langzaam aan touwtjes of zo natuurlijk), begeleidt door een paar trompetten.

Nah... gelukkig nog genoeg zwaaitopics hier om het gevoel te blijven houden

Ciao
 
...dat ligt aan je rijstijl ;)

anyway, gefeli man!!
veilige kms gewenst :]

Ai... die zit.
zijn er inmiddels genoeg hier die daar over kunnen meepraten.
Moet er inderdaad niet aan denken die hele zenuwezooi nog een keer voor hetzelfde papiertje te moeten doorlopen.
 
Gefeliciteerd :)

En dan, als de 1e zonnestralen weer door de donkere regenwolken in Nederland verschijnen, mag jij officieel de weg op :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan