hee das vreemd overschrijven met deel 1+kopie 3

eigenwijs

Die hard MF'er
17 feb 2004
844
0
uitgeest
ik heb geloof ik met een handelaar van doen,de motor is betaald,staat thuis,maandag ga ik hem op naam zetten,nu kijk ik nog is naar de papieren die ik meekreeg,
een deel 1B tenaamstellingsbewijs op de voorzijde staat onderaan vermeld : C.4.c. de tenaamgestelde kan door middel van dit kentekenbewijs niet worden geidentificeerd als de eigenaar.


een kopie deel 3

hoezo is er geen deel twee wat normaal altijd meegegeven word en wat ook genoemd word op de achterzijde van kopie deel 3 wanneer je een motor gaat overschrijven?

ik heb dit soort deel 1B nog nooit eerder gezien of er over gehoord.
er staat wel een kenteken van de motor op,een naam voorletters geboortedatum,straat,postcode enz en telkkens staat er een code c.1.1 of c.1.2 ,c.1.3 voor

de verkoper heeft mij even dat bruine velletje laten zien het deel 1 dat ie mij toestuurt zodra de motor op mijn naam staat.
 
je hebt alleen tenaamstelling nodig en deel 3
de methode die jij beschrijft is heel normaal

(maar daar kom je maandag wel achter ;) )
 
Oh ja waar je wel naar moet kijken is of het blok nummer overeenkomt met de papieren zo niet kunnen ze moeilijk doen bij het postkantoor })














:+
 
ha ha ha hi hi hi hi haah,das een steek onder de gordel,maar ik voel er niks van hier op de harde schijf :+
 
......
hoezo is er geen deel twee wat normaal altijd meegegeven word en wat ook genoemd word op de achterzijde van kopie deel 3 wanneer je een motor gaat overschrijven?

ik heb dit soort deel 1B nog nooit eerder gezien of er over gehoord.
......

*klik* => http://www.rdw.nl/ned/02_diensten/01_kenteken/start.asp?pagina=ned0201_0018.htm

Hier staat een linkje naar de RDW-site met alles over het nieuwe kentekenbewijs.
Kan je even nakijken of je alles hebt ontvangen! 8-)
 
Veel plezier met je gestolen motor!! tot ziens op de weg... :r

(niks onder de gordel...maar gewoon recht op je bek :( )
 
Deel 1 heet nu 1a (voertuiggegevens),
Deel 2 heet nu 1b (tenaamstelling),
Overschrijvingsbewijs deel 3 heet nu deel 2.

Deel 1a krijg je pas als het voertuig op jouw naam staat.

Is allemaal verandert, maar begrijp nog steeds niet waarom.
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier met je gestolen motor!! tot ziens op de weg... :r

(niks onder de gordel...maar gewoon recht op je bek :( )

trek het je niet aan,het is onzin om de motor dan maar aan de politie over te dragen die dat ding ook weer doorstoten naar de handel en er niet vies van zijn daar nog centjes voor te vangen ook,waarna opnieuw de motor weer word verkocht want er is niets waarom dat niet zou mogen volgens de wet,en het kan ook best zijn dat het blok bij een motorzaak vandaan komt die preventief alle sloop/schade motoren van nummers ontdoet nadat de papieren zijn ingeleverd bij de rdw.
 
stick to the point,enkel het blok,met de rest van de fiets is niks aan het handje,stelletje opblaaskaken :+
en als ik op de sloop een ander blok haal met wel een nummer erin kan niemand mij zekerheid geven over de herkomst ervan of dat ie eerlijk is,dus ik kan dat blok maar beter laten zitten en die blokkies op de sloop die joost mag weten waar ze vandaan geplukt zijn daar lekker laten roesten ;)
 
Laatst bewerkt:
Deel 1 heet nu 1a (voertuiggegevens),
Deel 2 heet nu 1b (tenaamstelling),
Overschrijvingsbewijs deel 3 heet nu deel 2.

Deel 1a krijg je pas als het voertuig op jouw naam staat.

Is allemaal verandert, maar begrijp nog steeds niet waarom.

Ik heb me laten vertellen door een controleur van 't rdw, dat in europa het kenteken uit niet meer als 2 delen mag bestaan, vandaar deze wijziging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan