Hee een OBT nummer 30 wie doet er mee?

Ik kan zeker bij Fozzie m'n regenpakkie wel in een koffer doen??
Meestal als ik die meeneem heb ik 'm niet nodig.
Om 9 uur bij de Mc in Best :W
 
Ik kan zeker bij Fozzie m'n regenpakkie wel in een koffer doen??
Meestal als ik die meeneem heb ik 'm niet nodig.
Om 9 uur bij de Mc in Best :W


Ik hoop niet dat je hem nodig,

want als je hem nodig zult hebben, dan zal ik en mijn achteropzitdame zeer waarschijnlijk ook afhaken. -O-


En anders ben ik er gewoon om negen uur in Best. *D
 
Laatst bewerkt:
Weeronline | Cookies

Zondag breidt de bewolking en lichte regen zich in de ochtend snel uit over het land. In de loop van de middag en avond gaat het vanuit het noordwesten harder regenen. Het wordt slechts een graad of 19 en een stevige zuidwestenwind maakt het voor het gevoel nog wat frisser.

Ik meld mij af, ga luie op de bank droog liggen.
 
Ik ga elke dag met de motor naar mijn werk in mijn regen pak.
Mijn linker knie is kennelijk verdraait, een beetje dik. Ik loop bij de fysio. Dus maar geen risico nemen. Ik wil graag mee.
 
Weeronline | Cookies

Zondag breidt de bewolking en lichte regen zich in de ochtend snel uit over het land. In de loop van de middag en avond gaat het vanuit het noordwesten harder regenen. Het wordt slechts een graad of 19 en een stevige zuidwestenwind maakt het voor het gevoel nog wat frisser.

Ik meld mij af, ga luie op de bank droog liggen.

OBT naar Zaterdag. originele datum was dus toch beter })
 
Morgen ziet het weer er een stuk gunstiger uit. Er trekken nog wel veel wolken en een paar regenbuien over, maar ze zijn beduidend minder zwaar dan vandaag. De droge perioden overheersen en tweede helft van de middag breekt vanuit het westen de zon vaker door.

Er staat een matige, aan zee soms vrij krachtige, westenwind en de maxima komen uit tussen 19 graden aan zee en 21 graden in het zuidoosten.

In de nacht naar zondag steekt geleidelijk een stevige zuidwestenwind op en liggen de minima tussen 12 en 15 graden. In het noorden neemt de bewolking toe en is kans op wat lichte regen of motregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan