Hee hallo een ieder..

Titi03

Rookie
22 aug 2008
23
0
Weesp
Nou , hier ben ik dan. Ik ben Tim uit Weesp. Ben al twee jaar in het bezit van me rijbewijs maar ja had eindelijk een oldtimer (Honda CB Nighthawk 650 cs cardan) maar door een vage reden hield deze er na 15 km mee op. Ik hoop dat ik het probleem nog kan oplossen met hulp van dit forum misschien.

Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik binnenkort de trotse bezitter van een Kawasaki KR1s ga worden nog even nakijken en dan hopelijk lekker genieten van deze gruwelijke tweetakt motor.

Gistere een proefrit erop gemaakt en alleen maar genoten. En hopelijk gaat dat straks nog veel vaker gebeuren.

Maarja dit ben ik misschien spreek ik nog wel mensen hier om info in te winnen wie weet.

Iniedergeval Tot snel ...

Groeten Tim :]
full
 
Laatst bewerkt:
welkom hier een kr1 is jeugd sentiment voor mij, veel plezier hier
 
Dat vond ik nou ook JW... Echt een speeltje voor op de weg ( of het circuit ) lijkt me echt geweldig om eens op het circuit te gaan ... O-)
 
Nou , hier ben ik dan. Ik ben Tim uit Weesp. Ben al twee jaar in het bezit van me rijbewijs maar ja had eindelijk een oldtimer (Honda CB Nighthawk 650 cs cardan) maar door een vage reden hield deze er na 15 km mee op. Ik hoop dat ik het probleem nog kan oplossen met hulp van dit forum misschien.

Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik binnenkort de trotse bezitter van een Kawasaki KR1s ga worden nog even nakijken en dan hopelijk lekker genieten van deze gruwelijke tweetakt motor.

Gistere een proefrit erop gemaakt en alleen maar genoten. En hopelijk gaat dat straks nog veel vaker gebeuren.

Maarja dit ben ik misschien spreek ik nog wel mensen hier om info in te winnen wie weet.

Iniedergeval Tot snel ...

Groeten Tim :] [afbeelding]


hey Tim welkom hier :W

en ook namens mij heel veel rijplezier gewenst

en heb zelf 4 jaar in weesp gewoond op de herengracht naast ut theater en de omgeving is een mooie route om te rijden *D
 
Hee bedankt allemaal :) voel me echt thuis hier *D gezellig ... met een beetje mazzel heb ik hem voor 14 september lijkt me kicken omdat eens mee te maken ...
 
en ja hoor hij doet het prima, beter *O* nogmaals bedankt 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan