Hee MAX, Heb je Pick-Up Gezien

Maarem.. netjes door de APK keuring heen he :)
 
Laatst bewerkt:
ja, was leuk he, 2 weken geleden opgenomen terwijl we boodschappen gingen doen. Kwam een gozer achter me aanrennen of ik met de auto in dat programma wilde. Was wel geinig om te doen, dit bleef over van een half uur filmen.

[edit]Ja APK was net gedaan, zag je ook aan de naven, nieuwe remmen. Profieldiepte was ook nog goed ;) [/edit]
 
Had dat gezegd Max!! Dan ging ik ff kijken... heb ik het nu gemist :( ;(
Naja ik heb 'm al eens een tijd geleden zien staan voor de Skinart ;)
 
Elke avond en elke Zaterdag gratis te bewonderen !! ;) En we hebben nog lekkere koffie ook! ( 0.50 Euro ).

Hmm toen m'n vriendin kwam kijken voor tattoo's zag ik je pickup niet staan hoor ;)
Hehe 50 eurocent voor een bakkie pleur? :)
hoe staat het met de verhuizing? nog 2 of 3 weken ofzo ?
 
Hmm toen m'n vriendin kwam kijken voor tattoo's zag ik je pickup niet staan hoor ;)
Hehe 50 eurocent voor een bakkie pleur? :)
hoe staat het met de verhuizing? nog 2 of 3 weken ofzo ?
zal wel aan de overkant gestaan hebben

en die koffie is GOED !!! ik vind em goed dus is ie goed

Cora bedient je dan.



Die zegt waar de automaat is en hoe je het moet pakken })
 
Laatst bewerkt:
Die gozer die dat presenteert heeft trouwens ook een heel mooi zeilscheepje :) een vitoir voor de zeilers onder ons. Jaja, heb hem al een paar keer gezien. Zijn boot ligt namelijk naast die van mn ouders. Toch wel grappig he?
 
Damn, ook gemist :(

Heeft iemand het opgenomen en is het digitaal te downloaden??

:^ & :? =
stupid_confused.gif
( }) )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het ook toevallig gezien. Zat me al af te vragen of het max zijn auto niet was totdat ik een gozer met een petje met Nitromax erop in beeld kreeg te zien :) . Stoere bak!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan