Heeeeeeee Biertje?

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Net onder het genot van een Grolsch biertje de Heineken reclame gezien... (die met de geitenhoeder/skileraar)...

Moet zeggen dat het op dit moment toch de enige reclame is waar ik naar kan kijken..
Sterker nog, ik vind hem geweldig.

Oftewel: poll time (wordt je de laatste tijd toch mee doodgegooid)

p.s. voor de belgen die um niet kennen: Heineken reclame
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind \'m te gek, maar je wordt in Oostenrijk dus echt kots, maar dan ook KOTS :r misselijk van alle nederlanders die op die manier de kroeg inkomen...
 
ik ben net terug van wintersport ... vrij regelmatig ff de reclame van Heineken nagespeeld

Met name het gedeelte van

HEEEE BIERTJE (daarna volgde DOE ER MIJ MAAR 1 )

geweldige reclame
 
ik ben net terug van wintersport ... vrij regelmatig ff de reclame van Heineken nagespeeld

Met name het gedeelte van

HEEEE BIERTJE (daarna volgde DOE ER MIJ MAAR 1 )

geweldige reclame

Dan wordt Scarface dus Kots :r misselijk van jou ;)
 
je moet het niet te vaak doen natuurlijk..

daarbij gingen wij altijd naar een kroegje waar +- 30 man in kon en waarvan de eigenaar bij onze binnenkomst al wist

!! DAS DIE HOLLANDER DAR WIEDER WAREN !!!

lekker handig ... de eerste scheeuwde BIERTJE ... op het moment dat je bij de tap kwam stonden de glazen al klaar
 
Rot op, kom terug met die tieten (SBS6 publiek)

:+ Dies ook wel goed.


Ik vind die van heiniken ook wel strak, al is ie van Heiniken.
Ben een diehard Grolsch drinker maar die nieuwe reclame campagne :?
 
Leuke reclames, dat wel. Nu het bier nog. Doe mij maar een heerlijke frisse echte Belgische Pint!!!
Dat smaakt tenminste zoals bier bedoeld is en ook de volgende dag veel minder last in het koppie (Bij grotere hoeveelheden dan he?)
 
misc.php
 
Hij is wel leuk, maar de amstelreclames blijf ik beter vinden.
Toevallig net de nieuwste gezien, waarin 1 van de drie een bank gaat kopen.
Het mooie aan de amstelreclames vind ik dat er vaak niet eens bier in voor komt. :}
 
ik vond de biertje reclame eerst echt geweldig, maar nu je er echt mee doodgegooid wordt issie irri. verder drink ik t liefst bavaria :} :} :}

hennicken is gewoon echt bocht. maar de reclame gaat toch over bier, geen pilsner???

proost!
 
Terug
Bovenaan Onderaan