Heeft aangifte doen zin (agressieve motorrijder)?

Heb iets soortgelijks gehad, maar dan met een vieze bouwvakker in een wit busje. Sloeg me herhaaldelijk, ook kenteken opgeschreven, langs bureau geweest. Agent wist me te vertellen dat mishandeling wssn niet ging lukken omdat ik geen zichtbare schade had. Alleen vernieling kon ik het op gooien (hij sloeg tegen mn helm met vlakke hand, geen zichtbare schade). Aangifte kon toen niet want het was nss top. Dus maar laten lopen, geen zin om weer terug te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Altijd bellen en/of aangifte doen. Als die gast later nog in aanraking komt met de politie dan gaan ze zijn dossier bekijken. Stel hij mishandelt iemand in de toekomst dan helpt een vroegere notitie voor mishandeling hem niet natuurlijk.

Zo zag ik iemand een poos terug enorm dronken door Hengelo(ov) rijden in de late uurtjes.
Gewoon 112 gebeld, ik zeg dat die gast overal bijna tegenaan rijdt. Kenteken doorgegeven, hij is bijna thuis zegt de agent. Die kerel stopt inderdaad en strompelt zijn huis binnen, mij nooit gezien met zn dronken kop.
Zijn kenteken, waar de daadwerkelijke bestuurder naar binnen ging en zijn rijgedrag staan nu wel genoteerd bij de politie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan