Heeft aangifte doen zin (agressieve motorrijder)?

Isdatzo

Crashkoning.
3 jun 2007
24.850
161
Utrecht
Afgelopen vrijdag van de ene vakantie naar de andere gegaan.. half uurtje thuis om spullen te pakken, de mountainbikes achterop slingeren en meteen weer door.

Op een gegeven moment stond er een auto half op mijn rijbaan en omdat er tegemoetkomend verkeer aankwam moest ik ff wachten.

Ik wist dat er 2 motorrijders achter me zaten dus toen de weg vrij was spiegelde ik eerst extra goed :') . Ze zaten nog achter me. Knipper aan en stukje naar links en er voorbij.

Stuk verder stond er een korte file voor de oprit van de snelweg. Komt 1 van die motorrijders langs me staan en zegt iets. Ik versta er niks van en ben me van geen kwaad bewust. Nou, dan maar raampje open.

Als je de volgende keer een auto voorbij steekt kijk dan of er niemand langs je rijdt.
- :? toen ik naar links ging zaten jullie nog achter me hoor
Gewoon opletten of moet ik je op je gezicht slaan?
- Anders doe je ff normaal ofzo :/ ?

Hij zet z'n motor op de standaard en loopt naar ons toe. Raampje stond nog open, hij zegt nog iets en ineens slaat hij me vol op m'n gezicht, loopt weer weg, en stapt weer op.

Ik zat daar echt like: wtf man |(

Ondertussen reed 't verkeer weer en blijkbaar was 'ie bang dat ik z'n kenteken zou zien dus bleef hij achter me. Maar ik ben niet gek :+ . Eerst rechtdoor gereden en toen ik zag dat ze de snelweg op gingen omgedraaid en met corsapowerrrrr uiteindelijk achter ze gekomen en 't kenteken genoteerd.

Eerste afslag er weer af want ik moest de snelweg de andere kant op. Maar kan ik hier nu iets mee nu ik het kenteken weet of heeft aangifte doen geen zin?

Die lul heeft wel mooi m'n zonnebril kapotgeslagen (en m'n neus is nog een beetje blauw :+ ). Sowieso vind ik 't nogal een kansloze actie |( .

't Waren trouwens chopperrijders :+ .
 
Laatst bewerkt:
uiteraard aangifte doen, jij hebt volgens mij niets verkeerd gedaan. Die vent spoort niet, motorrijder of niet.

Voor hetzelfde geld is hij thuis net zo.
 
Je hebt niet echt video bewijs oid, maar je kan het in ieder geval proberen! Waarom niet, het is een kleine moeite om aangifte te doen en misschien zijn er al meerdere klachten jegens deze persoon binnen gekomen waardoor hij eventueel opgezocht kan worden.

Nogal sneu van die gozert uberhaupt, ga geen chopper rijden als je mensen wil inhalen ^_^...
 
Mja, waar ik dan bang voor ben is dat 't uitdraait op gezever van: jaaaa maar kenteken bewijst niet dat de eigenaar de bestuurder was bla :z .

Sowieso komt dat pas als ik ergens de eerste week van september weer thuiskom.. eigenlijk wil ik wel dat 'ie mij een nieuwe zonnebril gaat betalen. Is die kans reëel?
 
aangifte doen lijkt me een goed plan.
Beter plan was om het ter plekke niet te pikken en deze beste meneer effe terug te tikken. (ja ja eigen rechter mag je niet spelen BOEIE, je laat je toch niet slaan!)
Waarom ben je trouwens niet uit gestapt na zijn tik op jou neus?
 
gewoon aangifte doen van mishandeling en even langs de huisarts voor een letsel verklaring van je neus(weet niet hoe erg het is) dan heeft des betreffend persoon wel een probleem
 
Mja, waar ik dan bang voor ben is dat 't uitdraait op gezever van: jaaaa maar kenteken bewijst niet dat de eigenaar de bestuurder was bla :z .

Sowieso komt dat pas als ik ergens de eerste week van september weer thuiskom.. eigenlijk wil ik wel dat 'ie mij een nieuwe zonnebril gaat betalen. Is die kans reëel?

doe niet zo zeeg joh.
Hij heeft je gemept en tuurlijk gaat hij dan jou bril betalen, duh!!
 
aangifte doen lijkt me een goed plan.
Beter plan was om het ter plekke niet te pikken en deze beste meneer effe terug te tikken. (ja ja eigen rechter mag je niet spelen BOEIE, je laat je toch niet slaan!)
Waarom ben je trouwens niet uit gestapt na zijn tik op jou neus?

Normaal laat ik mezelf niet slaan maar ik was eigenlijk te verbaasd om uit te stappen :') . Sowieso was 'ie behoorlijk groot en had hij nog een maatje bij zich dus misschien droeg dat ook bij aan de keuze eerst even verbaasd te zijn :+ .
 
Laatst bewerkt:
Mja, waar ik dan bang voor ben is dat 't uitdraait op gezever van: jaaaa maar kenteken bewijst niet dat de eigenaar de bestuurder was bla :z .

Sowieso komt dat pas als ik ergens de eerste week van september weer thuiskom.. eigenlijk wil ik wel dat 'ie mij een nieuwe zonnebril gaat betalen. Is die kans reëel?

Ik snap niet dat je überhaupt hier moet vragen of je aangifte moet doen? Ik was na ik zijn kenteken had allang bij het politie bureau langs gegaan.

Persoonlijk vind ik het ook wel vreemd dat je in de auto bleef zitten na die knal op je gezicht.....
 
jij hebt echt zo'n uitwerking op mensen of niet :') ?
Pas maar op.. als ik weer terug ben neem ik jouw boeventronie met plezier te grazen :+ .
Ik zou aangifte doen.

Motorrijders :r :r :r :r

Allemaal tuig ja :+ .

gewoon aangifte doen van mishandeling en even langs de huisarts voor een letsel verklaring van je neus(weet niet hoe erg het is) dan heeft des betreffend persoon wel een probleem

Ik zit 6 uur rijden van huis :+ . Neus is een beetje beurs en een snijwondje van het zonnebrilglas onder m'n oog.. dat stelt allemaal niet zoveel voor alleen zo'n verklaring van een huisarts wordt lastig.

Misschien zo ff fotootje maken dan.
 
Ik snap niet dat je überhaupt hier moet vragen of je aangifte moet doen? Ik was na ik zijn kenteken had allang bij het politie bureau langs gegaan.

Ja, en dan 4 uur (of iig: lang) zoet zijn voordat je eindelijk op vakantie kan?
 

Je kunt ook (nu) online aangifte doen. Dan heb je in ieder geval wel de registratie. Stel je voor dat deze 'heer' vaker op zich zo gedraagt en niemand doet daarvan aangifte, dan zal hij nooit op de vingers getikt worden.
 
Je kunt ook (nu) online aangifte doen. Dan heb je in ieder geval wel de registratie. Stel je voor dat deze 'heer' vaker op zich zo gedraagt en niemand doet daarvan aangifte, dan zal hij nooit op de vingers getikt worden.
Misschien is het beter als hij zich straks op zijn neus getikt voelt? :?
 
Denk niet dat je er zo heel veel mee kunt hoor. Tenzij die gast ieder weekend klappen loopt uit te delen (met de motor). Als ze dan een aantal aangiftes hebben zullen ze wel iets gaan doen.

Voor nu moet je gewoon eigenlijk iemand kennen die even dat kenteken kan achterhalen :+.
 
Van kansloze figuren moet je altijd aangifte doen.
Hoe klein en lullig het ook moge zijn, al die kleine overtredingen worden geregistreerd.
Niet dat ze straffen uitdelen ofzo, want dat doen ze alleen bij een overtreden op snelheid. :z
 
Ik zit 6 uur rijden van huis :+ . Neus is een beetje beurs en een snijwondje van het zonnebrilglas onder m'n oog.. dat stelt allemaal niet zoveel voor alleen zo'n verklaring van een huisarts wordt lastig.

Langs het politiebureau gaan om aangifte te doen morgenochtend. De agent die de aangifte doet kan de verwondingen dan meteen opnemen en in de aangifte erbij zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan