Heeft de server weer kuren?

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
Ik krijg deze melding nu al 3 keer in een kort tijdsbestek. Het kan liggen aan het feit dat het momenteel druk is, maar ik post het toch maar ff.

Expectation Failed

The expectation given in the Expect request-header field could not be met by this server.
The client sent

Expect: */*, nl, gzip, deflate, Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98), Keep-Alive, sessid=e0fea1251f42bbcb137235ca15a6daf7

but we only allow the 100-continue expectation.
 
Ik krijg deze melding nu al 3 keer in een kort tijdsbestek. Het kan liggen aan het feit dat het momenteel druk is, maar ik post het toch maar ff.

Expectation Failed

The expectation given in the Expect request-header field could not be met by this server.
The client sent

Expect: */*, nl, gzip, deflate, Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98), Keep-Alive, sessid=e0fea1251f42bbcb137235ca15a6daf7

but we only allow the 100-continue expectation.
Heb ik ook last van :(
En het is traaaaaaaaaaag ;(
 
Hiero hetzelfde, gebeurde nadat ik een attachment bij een post had bekeken en toen op "back" drukte..

Kweenie of het daarmee te maken heeft maar het leek me nuttig om ff te melden.

Ik heb ook weer last van de "ik druk op posten en krijg daarna hetzelfde scherm nog een keer maar dan zonder tekst-kuur"
 
Hiero hetzelfde, gebeurde nadat ik een attachment bij een post had bekeken en toen op "back" drukte..

Kweenie of het daarmee te maken heeft maar het leek me nuttig om ff te melden.

Ik heb ook weer last van de "ik druk op posten en krijg daarna hetzelfde scherm nog een keer maar dan zonder tekst-kuur"
Yup, same by me! :(
 
ach, tis altijd wel wat met jullie
moet je maar om dit tijdstip gaan surfen, heb je er ook geen last van

en die error, laat ruud ff zn werk doen en gaan jullie lekker in de plassen trappen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan