Heeft dit ding nou wat, of niet? Rockit E-bike

Ik snap de toegevoegde waarde niet op fietsen of electrische motoren, zal het volgende product een auto met trappers zijn??
 
Leuk toch.
Alle nieuwe visies worden verafschuwd omdat we graag vast houden aan wat we kennen.
Uitendelijk gaan we toch wel deze richting op.
Ik geniet tot die tijd nog wel met volle teugen van mijn 1/20 machine ;)
 
Ik gruwel eigenlijk van elektromotoren als aandrijfbron op vervoermiddelen maar op 1 of andere manier vind ik dit ding toch wel wat hebben vreemd genoeg:






De snelste fiets ter wereld

Herkenbaar, ook hier een dergelijke gruwel maar dat zal door de Prius komen.
Met een Fisker Karma heb ik al eens gereden, topding!

En deze fiets valt voor mij in het zelfde segment, vet!
 
beetje loos trappen, zoals de elektrische fietsen op standje opa/oma;" nee hoor, je moet er echt nog moeite voor doen" mmm mmm , laat mij maar even rijden.... als je naar de trappers kijkt, gaat hij al 20km/u. |(

maak er dan een gashandel aan, maar ga niet net alsof doen...
 
Vind het net een mountainbike, afschuwelijk gewoon. Doe mij maar een twin zonder al te veel elektronicagedoe . Kan je ook gewoon trappen als bij de flintstones yabadabadoooo!
 
Laatst bewerkt:
Vind het net een mountainbike, afschuwelijk gewoon. Doe mij maar een twin zonder al te veel elektronicagedoe . Kan je ook gewoon trappen als bij de flintstones yabadabadoooo!
Uiteraard.
Ik zie het ook never/nooit als een alternatief voor m'n hakke-puf-twin.
Natuurlijk niet.
.
Maar ik kan me wel voorstellen dat ik met zo'n ding een middagje lol kan hebben.

Is toch op dat filmpje op die B-wegen zo te zien heel wat anders dan een babyboomerfiets op het fietspad....
 
Laatst bewerkt:
Als het nog als een fiets zou gelden zou ik er wel een voordeel in zien, beetje de turbo versie van de rest van de elektrische fietsen. Maar nu moet je er een motorrijbewijs voor hebben, kan je net zo goed een standaard (elektrische) motor halen, op het fietspad mag die toch ook niet meer.

Verder vind ik het wel een geinig ding.
 
Jullie zijn ook zo flexibel als looien deur he ;)
Prijs is gewoon omdat het nieuw is.
Als het verkoopt dan komen er vanzelf concurrenten wat vanzelf de prijs drukt.
Stelletje stijve harken :P
 
Jullie zijn ook zo flexibel als looien deur he ;)
Prijs is gewoon omdat het nieuw is.
Als het verkoopt dan komen er vanzelf concurrenten wat vanzelf de prijs drukt.
Stelletje stijve harken :P
Jullie?

Als ik goed tel is er maar eentje geweest die iets over de prijs zei(voordat jijzelf dat een main issue maakte ) O-)
 
Dat apparaat gaat het gewoon niet worden. Die trappers zitten daar alleen op voor de show/leuk en dragen totaal niet significant bij aan het vergroten van je actieradius of wat dan ook. Wat hou je dan over: Een elektrische motorfiets met een bedieningswijze waar je extra hard voor moet gaan werken met een zware prijskaart eraan. Het is al gevaarlijk genoeg op de weg, zelfs in fietsland Nederland hebben trappers op je motor geen positieve invloed op je aandacht voor de weg. Leuk voor de segwayers en de renault twizy mensen etc die houden van exotische en vreemde spulletjes, maar voor de gewone man gaat die e-rockit nergens over.
 
Lijkt me toch rot trappen in je motorpak.
Want of je nou onderuit gaat op zo'n fiets met 80km/u of met een motor.. zelfde effect.
 
Jullie zijn ook zo flexibel als looien deur he ;)
Prijs is gewoon omdat het nieuw is.
Als het verkoopt dan komen er vanzelf concurrenten wat vanzelf de prijs drukt.
Stelletje stijve harken :P
Haha, inderdaad! :P
Maar, eerlijk is eerlijk, met fietsen heeft dit niet zoveel meer te maken natuurlijk.
Enne: "Je schiet met tachtig kilometer per uur weg." :')

En voor dat bedrag... dan liever een echte!

2(6).jpg


http://www.electricmotorcycles.nl/occasions/4568/brammo-empulse-r

ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer
 
Tering, zie ik net hier voor de zaak langs een groen fietsgeval voorbij scheuren, is 't inderdaad zo'n eRockit.

Zag er zeer bijzonder uit. Inclusief gehelmde en trappende bestuurder, compleet met motor-kenteken... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan