Heeft er iemand ervaring met deze zaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mona-toetje

Die hard MF'er
10 mrt 2010
835
32
Heeft er iemand ervaring met de zaak, Alfa Motors in Leimuiden?
Vroeger zat daar Remoto, maar volgens mij is dit ook dezelfde meneer..
Vroeg mij af of ze daar betrouwbare motoren afleveren, en service goed is. Ben van plan om binnenkort te gaan kijken voor mij vader.

Grt
 
Ik denk dat je vermoeden klopt..

De eerste hit op google geeft "Alfa Motors Remoto Leimuiden motorzaak occassions"

Groote kans dus dat dit dezelfde is?

Verder geen ervaring mee, gewoon gaan kijken en als de motor van jouw keuze er goed uitziet en rijdt meenemen :)
 
Goed kijken wat er aangeboden wordt, in mijn ervaring zijn het veelal oudere motoren met wat achterstallig onderhoud, al dan niet met schadeverleden. Stevig aan de prijs in ieder geval. Maar goed, dat was vroeger, toen het nog Remoto heette.
 
Beste mensen
Bij Alfa motoren is er 1 garantie en dat is dat je enorme spijt krijgt daar een motor gekocht te hebben!
Motoren zijn voor bodemprijzen via veiling sites ingekocht en na een poetsbeurt zo verkocht.
 
Beste mensen
Bij Alfa motoren is er 1 garantie en dat is dat je enorme spijt krijgt daar een motor gekocht te hebben!
Motoren zijn voor bodemprijzen via veiling sites ingekocht en na een poetsbeurt zo verkocht.
Welkom op MF

Maar waarom dan spijt, je koopt toch wat je ziet?
Of vindt je het achteraf jammer dat je teveel hebt betaald?
 
Nee, geen ervaring mee.
Waarom reageer je dan? 8)7

Beste mensen
Bij Alfa motoren is er 1 garantie en dat is dat je enorme spijt krijgt daar een motor gekocht te hebben!
Motoren zijn voor bodemprijzen via veiling sites ingekocht en na een poetsbeurt zo verkocht.
Dus je meldt je hier aan om als allereerste bericht een negatieve reactie te schrijven over een bedrijf.
Het kan oprecht gemeend de waarheid zijn, maar mensen die zich aanmelden en als allereerste bericht een bedrijf ophemelen zijn ook verdacht.
 
Waarom reageer je dan? 8)7
D327B427-9ECE-47EE-9CBE-CF2C2CB88B21.jpeg

Nou, je hebt ‘m flink de waarheid verteld hoor.
Is met terugwerkende kracht al vol schaamte vertrokken…
 
Waarom reageer je dan? 8)7


Dus je meldt je hier aan om als allereerste bericht een negatieve reactie te schrijven over een bedrijf.
Het kan oprecht gemeend de waarheid zijn, maar mensen die zich aanmelden en als allereerste bericht een bedrijf ophemelen zijn ook verdacht.
Kan zijn dat hij al jarenlang als gast meeleest en zich nu geregistreerd heeft om een advies/mening te geven.
 
Heeel lang geleden ooit eens een bandje om laten leggen bij Remoto, deed ie verkeerd om / achterstevoren, hoefde toendertijd geen afvoer kosten te betalen voor m'n oude band en hij heeft 't bandje er goed opgedaan nadat iemand hier op MF me erop had gewezen O-)
Dus ik was uiteindelijk wel tevreden met de service...
 
Serieus afkraken van bedrijven doe ik via pb. Een licht negatief advies plaats ik dan wel openbaar.
En anders google reviews raadplegen. Dan nog is zelf ervaren met iemand erbij die verstand van zaken heeft ook een goede aanpak.
 
Beste mensen
Bij Alfa motoren is er 1 garantie en dat is dat je enorme spijt krijgt daar een motor gekocht te hebben!
Motoren zijn voor bodemprijzen via veiling sites ingekocht en na een poetsbeurt zo verkocht.
Welkom op het motor-forum.

Over het algemeen is hier de regel dat je een 7 jaar oud topic niet ineens omhoog gooit..
 
Beste mensen
Bij Alfa motoren is er 1 garantie en dat is dat je enorme spijt krijgt daar een motor gekocht te hebben!
Motoren zijn voor bodemprijzen via veiling sites ingekocht en na een poetsbeurt zo verkocht.
Als je dit ietsjes eerder had gezegd (ongeveer 7 jaar) had mona-toetje er nog wat aan gehad
 
Beste mensen
Bij Alfa motoren is er 1 garantie en dat is dat je enorme spijt krijgt daar een motor gekocht te hebben!
Motoren zijn voor bodemprijzen via veiling sites ingekocht en na een poetsbeurt zo verkocht.
Tja iig 1 negatieve ervaring. Heel vervelend voor jou.
Maar dat zegt mij verder niks over de zaak. Ook een menselijk foutje van een verkeerd gemonteerde band zorgt er niet voor dat ik deze zaak gelijk als onbetrouwbaar zie. Sterker nog ik lees juist dat de fout hersteld is :t prima zaak dus!
 
1646337971466.png


Als er volgende keer weer onnodig een oud topic geschopt wordt, gebruik de rapporteer knop dan aub.

slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan