Heeft Honda het niet meer? Zijn ze saai geworden?

Je zegt niets geks. Audi zocht een motormerk, dat wat betrouwbaarheid betreft goed aansluit bij haar auto's :+
Ik denk dat de paarse broeken marketing mannetjes van Audi en Ducati dikke vriendjes worden. De ene groep spreekt altijd van 'premium', en de ander van 'karakter'. :P
 
Oh en nu ben je helemaal het mannetje, en sukkel zeggen maakt je echt cool. Sneu hoor :W :r Je bent net als je onderschrift, sterk gedateerd :Z

God wat ben jij een azijnpisser, ik zou gauw naar de reaguurders pagina van geen stijl gaan, vind je vast meer soortgenoten. :Z
 
Toch wel grappig dat altijd de mensen met een Ducati het hardst huilen bij dit soort grapjes :P
 
Ik denk dat de paarse broeken marketing mannetjes van Audi en Ducati dikke vriendjes worden. De ene groep spreekt altijd van 'premium', en de ander van 'karakter'. :P



Yep ! marketing mannetjes weten de tekortkomingen van hun producten altijd goed te verbloemen met duurbetaalde woorden. :+
 
Toch wel grappig dat altijd de mensen met een Ducati het hardst huilen bij dit soort grapjes :P

Noem het huilen noem het wat je wil, maar dat soort grapjes zijn gewoon uitgemolken en achterhaald.
Moet je vervolgens niet gaan huilen als je erop gewezen wordt dat je grapjes niet grappig zijn :')
 
Laatst bewerkt:
Noem het huilen noem het wat je wil, maar dat soort grapjes zijn gewoon uitgemolken en achterhaald.
En vervolgens huilen als je erop gewezen wordt dat je grapjes niet grappig zijn :')

Ik moet toch altijd lachen om Ducati grapjes, dus ze zijn wél grappig :+
 
Ook best lullig, omdat ze best wel weten, dat de grappenmaker vaak gelijk heeft. :+

Ach wat dat betreft zijn er denk ik 2 groepen. De posers die iedereen moeten en zullen overtuigen dat Ducati echt wel goed is en alle kwaaltjes van andere merken tot in den treure afbranden om hun eigen merk maar in een goed daglicht te zetten, en aan de andere kant de mensen die gewoon lekker genieten van hun duc en zich echt wel bewust zijn van de wat gevoeligere techniek t.o.v. een japanse motor en zich hierbij neerleggen zonder te zeuren.

Ik moet toch altijd lachen om Ducati grapjes, dus ze zijn wél grappig :+

:Y
 
Laatst bewerkt:
Noem het huilen noem het wat je wil, maar dat soort grapjes zijn gewoon uitgemolken en achterhaald.
Moet je vervolgens niet gaan huilen als je erop gewezen wordt dat je grapjes niet grappig zijn :')



Dat is jouw mening en daarin verschil je duidelijk van mening met een heleboel anderen.
 
Maar even terug on topic:

Ik ben zelf groot Honda liefhebber, maar ben me bewust van de tekortkomingen van het merk (zoals vaak een hoog verbruik). Die tekortkomingen heeft ieder merk. Vind ik de motoren van Honda saaier geworden, of minder mooi? Ik denk het wel. Ik vind zelf de VFR 750 eigenlijk een veel mooiere motor dan de VFR800 Vtec die ik nu zelf rijd, bijvoorbeeld. EN zeker ook mooier dan de Xrunner. Die ziet me er te veel uit als een scooter. Maar ik denk wel dat hij ontzettend lekker rijdt. Net als mijn VTec. En die kwaliteit van bouwen en van rijden heb ik nog niet bij een ander merk zo gezien.

En mijn vader zegt precies hetzelfde over zijn BMW.... :)
 
Dat is jouw mening en daarin verschil je duidelijk van mening met een heleboel anderen.

Precies, het is een wonder! je kan reageren zonder infantiele woorden zoals sukkel te gebruiken.
Ik kan grapjes waarderen maar als je uitgemolken grapjes maakt dan moet je ook bereid zijn erop gewezen te worden :)

@Dyonn93 : dan ben je wel heel beperkt in je manier van denken als je mensen in 2 groepen deelt.
Ik kraak in ieder geval andere merken en/of kwaaltjes van andere merken niet af, ik geniet wel van mijn Ducati en ik weet dat mijn motor qua betrouwbaarheid niet onder doet voor een Japanner.
Het is heel simpel maak je grapjes dan moet je ook man genoeg zijn om de reacties die je krijgt te kunnen hebben, iets met een bal kaatsen O-)

On-topic : Vind de meeste motoren van Honda niet bepaald spannend maar als ik er een zou moeten kiezen dan is het wel deze
20090512-IMG_2025.jpg
 
Laatst bewerkt:
Precies, het is een wonder! je kan reageren zonder infantiele woorden zoals sukkel te gebruiken.
Ik kan grapjes waarderen maar als je uitgemolken grapjes maakt dan moet je ook bereid zijn erop gewezen te worden :)

@Dyonn93 : dan ben je wel heel beperkt in je manier van denken als je mensen in 2 groepen deelt.
Ik kraak in ieder geval andere merken en/of kwaaltjes van andere merken niet af, ik geniet wel van mijn Ducati en ik weet dat mijn motor qua betrouwbaarheid niet onder doet voor een Japanner.
Het is heel simpel maak je grapjes dan moet je ook man genoeg zijn om de reacties die je krijgt te kunnen hebben, iets met een bal kaatsen O-)

Ik kan alleen maar dingen in tweetallen begrijpen, daarom rij ik ook een twin ;)

On-topic:

Heb een Honda gereden de eerste 2 jaar dat ik mijn rijbewijs had en heb hier enorm van genoten. Momenteel vind ik de line-up van Honda een beetje meh, maar dat komt vooral omdat Honda in het segment waar ik interesse in heb (high end nakeds) niet zo veel te bieden heeft. Zelfde geld voor superbikes en zelfs de middenklasse, allemaal prima motoren maar ze blinken niet echt uit. De concurrentie heeft leukere aanbiedingen.

Ben je op zoek naar een degelijke allround motor zonder te veel poespas, of een zuinige woonwerk fiets dan is Honda denk ik het merk waar je voor moet gaan.
 
Laatst bewerkt:
misschien een idee om een aparte ducati topic te openen??? volgens mij ging deze topic over Honda ;-)
ik ben een beginnende rijdster en mijn eerste motor is een Honda NC 750 x DCT...wat voor vele motor rijders onder ons geen "echte" motor is maar ik ben er zo blij mee omdat het mij toch de mogelijkheid geeft om op een zo relaxed mogelijke manier motor te kunnen rijden en daar heb ik mijn motor rijbewijs ook voor gehaald ;-)(relaxed toeren) maar ik ben ook blij dat er zo'n grote verscheidenheid aan motoren bestaat zo is er voor ieder wat wils en kan iedereen zijn geliefde hobby(motor rijden)toch heerlijk uit oefenen op de motor die hem of haar het beste passen en natuiurlijk mooi vinden...fijn weekend allen :W
 
Precies, het is een wonder! je kan reageren zonder infantiele woorden zoals sukkel te gebruiken.
Ik kan grapjes waarderen maar als je uitgemolken grapjes maakt dan moet je ook bereid zijn erop gewezen te worden :)

@Dyonn93 : dan ben je wel heel beperkt in je manier van denken als je mensen in 2 groepen deelt.
Ik kraak in ieder geval andere merken en/of kwaaltjes van andere merken niet af, ik geniet wel van mijn Ducati en ik weet dat mijn motor qua betrouwbaarheid niet onder doet voor een Japanner.
Het is heel simpel maak je grapjes dan moet je ook man genoeg zijn om de reacties die je krijgt te kunnen hebben, iets met een bal kaatsen O-)

On-topic : Vind de meeste motoren van Honda niet bepaald spannend maar als ik er een zou moeten kiezen dan is het wel deze
[afbeelding]


Daar heb ik geen enkele moeite mee, maar de wijze waarop je er op gewezen wordt, bepaald ook hoe de reactie terug is. En jouw reactie verdiende in mijn ogen niet bepaald de schoonheidsprijs en dan druk ik me bescheiden uit. En dat is mijn mening en daar zal je het mee moeten doen. :P


En in mijn post over audi en ducatie heb ik geen enkel woord gezegd over goede of slechte kwaliteit. Ik heb alleen het woord kwaliteit genoemd, zonder daar slecht of goed aan te verbinden en dat was voor jouw blijkbaar al voldoende om als een dolle stier door de porselijnkast te denderen. Ik gaf alleen maar een voorzet en de grap heb je zelf afgemaakt


Ik heb in het verleden overigens 2 audi's gehad en was toendertijd best te spreken over de kwaliteit. })
 
Laatst bewerkt:
misschien een idee om een aparte ducati topic te openen??? volgens mij ging deze topic over Honda ;-)
ik ben een beginnende rijdster en mijn eerste motor is een Honda NC 750 x DCT...wat voor vele motor rijders onder ons geen "echte" motor is maar ik ben er zo blij mee omdat het mij toch de mogelijkheid geeft om op een zo relaxed mogelijke manier motor te kunnen rijden en daar heb ik mijn motor rijbewijs ook voor gehaald ;-)(relaxed toeren) maar ik ben ook blij dat er zo'n grote verscheidenheid aan motoren bestaat zo is er voor ieder wat wils en kan iedereen zijn geliefde hobby(motor rijden)toch heerlijk uit oefenen op de motor die hem of haar het beste passen en natuiurlijk mooi vinden...fijn weekend allen :W


Jij geeft eigenlijk al aan, waarom Honda ondanks de meningsverschillen over uiterlijk en rijgedrag zoveel succes heeft. Honda maakt eigenlijk voor ieder soort motorrijder wel een model. De NC 750 is voor mij te braaf, te weinig vermogen en te voorspelbaar, maar lijkt me de ideale makkelijk te berijden beginnersmotor.
Ik rij nog steeds op mijn stokoude VFR, vanwege het motorkarakter, de zithouding en de mogelijkheid er langdurig op te touren, maar ook flink op te kunnen blazen. Hij is zeker niet perfect, maar biedt alles wat ik zoek. De latere modellen van de VFR zijn zoveel verder geperfectioneerd, dat ze waarschijnlijk saai zijn.
 
Heb net mijn KTM karakterbak voor zn jaarlijkse beurtje weggebracht en zo ongeveer het saaiste terugritje ooit gehad op een Honda CBF1000F leenfiets. Na ca 10km werd ik gek van het gebulder van het gelukkig verstelbare ruitje en zag ik dat ik op een 1000 ipv een 600 reed. Wat een kleurloos, saai en karakterloos geval :') Zoals iemand al stelde, zoek je een transportmiddel op twee wielen, kies dan een Honda. Wil je gepassioneerd je hobby beleven, kijk gauw verder naar iets Europees :]
 
Laatst bewerkt:
Altijd weer Ducatisten met lange tenen. :')

De saaie Honda om doordeweeks zonder gezeur naar mijn werk te komen en de KTM om in het weekend te spelen. Best of both worlds. :]
 
Laatst bewerkt:
Lijkt een beetje Apple/Samsung discussie of ios/androïd zo je wilt
Waarbij Honda uiteraard Apple is 8-)


:N :N


Honda is android, voor ieder wat wils en Apple is voor posers die vooral op het uiterlijk afgaan en niet weten hoe slecht de techniek onder de plastic buitenkant is. Motormerk mag je zelf invullen anders flipt House opnieuw _O- _O-
 
:N :N


Honda is android, voor ieder wat wils en Apple is voor posers die vooral op het uiterlijk afgaan en niet weten hoe slecht de techniek onder de plastic buitenkant is. Motormerk mag je zelf invullen anders flipt House opnieuw _O- _O-

Als je mijn reactie al flippen noemt dan pis je je broek zeker vol als ik echt flip :')
Apple maakt overigens zeer goede producten, producten die op elkaar aansluiten en ondanks dat de concurrenten betere componenten gebruiken, doen Apple's producten niet onder voor die van de concurrent.
Dat gezegd hebbende zijn er zat tussen die het kopen om te posen maar feit is dat Apple goede producten op de markt brengt en de markt heeft veranderd terwijl de concurrenten min of meer stil stonden tot de komst van de iPhone.
Toen Apple de iPhone op de markt bracht begon de concurrentie pas echt en dit heeft ook ervoor gezorgd dat er nu zoveel goede smartphones op de markt zijn.
Overigens werk ik zelf indirect voor Samsung en heb ik zelf een Samsung Note 4 maar ik waardeer de producten van Apple wel 8-)


Edit : nu blijf ik on-topic :+ ik ga in ieder geval wel een keertje een proefrit maken op een Fireblade, moet zeggen dat ik een Goldwing ook wel leuk vind maar alleen om te zien en meer niet.
De Goldwing is nog net niet een auto :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan