Heeft Honda het niet meer? Zijn ze saai geworden?

Als je mijn reactie al flippen noemt dan pis je je broek zeker vol als ik echt flip :')
Apple maakt overigens zeer goede producten, producten die op elkaar aansluiten en ondanks dat de concurrenten betere componenten gebruiken, doen Apple's producten niet onder voor die van de concurrent.
Dat gezegd hebbende zijn er zat tussen die het kopen om te posen maar feit is dat Apple goede producten op de markt brengt en de markt heeft veranderd terwijl de concurrenten min of meer stil stonden tot de komst van de iPhone.
Toen Apple de iPhone op de markt bracht begon de concurrentie pas echt en dit heeft ook ervoor gezorgd dat er nu zoveel goede smartphones op de markt zijn.
Overigens werk ik zelf indirect voor Samsung en heb ik zelf een Samsung Note 4 maar ik waardeer de producten van Apple wel 8-)


Edit : nu blijf ik on-topic :+ ik ga in ieder geval wel een keertje een proefrit maken op een Fireblade, moet zeggen dat ik een Goldwing ook wel leuk vind maar alleen om te zien en meer niet.
De Goldwing is nog net niet een auto :o

Je weet wel dat House in de serie op een Blade rijd hé :+
 
Je weet wel dat House in de serie op een Blade rijd hé :+

Ja :+ daar zag ik de Fireblade ook voor het eerst, vind het een gave bike en daarom wil ik een proefrit maken en wie weet een aanschaffen maar dat komt nog wel.

:}
 
Laatst bewerkt:
Als je mijn reactie al flippen noemt dan pis je je broek zeker vol als ik echt flip :')
Apple maakt overigens zeer goede producten, producten die op elkaar aansluiten en ondanks dat de concurrenten betere componenten gebruiken doen Apple's producten niet onder voor die van de concurrent.
Dat gezegd hebbende zijn er zat tussen die het kopen om te posen maar feit is dat Apple goede producten op de markt brengt en de markt heeft veranderd terwijl de concurrenten min of meer stil stonden tot de komst van de iPhone.
Toen Apple de iPhone op de markt bracht begon de concurrentie pas echt en dit heeft ook ervoor gezorgd dat er nu zoveel goede smartphones op de markt zijn.
Overigens werk ik zelf indirect voor Samsung en heb ik zelf een Samsung Note 4 maar ik waardeer de producten van Apple wel 8-)

Jarenlang in mijn werk bijna dagelijks flippende mensen meegemaakt, daar wordt ik niet warm of koud van. 8-)

Mijn dochters hebben een apple laptop via hun school verstrekt gekregen en ik ben inmiddels bepaald niet meer onder de indruk van hun producten. Dure adaptors, waar de kabel bij het minste of geringste van breekt, omdat er een soort kwetsbare coax kabel voor is gebruikt. Officieel moeten die dingen mee naar school, maar dat mogen ze van mij niet meer, omdat ze niet geschikt zijn om mee te nemen. De eerste adaptor was binnen een paar weken kapot. (De eerste in de klas binnen 2 dagen :X ) (kost 80 euries) en Apple wijst standaard garantie af, omdat door het knikken van de kabel uitwendige schade ontstaat. Goed bedacht dit verdienmodel door de techneuten. Toetsenbord gaf binnen 2 jaar gebruik de geest, printplaat was compleet gescheurd. uitwendig niets te zien. Het werd gegooid op waterschade, ook al was het ding nog nooit nat geweest en wordt hij netjes in een hoes vervoerd. (Beide dochters weten hoe pissig ik wordt, als ze niet voorzichtig genoeg met dit soort spullen omspringen.) Er zitten allerlei beperkingen op het gebruik van software, omdat anders het op windows gebaseerde systeem van de school flipt en omdat apple software als veilig wordt beschouwd, springt de school nonchalant om met anti virus software. Met als gevolg, dat de laptops gehackt worden, door allerlei obscuur tuig.
Van een vriendinnetje van de jongste dochter heb ik al een foto met gegevens van een obscure amerikaanse datingsite laten verwijderen. Daar werd het 13 jarige kind getoond als 21 jarige. :(
 
Ja :+ daar zag ik de Fireblade ook voor het eerst, vind het een gave bike en daarom wil ik een proefrit maken en wie weet een aanschaffen maar dat komt nog wel.

:}


Niet op een Honda gaan proefrijden, dat kost geld. Ik heb 1 maal tijdens een lange dagttocht meegemaakt, dat een duc rijder in Limburg een hotelletje opzocht, omdat zijn reet te veel pijn deed, om nog terug terug te rijden naar het noorden, terwijl de Honda rijders dat nog met plezier deden. :P
 
Als Honda rijder snap ik de kritiek qua nieuwe modellen wel een beetje. Dan kies ik ook eerder voor een suzuki of kawa racer. Maar laten we de resultaten in de MotoGP niet vergeten. In Qatar waren de honda's in FP1, 2 en drie het snelst :9
 
Geweldig hoe gefrustreerd je bent _O- maar ik was even vergeten dat ik jou negeer, dus bij deze :W

Dat is geen frustratie hoor. Meneer komt net kijken maar doet alsof hij alles weet, geweldig :+

Je hebt net een Ducati gekocht, en komt meteen het mannetje uithangen dat standaard grapjes over dat merk onzin zijn. Hoe weet jij dat nou weer met je 2 zondagen ervaring :W

Het is gewoon een beetje sneu om te zien hoe je je erbovenop stort om een merk te verdedigen zonder eigenlijk zelf beter te weten, maar puur omdat je er eentje hebt.
 
Laatst bewerkt:
en wat heeft dat er weer mee te maken.
trouwens : MotoGP is ook behoorlijk saai dankzij MM op zijn Honda :')

De stelling was dat ze saai zouden zijn en de MotoGP bewijst dat ze zeker niet saai zijn. Honda heeft het dus nog steeds :Y :Y
 
Er zit een verschil tussen snel op een circuit in de vorm van een MotoGP machine, en de suffe rommel die bij de dealer staat :+

Heb je gelijk in en dat is maar goed ook. Menigeen kan niet omgaan met die techniek :+

En ik ben natuurlijk een bevooroordeelde Honda fan 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jarenlang in mijn werk bijna dagelijks flippende mensen meegemaakt, daar wordt ik niet warm of koud van. 8-)

Mijn dochters hebben een apple laptop via hun school verstrekt gekregen en ik ben inmiddels bepaald niet meer onder de indruk van hun producten. Dure adaptors, waar de kabel bij het minste of geringste van breekt, omdat er een soort kwetsbare coax kabel voor is gebruikt. Officieel moeten die dingen mee naar school, maar dat mogen ze van mij niet meer, omdat ze niet geschikt zijn om mee te nemen. De eerste adaptor was binnen een paar weken kapot. (De eerste in de klas binnen 2 dagen :X ) (kost 80 euries) en Apple wijst standaard garantie af, omdat door het knikken van de kabel uitwendige schade ontstaat. Goed bedacht dit verdienmodel door de techneuten. Toetsenbord gaf binnen 2 jaar gebruik de geest, printplaat was compleet gescheurd. uitwendig niets te zien. Het werd gegooid op waterschade, ook al was het ding nog nooit nat geweest en wordt hij netjes in een hoes vervoerd. (Beide dochters weten hoe pissig ik wordt, als ze niet voorzichtig genoeg met dit soort spullen omspringen.) Er zitten allerlei beperkingen op het gebruik van software, omdat anders het op windows gebaseerde systeem van de school flipt en omdat apple software als veilig wordt beschouwd, springt de school nonchalant om met anti virus software. Met als gevolg, dat de laptops gehackt worden, door allerlei obscuur tuig.
Van een vriendinnetje van de jongste dochter heb ik al een foto met gegevens van een obscure amerikaanse datingsite laten verwijderen. Daar werd het 13 jarige kind getoond als 21 jarige. :(

Grappig,mijn ervaring met Apple is anders.
Heb net vorig jaar m'n iPhone 3 uit 2008 een 2e jeugd gegund door 'm nu alleen nog te gebruiken als iPod en heb de 5s aangeschafd(omdat ik de 6 te lelijk vond).
Hij doet het nog steeds alleen kon ik niet verder updaten dan ios5 en uiteindelijk functioneerden vele apps niet meer.
De telefoon werkt nog uitstekend,dit in tegenstelling tot mijn Samsung verslindende collega's die er elk minstens 3 versleten hebben in dezelfde periode.
En reken erop dat mijn telefoon erg intensief gebruikt wordt.
Om nog maar te zwijgen over iPad versus Galaxy tab.
 
Als Honda rijder snap ik de kritiek qua nieuwe modellen wel een beetje. Dan kies ik ook eerder voor een suzuki of kawa racer. Maar laten we de resultaten in de MotoGP niet vergeten. In Qatar waren de honda's in FP1, 2 en drie het snelst :9

Welk merk staat er op pole vandaag? :+
 
Laatst bewerkt:
Oh en nu ben je helemaal het mannetje, en sukkel zeggen maakt je echt cool. Sneu hoor :W :r Je bent net als je onderschrift, sterk gedateerd :Z
Zozo. Meneer heeft eindelijk een motor thuis staan en voelt zichzelf gelijk het mannetje? Twee mooie zondagen gereden en meneer denkt meteen volop te kunnen meepraten?

Ach, wel schattig eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Zozo. Meneer heeft eindelijk een motor thuis staan en voelt zichzelf gelijk het mannetje?

Oh jee daar is de andere helft van het getrouwde stel _O- lul lekker een eind weg :Z hoe meer jij en je partner typen des te meer jullie laten zien hoe sneu jullie twee zijn.
Maar ach mentaal achtergestelde mensen moeten we ook tolereren in de maatschappij he:)

Maar ik dwaal af, was even vergeten dat jij er ook nog was dus mooi dat je je even meld, kan ik jou ook negeren vanaf nu O-)
Niet alleen omdat je net zo sneu bent als je wederhelft maar ook omdat ik niet aan topic jacking wil meedoen.
 
Laatst bewerkt:
Kan ik jou ook vanaf nu negeren :W
Haha, doe dat jongen, ik zal er zeker minder goed van slapen. Gewoon iedereen negeren die je my little pony luchtbel doorprikt met feiten. De waarheid is hard.

PS, sorry voor de fout in mijn vorige bericht, je had je motor juist niet thuis staan he?
 
Laatst bewerkt:
Honda motoren voor de straat zijn best saai, al haalt het meerendeel van alle mensen hier ook niet alles uit een cbr600f :+
De honda crossers zijn een stuk minder saai.
 
Zo hè hè, de zoveelste ruzies om de beste merken is alweer begonnen!
Het ruikt weer heerlijk in huis!

I just came here for read the comments!

57ff1463141d0d2ea22da3096b1ba729.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan