Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek dus meer emotie... maar ook betrouwbaarheid... en die combinatie maakt het moeilijker.
En het zullen dan vast geen tranen van blijdschap zijnIdd. Een lekkker onbetrouwbaar brik die je voor de zoveelste keer laat staan terwijl je naar een belangrijke afspraak moet zal vele malen sterkere emoties opwekken dan een betrouwbare fiets. Als extra pluspunt leer je steeds beter omgaan met teleurstellingen
Ik dacht altijd bij Honda; eenheidsworst, typisch japans.Moet het altijd doen, moet makkelijk te onderhouden zijn, toegankelijkheid is troef, spanning is laatste prio.Liepen motorisch altijd wat achter.
als je ze bijv vergelijkt met de suzuki bandit of yamaha fazer is de honda hornet gewoon sneller, zuiniger en lichter
Ik zoek dus meer emotie... maar ook betrouwbaarheid... en die combinatie maakt het moeilijker.
Idd. Een lekkker onbetrouwbaar brik die je voor de zoveelste keer laat staan terwijl je naar een belangrijke afspraak moet zal vele malen sterkere emoties opwekken dan een betrouwbare fiets. Als extra pluspunt leer je steeds beter omgaan met teleurstellingen
daar gaat het topic niet over.
Ik vind het wel grappig dat honda als super betrouwbaar bekend staat. Mijn falco staat met zijn Rotaxblok best goed bekend. Maar moet toch altijd horen ja italiaans erg mooi maar die kosten aan onderhoud. Terwijl ik volgens mij niet meer kosten maak dan met een gemiddelde rijstraket.
Lekker een Honda Bash topic
Maar wees eerlijk welk merk is echt origineel?
Ducati omdat ze een decennia oud concept als scrambler op de markt zetten? BMW omdat ze al 25 jaar dezelfde lompe GS weer eens een mini-facelift hebben gegeven? Triumph die net als de 2 voorgaande merken nog steeds buizenframe motoren als het nieuwste van het nieuwste verkopen? Suzuki die alleen maar aan copy/paste doet? Zien de nieuwelingen als Zero en Brammo er spectaculair anders uit? Kawa omdat ze elk model uit hun gamma op elkaar laten lijken? KTM omdat ze racers maken die er uitzien als.....racers?
De keuze zit hem tegenwoordig alleen nog in de details, een 3 cylinder, geen of weinig kuip, automaat, electronische hulpmiddelen of een uitlaat achter, onder, of in de motor. Of een turbo
Die zijn hier inderdaad allemaal uit de line-up gehaald. Volgens mij door tegenvallende verkoop resultaten. Het is al een tijdje geen feest bij Honda op dat gebied.Ik rij zelf een klassieke VT1100C. Een Shadow.
In de Shadowclub is al jaren de klacht dat er eigenlijk geen nieuwe Shadows meer te koop zijn. Je hebt in de jaren zeg maar 600's, 700's, 750's 1100's, 1300's en 1800's gehad.
Nu een 750 en een derivaat er van.
Maar kijk eens in Amerika: Honda Powersports - Motorcycles, ATVs, Scooters, SxS
Ik stel: de Nederlandse importeur is lui of bang of de Nederlandse koper wil niet wat Honda allemaal maakt.