heeft iemand al de nieuwe gsxr1000 zien rijden

The Green Flash

MF veteraan
2 okt 2002
2.440
0
apeldoorn
heeft iemand al de nieuwe gsxr1000 zien rijden of in de winkel zien staan ,en zo ja wat voor een kleur heb je dan gezien.
ik zit namelijk nog te wachten op een telefoontje dat ie van mij binnenkomt.
wachttijd zit waarschijnlijk in de kleur,dus heb je er 1 gezien zeg dan ff wat voor kleur die had.
 
Ik heb er één gezien bij Ovaa Motoren in Souburg, ding was al verrot ook, gaten in de luchtinlaat, stukken van kappen afgebroken, krassen enzovoorts. Volgens hun was het al toen ze 'm binnenkregen. Was in deze kleuren:
gsxr1000_kl0.jpg
 
Gisteren stond er eentje op de Need 4 Speed meet in Rhenen. Dezelfde kleur als op de foto hier boven. Ik vond hem wel erg donker van kleur, iets meer wit oid had ik mooier gevonden.
 
het zijn dus eerst de wit blouwen zoals red gixx al gezegd had ,maar ik hoorde gisteren iemand zeggen dat hij een grijze gezien had in ede ,zou wel gelul zijn wordt gewoon nog ff wachten. :?
in ieder geval bedankt voor infomatie.
 
Ik heb gehoord dat Nimag 90% Suzuki blauw/wit besteld heeft en de overige 10% zijn dus de zilveren en koper (?) kleurige... misschien dat het daardoor komt dat de blauw/witte eerder leverbaar is?
 
Gisteren stond er eentje op de Need 4 Speed meet in Rhenen. Dezelfde kleur als op de foto hier boven. Ik vond hem wel erg donker van kleur, iets meer wit oid had ik mooier gevonden.

:^ en die Hayabusa-achtige neus vind ik ook niet echt mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan