Heeft iemand al een kneedown gemaakt dit jaar?????

Het is hanging-off (en niet kneedown) dat kan helpen meer grondspeling te creeren en dus (potentieel) sneller een bocht te kunnen nemen; knee-down is alleen een bijkomstigheid om te controleren hoeveel ruimte er over is. Ik ben op trackdagen al meer dan eens bijna achterop iemand ingereden die aanvankelijk met flinke snelheid een bocht instuurde en toen opeens vaart minderde om zich helemaal op een knee-down te concentreren (vrouw-lief stond waarschijnlijk klaar met de camera). Ga op een f***ing Harley rijden als imago zo belangrijk is, of leer eerst eens echt te sturen voordat je pathetische kunstjes wilt leren :(
 
Het is hanging-off (en niet kneedown) dat kan helpen meer grondspeling te creeren en dus (potentieel) sneller een bocht te kunnen nemen; knee-down is alleen een bijkomstigheid om te controleren hoeveel ruimte er over is. Ik ben op trackdagen al meer dan eens bijna achterop iemand ingereden die aanvankelijk met flinke snelheid een bocht instuurde en toen opeens vaart minderde om zich helemaal op een knee-down te concentreren (vrouw-lief stond waarschijnlijk klaar met de camera). Ga op een f***ing Harley rijden als imago zo belangrijk is, of leer eerst eens echt te sturen voordat je pathetische kunstjes wilt leren :(

Boel moeilijke woorden in zo een klein stukje tekst zeg... :W
 
Kijk, nog een aap *O*

The doctor |(

een echte wannabee



nog een aap of is het nou echt zo dat de deksel bijna het wegdek raakt..

full


he kroket nog een appie, volgens mij ben jij gewoon een aap man
 
Ja hoor, pas 1 april en we vallen over elkaar heen...... haantjesgedrag viert hier hoogtij

full
 
nog een aap of is het nou echt zo dat de deksel bijna het wegdek raakt..

(Afbeelding)
Da's de eerste "echte" knee-down foto die ik zie in dit topic: Knie bijna ingeklemd tussen asfalt en tank in plaats van een been dat bijna haaks is uitgestoken zonder enig bijkomend effect :}

ps: Het feit dat het voorwiel al half uit beeld is maakt de foto zomogelijk nog sneller 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ai, je was toch niet aan het oefenen voor een kneedown..... en eindigen in een totaldown.....

nou neuh, was totaal niet met een knee-down bezig.

remmen op een recht stuk asfalt, en me voorwiel klapt zonder waarschuwing onder me vandaan, waarschijnlijk een olievlek oid...

bij latere inspectie bleek de voorband uit 1999 te komen :r terwijl ik die motor net 4 weken heb, bij een motorzaak vandaan.
maja, die verkopen mij geen motor meer :W

rest van het verhaal staat in Hawk/NTV topic
 
Aangzien ik te druk met met lekker scheuren en ik nog geen flitspaal heb ontdekt in een bocht zal er van mij geen foto komen tijdens een knee-down 8-)
maar die van mij was er al in februari (of was het nog januari???) maar wat maakt het uit... ben ook geen fotomodel maar motorrijder |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan