Heeft iemand een idee hoe deze stunt moest gaan?

Had het nog erger gekund ???

Ja, de motor had daarna nog boven op hem kunnen vallen . . . (had waarschijnlijk niet veel uitgemaakt)

Maar inderdaad domme stunt die hopeloos mislukt.

Ted
 
Net als dat filmpje in Motorfreaks, waarbij de crosser in een busje belandt. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt was.
 
ik denk dat dit een oefening was om vervolgens in het echt
via die ramp bij zijn schoonmoeder de flat binnen kon
binnenspringen!
Om haar vervolgens een hartaanval te bezorgen!!!!!

EDIT: heeft iemand dat kawa ninja filmpje met die boer op
die trekker en flitspaal

zo ik graag willen hebben
 
Bij het downloaden titel gelezen en maar gelijk gestopt. :X

De posten gelezen, en vermoeden dus bevestigd.
Een filmpje waar een mens of mensen omkomen leuk ? |(

Ik noem het anders..........

ergens zegt Appie dat deze post niet hier hoort.

Helemaal mee eens............ :(

En ik ken geen Appie en ook geen Dutch Gostrider :+
 
ach vindt het wel een grappig filmpje
leedvermaak is toch echt humor nr 1 en dan mag dit niet
vindt het een stomme oetlul dat ie dit probeerd
 
Bij het downloaden titel gelezen en maar gelijk gestopt. :X

De posten gelezen, en vermoeden dus bevestigd.
Een filmpje waar een mens of mensen omkomen leuk ? |(

Ik noem het anders..........

ergens zegt Appie dat deze post niet hier hoort.

Helemaal mee eens............ :(

En ik ken geen Appie en ook geen Dutch Gostrider :+

Pffffffff en dit slaat nergens op. Jeees spoor jij wel?
 
sorry ghostrider, je had wel een kleine waarschuwing kunnen geven.Bv. "fatale" stunt.Ik ben wel geschrokken.

Jij kijkt niet goed! Stond: BANNED FROM TV. Jimmy begreep het wel, maar gaf een nergens op slaand commentaar... :? En met je 'fatale'... zie de link. Dus niet zeuren.
 
Pffffffff en dit slaat nergens op. Jeees spoor jij wel?

Dat vraag je aan mij? :? Wie heeft dit topic geplaatst? :Z
Ik vindt je topic misplaatst en je kommentaar getuigt niet van een hogere inteligentie dan dat van een amoebe. Wie spoort er dan niet? :+

Oh ja, ik verontschuldig me meteen voor die laatste twee opmerkingen.....
 
Dat vraag je aan mij? :? Wie heeft dit topic geplaatst? :Z
Ik vindt je topic misplaatst en je kommentaar getuigt niet van een hogere inteligentie dan dat van een amoebe. Wie spoort er dan niet? :+

Oh ja, ik verontschuldig me meteen voor die laatste twee opmerkingen.....

Hé! :( Pantoffeldiertjes zijn anders hele nuttige beestjes!!! Iemand moet onderaan de voedselpiramide staan :P :+
 
Dat vraag je aan mij? :? Wie heeft dit topic geplaatst? :Z
Ik vindt je topic misplaatst en je kommentaar getuigt niet van een hogere inteligentie dan dat van een amoebe. Wie spoort er dan niet? :+

Oh ja, ik verontschuldig me meteen voor die laatste twee opmerkingen.....

Mmmja whatever. :Z Volgens mij weet ik al wat voor persoon ik voor me heb. Een zeiktype.
 
Stoer hoor ............ zo'n stuntje uithalen.

Ik begrijp niet wat de lol van zoiets moet zijn.
Kan me wel voorstellen dat je over een bepaald aantal auto's wilt springen ofzo, om een record te breken, maar dit |( |(
 
Was inderdaad een vrij zinloze actie..maar ik hoop dat hij zijn lesje geleerd heeft en het niet nog een keer zal doen...Ben daar eigenlijk wel zeker van
 
Laatst bewerkt:
Mmmja whatever. :Z Volgens mij weet ik al wat voor persoon ik voor me heb. Een zeiktype.

Jou beledigende toon en opmerkingen zeggen meer over jezelf dan over een ander.
Bedankt dat je dat met elke reactie bevestigd. :}

L :+ L

Is dit geen forum? als je iets plaatst lijkt me de logische consequentie dat je reacties krijgt. Leuke en minder leuke.


En hier laat ik het bij.

"Alle mensen worden als orgineel geboren. Helaas sterven de meesten als een kopie"
 
Op woensdag 14 januari 2004 18:14 schreef jimmy het volgende:Jou beledigende toon en opmerkingen zeggen meer over jezelf dan over een ander.

"Alle mensen worden als orgineel geboren. Helaas sterven de meesten als een kopie"
Nou, nou. Jij grossiert anders ook aardig in dooddoeners hoor. ;)
 
is ook niet zo gek dat ie 't niet heeft overleefd..

hij land half op z'n nek man.. en van zo'n hoogte is zo'n landing extreem af te raden..
 
Jou beledigende toon en opmerkingen zeggen meer over jezelf dan over een ander.
Bedankt dat je dat met elke reactie bevestigd. :}

L :+ L

Is dit geen forum? als je iets plaatst lijkt me de logische consequentie dat je reacties krijgt. Leuke en minder leuke.


En hier laat ik het bij.

"Alle mensen worden als orgineel geboren. Helaas sterven de meesten als een kopie"

Nee jij laat het hier niet bij. Ik weet gewoon wat voor type jij bent. Grote bek, maar als ik voor je sta stokt meneer. Ik stoor me er niet aan, maar vindt het wel zielig.

Je reactie slaat namelijk nergens op. Dat je dat zelf niet inziet is pure domheid. Maar ja logisch nadenken is voor dommeriken veels te moeilijk.
 
En doe hier een slotje op. Ik kom hier niet om ruzie te zoeken, maar om te praten over een hier gezamelijke hobby! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan