heeft iemand een racer te koop?

hey dannon
als je toch pas volgend jaar gaat zacen
denk ik ook dat je beter kan wachte tot t
einde van t seisoen heb je veel meer aanbod
zoals al eerder werd gezegt
 
Ik hoop dat je met ,SUKKEL, jezelf bedoel ? PORK :Z :Z :Z


Het zal meer techniek zijn,de ballen laten je crashen.
Het is onzin om te denken dat een 1000 harder gaat op het rechte eind,een 600 komt harder de bocht uit,dus die snelheid zal ongeveer gelijk zijn.
Wel accelereert een 1000 een stuk sneller,dus een heel gevoelig handje is wel belangrijk bocht uit!
Men vergeet alleen vaak dat je een 1000 niet lastiger omlegd door het gewicht,dat is immers zowat hetzelfde,maar door de bewegende delen zoals de langere slag en zwaardere draaiende delen in het blok.
Ook het remmend vermogen van het blok is groter,de top gebruikt dat juist om te sliden/driften.De sukkels draaien eerst hun gas dicht en gaan dan pas remmen,de 600 steekt dan binnendoor,de sukkel denkt dan "ik maak het wel weer goed op vermogen"helaas.. :Z Wat een instelling...... :z
 
Als je budget niet al te groot is *D heb ik nog wel een ZXR400 staan uit '93 met wat reservespul. En over de prijs worden we het wel eens O-) .
 
Beste Porky,

sorry wat late reaktie maar dit is toch echt van die grote meneer die heeft geholpen met het droogvegen van je box , en volgende keer doen we het weer , zo kregen we afgelopen race een waarschuwing omdat we een collega motorfiets die in brand stond heben geblust , tuurlijk
 
Beste Porky,

sorry wat late reaktie maar dit is toch echt van die grote meneer die heeft geholpen met het droogvegen van je box , en volgende keer doen we het weer , zo kregen we afgelopen race een waarschuwing omdat we een collega motorfiets die in brand stond heben geblust , tuurlijk
je bent een wereld-vent :}
wat een eikels om te zeuren over dat blussen :r
tot zaterdag ;)
 
Als je budget niet al te groot is *D heb ik nog wel een ZXR400 staan uit '93 met wat reservespul. En over de prijs worden we het wel eens O-) .
ik behoor tot de catagorie sukkels die geen bochtsnelheid hebben en ga waarschijnlijk van alle kanten afgezeken en wel zo veel mogelijk pk's op de baan brengen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan