heeft iemand een racer te koop?

dannon

MF veteraan
18 jun 2003
4.165
0
Hilversum
Ik wil volgend jaar meedoen aan ZAC en ben vast op zoek naar een motor.
als je er een te koop hebt mail me dan ff of post het hier.
 
Als je er pas volgend jaar eente wil kopen, wacht dan tot het seizoen is afgelopen. Dan staan er altijd plenty te koop en heb je ze voor het uitkiezen.
Maar als je er nu al één wil hebben, 6Gear heeft er nog 1 staan die goed is.
 
zij is wel mooi geel daar houdt dannon van :9
maar ik zoek een wat meer geprepareerde fiets.
succes met de verkoop verder
 
Dannon,

wij hebben een GSX R 600 te koop , zie topic hier beneden , bouwjaar 2003 compleet raceklaar wordt nu gebruikt als reservefiets in de juniorstock schade vrij (ps er staat ook een foto bij)

Hans Some Racing
 
Dannon,

wij hebben een GSX R 600 te koop , zie topic hier beneden , bouwjaar 2003 compleet raceklaar wordt nu gebruikt als reservefiets in de juniorstock schade vrij (ps er staat ook een foto bij)

Hans Some Racing
Hé is dat die grote meneer die 2 races terug mijn pitbox heeft droog gebezemd? :}
Zal wel niet,is zo'n groot team.
Maar een 600 is idd de beste optie denk ik.
 
Heb eeb GSX-R600 2001 te koop compleet met alles erop en eraan.
Bij interesse ff mailen

5-05-2004-2.jpg
 
bedankt voor jullie reakties tot zoverre.
Ik houd ze in de peiling maar (waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht) ik neem het advies van Hans ter harte en ga aan het eind van het seizoen pas kopen.
 
Je spreekt uit ervaring?? :?

:P
ja,ik vreet 750's en 1000's op! :+
maar ff zonder gekheid,een 600 is dé fiets om het op te leren,sterker nog....ik kan niet met een 1000 overweg.Achterkant breekt steeds uit :(
Het is onzin om te zeggen,het lukt niet op een 600 dus dan maar een 750.Je moet wel leren rijden/sturen,dan pas vermogen.
In de knmv-cup ligt de top bij de 600's ook veel dichter op elkaar dan bij de 1000's.
Rij ik <600 top 10,dan is het bij de 1000's met mijn 600,top 5!
Er zijn er maar weinig die echt hard gaan op een 1000 hoor,petje af voor die gasten :}
 
ja,ik vreet 750's en 1000's op! :+
maar ff zonder gekheid,een 600 is dé fiets om het op te leren,sterker nog....ik kan niet met een 1000 overweg.Achterkant breekt steeds uit :(
Het is onzin om te zeggen,het lukt niet op een 600 dus dan maar een 750.Je moet wel leren rijden/sturen,dan pas vermogen.
In de knmv-cup ligt de top bij de 600's ook veel dichter op elkaar dan bij de 1000's.
Rij ik <600 top 10,dan is het bij de 1000's met mijn 600,top 5!
Er zijn er maar weinig die echt hard gaan op een 1000 hoor,petje af voor die gasten :}
Maar is 't dan gewoon een kwestie van ballen hebben of is dat kennis/talent/techniek om echt hard met een 1000 over een circuit te racen?? :?

[me]Sjefske vermoed zelf dat 't waarschijnlijk een combinatie van dingen is[/me]
 
Maar is 't dan gewoon een kwestie van ballen hebben of is dat kennis/talent/techniek om echt hard met een 1000 over een circuit te racen?? :?

[me]Sjefske vermoed zelf dat 't waarschijnlijk een combinatie van dingen is[/me]
Het zal meer techniek zijn,de ballen laten je crashen.
Het is onzin om te denken dat een 1000 harder gaat op het rechte eind,een 600 komt harder de bocht uit,dus die snelheid zal ongeveer gelijk zijn.
Wel accelereert een 1000 een stuk sneller,dus een heel gevoelig handje is wel belangrijk bocht uit!
Men vergeet alleen vaak dat je een 1000 niet lastiger omlegd door het gewicht,dat is immers zowat hetzelfde,maar door de bewegende delen zoals de langere slag en zwaardere draaiende delen in het blok.
Ook het remmend vermogen van het blok is groter,de top gebruikt dat juist om te sliden/driften.De sukkels draaien eerst hun gas dicht en gaan dan pas remmen,de 600 steekt dan binnendoor,de sukkel denkt dan "ik maak het wel weer goed op vermogen"helaas.. :Z Wat een instelling...... :z
 
Laatst bewerkt:
werkt alleen bij kneuzen die geen bochtensnelheid hebben.

Ligt er aan waarom je hem koopt. In mijn geval omdat ik de SRAD een lomp hok vond en op de 750 een veel beter gevoel heb. Als ik tegen een 600 (K model) was aangelopen, had ik die waarschijnlijk gekocht, maar ik liep toevallig tegen een 750 op.
Het feit dat ik op de 750 veel harder ga, ligt voor 80% tussen mijn oren en de rest is misschien vermogen.
 
Ligt er aan waarom je hem koopt. In mijn geval omdat ik de SRAD een lomp hok vond en op de 750 een veel beter gevoel heb. Als ik tegen een 600 (K model) was aangelopen, had ik die waarschijnlijk gekocht, maar ik liep toevallig tegen een 750 op.
Het feit dat ik op de 750 veel harder ga, ligt voor 80% tussen mijn oren en de rest is misschien vermogen.
helemaal juist, i know the feeling, de grootste rem en tevens ook winst, zit hem in het koppeke! ;)
( veel circuitkilometers draaien helpt enorm).
 
Terug
Bovenaan Onderaan