heeft iemand enig idee welk merk/type dit betreft?

jakoppe

MF'er
26 nov 2008
77
3
waarschijnlijk oostblok maar ik kan niets vinden....
dscf0110.jpg
 
waarschijnlijk oostblok maar ik kan niets vinden....
[afbeelding]

IZH, vaak ook wel Jupiter genoemd, model / bouwjaar begin 60-er jaren. (hing oorspronkelijk aan de IZH56, 350 cc, 2 cilinder tweetakt). Voor details, moet ik wat meer info hebben.

Richard 8-)
 
Laatst bewerkt:
Kreeg vorige post niet gewijzigd. Dat ziet er dan zó uit:

full


Richard 8-)
 
Laatst bewerkt:
Grappig bakkie, ik heb de nieuwere versie, ook het spatbord ziet er bijna hetzelfde uit, leuke vorm voor een klassieke fiets...ik ga er wat anders op zetten.
MZlllsss,rob.
;)
 
Laatst bewerkt:
check, thanks voor de info. Ik had de foto doorgestuurd gekregen van iemand die van mij een zijspanstoel gekocht had en was gewoon nieuwsgierig... maar ik zit ook nog steeds aan een zijspanbak te denken en ik vindt deze wel erg mooi voor bij een klassieke fiets...
 
Laatst bewerkt:
Yep, IZH,
Ruwweg heb je 2 typen, de 2 pitter jupiter en de mono-planeta, beide 350cc.
 
Dat stuur....jaren '70..
Leuk om te zien dat je toen nog een motor met span voor de deur kon laten staan..
 
Zijn er mensen in Nederland die zo'n zijspan hebben, ik heb er een met een rond lichtje en zou graag in contact willen komen met andere eigenaren. Dit om te kijken of die van mij compleet, zowel origineel is.
 
Zijn er mensen in Nederland die zo'n zijspan hebben, ik heb er een met een rond lichtje en zou graag in contact willen komen met andere eigenaren. Dit om te kijken of die van mij compleet, zowel origineel is.


Over welke heb je het? Ik neem aan dat je de jupiter bedoelt.
Er staat in dit topic ook een foto van een ander type.
 
Beste Rutger, ik bedoel de groene, het zal de jupiter zijn. Zelf heb ik hem aan een Planeta zitten van 1971.
 
Zijn er mensen in Nederland die zo'n zijspan hebben, ik heb er een met een rond lichtje en zou graag in contact willen komen met andere eigenaren. Dit om te kijken of die van mij compleet, zowel origineel is.

vraag eens bij de udcn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan