Heeft iemand hem al? Shoei XR1100

Heb vandaag nog een XR1000 gekocht, was nu voor 350 dus 25% korting tov adviesprijs..Voorlopig nog geen XR1100 dus
Moet je wel net geluk hebben dat je de juiste maat vinden kan
 
gisteren een xr1100 voor mijn vrouw gehaald bij Martijn motorkleding, en een xr1100 in xxl voor mijzelf besteld. Vizier heeft nu volledig pinlock. wij hebben beide de rode symmetry. mooi design.
er stonden er een stuk of 10 in de winkel. Nog niet alles is uitgeleverd. ben benieuwd wanneer de mijne komt.

groeten
 
Is die stil?
Had volgens de dealer de stilste helm gekocht schubert c3 550,- nou viel dat ff tegen, maar weer verkocht :/
 
Laatst bewerkt:
Is die stil?
Had volgens de dealer de stilste helm gekocht schubert c3 550,- nou viel dat ff tegen, maar weer verkocht :/
als jij de schuberth c3 al niet stil vindt, dan ga je van de xr1100 vast knallende koppijn krijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben ook benieuwd of het wat is. Heb hem net besteld en krijg hem over 2 a 3 weken, kleur blauw was nog niet leverbaar...
 
Yep, bovendien werken die mechanismes niet altijd foutloos, lekt er door de sleuf voor de bediening soms water, is de zonnebril niet van de beste en maakt het je helm onnodig zwaar.

Gek dat ik nog niemand hoor over de nieuwe Uvex carbon (Onyx). Ik heb 'm nu een aantal weken en dat ding bevalt me béregoed. Stil (absoluut veel stiller als m'n oude Shoei Z-One) , uitstekende pasvorm, mooi afgewerkt en zo licht als een veertje.
 
Yep, bovendien werken die mechanismes niet altijd foutloos, lekt er door de sleuf voor de bediening soms water, is de zonnebril niet van de beste en maakt het je helm onnodig zwaar.

Gek dat ik nog niemand hoor over de nieuwe Uvex carbon (Onyx). Ik heb 'm nu een aantal weken en dat ding bevalt me béregoed. Stil (absoluut veel stiller als m'n oude Shoei Z-One) , uitstekende pasvorm, mooi afgewerkt en zo licht als een veertje.
Begin er een topic over zou ik zeggen!
:+
 
Zoals Dope3112 zei: rond de 500 euro.
Ik neem aan dat de Shoei XR1000 nu overal in de aanbieding voor weinig weg gaat nu dat er een opvolger in de handel is?
Ik zat namelijk te azen op een Shoei XR1000 Voyager Black.
ik denk het nioet, shoei is niet zo van de aanbiedengen, daarvoor moet je bij arai zijn.
 
Is het wat? Ik ken hem van de foto's, maar vraag me af of hij mat, metallic of een mix is...
Persoonlijk vind ik het niet echt een mooie kleurstelling. (maar over smaak valt te twisten)
Ik vind hem net iets te druk. De Monolith, Symmetry en de Swell vind ik dan weer wel mooi (op foto) maar deze zag ik nog niet staan.
Van wat ik me kan herinneren zitten er bij de Sylvan wel een paar glittertjes op maar niet overdreven veel.
 
het vizier van de XR1100 is volledig nieuw ontwikkeld. Oude vizieren passen niet. Nieuwe vizieren (spiegel, smoked, blauw etc) zijn nog niet leverbaar, vertelde een Shoei-dealer mij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan