Heeft jouw motor problemen gehad nav vorstperiode (Buitenslapers)

Hier ook 1 motor 3 weken met de sneeuw onder de hoes laten staan (de goldwing is de enige die niet door de achterom past en dus niet in de schuur kan...:')) Was benieuwd maar startte gelijk
 
Mijn oude GSX-R heeft het leeuwendeel van d'r leven buiten doorgebracht (12,5 jaar)
In al die jaren daar maar 1 probleem mee gehad wat terug bleef komen, totdat ik stopte er een motorhoes overheen te gooien
de fijne waterdamp in de koudere dagen bleef onder de hoes hangen en trok in de stekkers van m'n ECU waardoor de contacten corrodeerden
en ik 's ochtends (vaak) de motor niet gestart kreeg
 
De CB-1 slaapt gewoon dag en nacht buiten zonder hoes. Vorige week dinsdag voor het eerst weer gaan rijden na ongeveer 4 maanden stilstand. Het kostte wat moeite maar uiteindelijk startte hij gewoon. Iets langer stationair laten draaien op de choke dan normaal en daarna gewoon weg gereden. Ik tank sowieso altijd 98 ivm ethanol en acculader oid gebruik ik niet.
 
ouwe hawkje startte direct na een paar maanden slapen onder een zeiltje. De KTM had de accu leeggetrokken (alarm) na een week of 3, dus die had even een boostje nodig.

beiden op E95
 
Terug
Bovenaan Onderaan