heel bijzonder dit...ik werd gebeld door?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
de politie alkmaar, ik zou ergens in juni bij een gevaarlijke situatie betrokken geweest zijn op de a9...of ik ff een verklaring wil komen afleggen...???

ik moet a.s. vrijdag op het politie buro komen om een praatje te maken met iemand...

heel bijzonder dit....ik heb zoiets nog niet eerder aan de hand gehad...
iemand ideeeen?

edit: ik ben niet aangehouden, niet staande gehouden...of iets dergelijks...ik ben redelijk verbaasd...(sterker nog ik snap niet helemaal dat je 1 maand later gaat opbellen... maar ok...ik hoor het wel...
 
hij wilde er niet veel over kwijt...dat kreeg ik wel op het buro te horen...
dus ja...wat moet je dan he?
 
Mischien wel een koekblik dat ruzie had met een ander koekblik en jouw kenteken heeft genoteerd omdat je toevallig in de buurt reed :?

Als ze jou moeten hebben, gewoon ontkennen ;)
 
Haalt er niet iemand gewoon een geintje met je uit?
Eerst ff alles natrekken voordat je zometeen voor joker staat natuurlijk!
Suc6!
 
Ja, misschien wel gewoon een geintje? Bel het bureau even terug, om de afspraak te bevestigen!
Ik had ze trouwens bij me thuis uitgenodigd, maar dat terzijde.
 
Ik vind het zelf errug leuk om geintjes met anderen uit te halen en dan is het natuurlijk niet zo vreemd als je zelf ook eens de l*l bent.
Dit was dan ook m'n eerste gedachte toen ik dit las...
 
ff snel de godmother lezen...

daar staat wel beschreven hoe je je moet gedragen op het buro..
gewoon alles ontkennen als het over jou gaat.

maar misschien betreft het wel iemand anders die idd jouw kenteken heeft opgeschreven.

en laat ze idd bij je thuis komen.(kakkkerlakken, moet je nog naar hun toe ook)

(doe ook schoenen aan waar geen veters inzitten):x ..

kben benieuwd..

of ze willen de akermaat penose oprollen...en zien jouw als kopstuk in dat hele verhaal...
 
Ik heb het vroegah ook een keer gehad.
Wij stonden als groep vaak langs de snelweg de a12 bij B'kom.
Daar ligt een fietspad en kan je lekker in de zomer tegen de berg naar de snelweg kijken.
Op een dag had ik een briefje op de deur geplakt met de tekst"des wij zijn bij de snelweg " afsluitend met mijn naam.
Het briefje had hij meegenomen en daar op de grond gegooid.
Om het kort te houden, via mijn voor naam hebben ze mij gebeld ( politie ) voor vragen omtrent een schietpartij daar in het bos waar agenten waren beschoten door vluchtende criminelen.
Op die bewuste dag waren wij er niet dus kon ik ze niet helpen.
 
Nou Napo,

Ik heb ook vorige week zo'n akkefietje gehad met ff naar het bureau komen, kan er nu nog niet over uitwijden maar laat ik zeggen dat ik nu mijn rechtsbijstand heb ingeschakeld om strafvervolging te voorkomen :(

Ja het begint hier steeds meer op de USA te lijken (Trust me, dat wil je niet)
 
Laat je wel ff weten hoe dit verhaal afloopt?
Begin erg nieuwsgierig te worden...
 
Mischien wel een koekblik dat ruzie had met een ander koekblik en jouw kenteken heeft genoteerd omdat je toevallig in de buurt reed :?

Als ze jou moeten hebben, gewoon ontkennen ;)
:^
Het meest voordehand liggende verhaal is idd. dat je in 'conflict' bent geweest met een andere verkeersdeelnemer. Al dan niet bewust. Die andere verkeersdeelnemer heeft jouw kenteken genoteerd en heeft aangifte gedaan. En nu moet jij op het buro komen opdat ze jouw kant van het verhaal willen horen.

Als dat het geval is, dan ten alle tijden ontkennen. Het is het woord van de aanklager tegen het jouwe.

Wel vreemd dat er een maand overheen moet gaan voordat men jou contacteert.
 
'm da's klote zeg. Ik hoop voor je dat het een geintje is.

Ik zou in ieder geval lekker op de trapfiets/ lopend naar het buro gaan
 
Waarom mag ie niet op de motor naar het bureau :? ze weten al lang dat ie rijdt en wat ie rijdt hoor...zie het nut niet van lopend gaan :?
 
ik ga lekker op de fiets met trappers..tis vlak bij me in de buurt...
 
naah. als het zo erg is dat ie meteen zijn fiets moet achterlaten dan hadden ze hem toch wel eerder gepakt :?
 
Ook niet iets hier op het forum gepost :?
Lekker vaag allemaal, we horen wel hoe of wat (of niet, kan ook...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan