Heel even balen dan

techsolo

Die hard MF'er
23 apr 2006
997
0
jammer, zou vanavond om 1800 uur rijles hebben, belt ie af omdat het te warm is :P
Hahah, ik heb 'm voor mietje uitgemaakt :} lol
totdat ik naar huis fietste vanaf me werk, wat een sauna

Ok, next week gaan we weer :]

:W TS
 
Jij bent nog in zo'n fase dat je zoveel wil rijden als het kan :Y

Niets mis mee overigens ;) Maar de meeste mensen zeggen met dit weer "laat mij maar lekker in de tuin zitten met een biertje"
 
Nou ja zeg, lessen ze daar met smeltbare motoren?
Als je aan het rijden bent valt het wel mee met de warmte hoor, gewoon nergens voor stoppen :P *D
 
Jij bent nog in zo'n fase dat je zoveel wil rijden als het kan :Y

Niets mis mee overigens ;) Maar de meeste mensen zeggen met dit weer "laat mij maar lekker in de tuin zitten met een biertje"

das dan ook weer zo, maar in september ga'k 'm halen, het roze vel
:Y

[me]techsolo plopt biertje los :9~ [/me]
 
Jij bent nog in zo'n fase dat je zoveel wil rijden als het kan :Y

Niets mis mee overigens ;) Maar de meeste mensen zeggen met dit weer "laat mij maar lekker in de tuin zitten met een biertje"
echt niet!!! ik rijd nu 2 jaar en heb afgelopen zaterdag en zondag gereden van 9 tot 17:00 steeds ff een uurtje en dan uit je pak zwemmen....
 
Nou ja zeg, lessen ze daar met smeltbare motoren?
Als je aan het rijden bent valt het wel mee met de warmte hoor, gewoon nergens voor stoppen :P *D

mijn instructeur zit de hele dag al op zijnmotor, kan me ook wel wat bij voorstellen dattie een biertje wil hebben aan het einde vd dag
:Y
 
echt niet!!! ik rijd nu 2 jaar en heb afgelopen zaterdag en zondag gereden van 9 tot 17:00 steeds ff een uurtje en dan uit je pak zwemmen....

Mmmm, ik heb m'n rijbewijs nu ruim 2,5 jaar (en 50.000 km gereden) en heb toch wel zoiets van dat ik niet altijd zin heb om te rijden, zeker niet met dit soort temperaturen. Daarbuiten vind ik het in Nederland geen zak meer aan om te rijden.

Doe mij maar lekker weekendjes Eifel e.d. :]

Overigens zag ik vanmiddag op de twee vaste plaatsen waar men dag in dag uit bijzondere verrichtingen oefenen langs de A4 t.h.v. de afslag naar de N211 gewoon de lessers + instructeurs, waarbij 1 instructeur gewoon lekker in z'n blote bast van het zonnetje aan het genieten was tijdens instructie... en zo hoort het :]
 
[me]TL tinuz zet zijn lege flesje in de kast, en gaat even spetteren in de plaatselijke recreatieplas... :W [/me]
 
achja, ook met dit weer is het wel goed te doen hoor, rijden.

Maar laatst moest ik de gehele A10 af, door de file heen worstelen, dus met een gloeiend hete motor, langs gloeiend hete auto's in de gloeiend hete zon. En dan nog 50 km naar huis.

Tja en dan met 39 graden koorts afstappen :( ik heb me wel eens beter gevoeld. Was pure oververhitting. :( Volgende dag nergens last van.
 
Nou ja zeg, lessen ze daar met smeltbare motoren?
Als je aan het rijden bent valt het wel mee met de warmte hoor, gewoon nergens voor stoppen :P *D
Ze dragen beschermende kleding die niet voor dit weer is bedoeld.
Daarnaast worden mensen door de warmte suf en voor de lesser brengt dit extra risico's met zich mee.

Verstandig besluit van de instructeur :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan