Heel strakke actie, agentjes genaaid

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Gisteren met een vriend van me gaan "toeren"in de Ardennen. S'middags in La Roche een terasje gaan doe en aan de praat geraakt met 2 heel prettig gestoorde jongens uit Waver.

Samen nog een paar keer het traject La Roche-Houfalize gedaan en daarna samen de snelweg op richting Luik.

Net voor Francorchamps zijn er twee motor-agenten die ons laten stoppen op de parking daar. Beginnen direct heel erg lullig te doen over
- onze snelheid
- alle 4 onze uitlaten
- alle 4 onze nr. platen
- mijn versleten slider :?
- mijn irridium vizier op mijn helm :?

Dus alle 4 een waarschuwing gekregen voor onze uitlaten (binnen de week naar politiebureau) :j

En de snelheid zouden ze voor 1 keer zo laten (reden echt amper 130a135) losers

Net voorbij Luik stoppen we om te tanken, gaan we binnen in de shop betalen staan daar 2 motor agenten koffie te zuipen (niet de zelfde)
Heel hun zooi (handschoenen, sleutels,helm) in het rek Mars-Snickers gesmeten.

We betalen, gaan terug buiten en vertrekken, op het begin van de oprit stopt een van die twee gasten en haalt heel leuk uit zijn zak, twee BMW motorsleutels :} :}

Na enkele 100 meters op de snelweg heeft ie ze gewoon in de berm gesmeten

Ik heb de kans niet meer gekregen om hem te feleciteren en hoewel we over MF gepraat hebben vermoed ik niet hem hier te zien, of jullie moesten in het Frans gaan posten. Maar toch, Gaetan met de Fireblade: STRAKKE AKTIE

PS Ben net deze morgen met dezelfde uitlaat en het papiertje al naar het politiebureau geweest, 1 ouwe lul ff gekeken naar het papiertje, Vraagt ie: is ier in orde nu, Ikke: JA HOOR
papiertje getekend, zaak in orde was waarschijnlijk koffiepauze :P :9
 
Laatst bewerkt:
Trieste aktie.

als je nu dezelfde agent pakt oke maar dit :r

wat vind je ervan als ik jou in elkaar sla omdat ik ruzie heb met een andere belg??

Wellicht waren dit wel goede agenten?
 
Goede agenten op een motor in Franstalig Belgie ?????

Hahahhahahaha ik kom niet meer bij

ik ken geen franse agenten, maar als hun je voor , in hun ogen, 5 overtredingen alleen een waarschuwing geven zijn het goede agenten.

koekblikkers hadden allang de bon uitgeschreven.

want ook al is het maar 15 km te hard, dat kost hier toch al gauw 100 euro denk.

dus :} aan de agenten en :r voor jullie aktie!
 
Wees dan een vent en stop de sleuteltjes in de kontaktsloten en ga op afstand zitten kijken hoe ze aan het zoeken zijn.
Zo als al gezegd, nu heeft hij z'n woede op totaal onschuldige agenten afgereageerd.

Niet netjes, niet stoer!
 
Mooie actie alleen lullig dat het andere agenten waren.
Misschien waren dit juist de Good Guys.
Ik wil die gezichten weleens zien.

Maar die tankstations hebben toch camera bewaking :?
Zo ja, dan kunnen ze makkelijk achterhalen wie de sleutels heeft gejat.
Als ze er achter komen krijgt die gast een dikke boete.
 
Mooie actie alleen lullig dat het andere agenten waren.
Misschien waren dit juist de Good Guys.
Ik wil die gezichten weleens zien.

Maar die tankstations hebben toch camera bewaking :?
Zo ja, dan kunnen ze makkelijk achterhalen wie de sleutels heeft gejat.
Als ze er achter komen krijgt die gast een dikke boete.


Whooooops.....
erst192.gif
 
ik ken geen franse agenten, maar als hun je voor , in hun ogen, 5 overtredingen alleen een waarschuwing geven zijn het goede agenten.

koekblikkers hadden allang de bon uitgeschreven.

want ook al is het maar 15 km te hard, dat kost hier toch al gauw 100 euro denk.

dus :} aan de agenten en :r voor jullie aktie!

ok 15 te snel op een km teller ??? te veel db's das 1, versleten sliders is volgens mij geen overtreding net zo min als een donker vizier.
Mijn nr. plaat is zo goed als niks gebogen, enkel een beetje om de regen van mijn rug te houden als spatbord maar ben 2 weken terug nog geflitst dus...

Das volgens mij 1.5 overtredingen en toch geen 5 hoor
 
Maar die tankstations hebben toch camera bewaking :?
Zo ja, dan kunnen ze makkelijk achterhalen wie de sleutels heeft gejat.
Als ze er achter komen krijgt die gast een dikke boete.

idd ja, denk dat daar wel het een en ander op te zien is.

ik zou niet vrolijk zijn als ik dit had gedaan, ik denk dat ze je zo kunnen achterhalen, want waarschijnlijk hebben ze ook een camera op de pompen zelf, en dan heben ze zo je nummerbord.
 
Mooie actie alleen lullig dat het andere agenten waren.
Misschien waren dit juist de Good Guys.
Ik wil die gezichten weleens zien.

Maar die tankstations hebben toch camera bewaking :?
Zo ja, dan kunnen ze makkelijk achterhalen wie de sleutels heeft gejat.
Als ze er achter komen krijgt die gast een dikke boete.

Hmmm, zit wat in
 
ik zou niet vrolijk zijn als ik dit had gedaan, ik denk dat ze je zo kunnen achterhalen, want waarschijnlijk hebben ze ook een camera op de pompen zelf, en dan heben ze zo je nummerbord.
En als ze moeilijk gaan doen en dat gaan ze zeker doen.
Rekenen ze dit geintje als diefstal.
 
ok 15 te snel op een km teller ??? te veel db's das 1, versleten sliders is volgens mij geen overtreding net zo min als een donker vizier.
Mijn nr. plaat is zo goed als niks gebogen, enkel een beetje om de regen van mijn rug te houden als spatbord maar ben 2 weken terug nog geflitst dus...

Das volgens mij 1.5 overtredingen en toch geen 5 hoor

ik zij ook in hun ogen, ik vind het helemaal geen tijd waard zulke lullige overtredingen.
Maar waarschijnlijk kunnen ze je voor alle 5 pakken, anders beginnen ze er niet over.

vizier zal bv de verkeersveiligheid schaden doordat je minder ziet ofzo!!
 
Op woensdag 24 juli 2002 09:20 schreef Sigma het volgende:versleten sliders is volgens mij geen overtreding net zo min als een donker vizier.

Versleten sliders zijn toch op het circuit :z bijgewerkt?
In engeland zijn donkere vizieren verboden, weet niet of dat in FR/BE ook zo is?
 
Op woensdag 24 juli 2002 09:23 schreef Jasper Grootveld het volgende:Maar waarschijnlijk kunnen ze je voor alle 5 pakken, anders beginnen ze er niet over.
Tja, je hebt er van die zeikerds bij.

Ook al zijn het onzinnige boetes je had ze gekregen als het een zeikerd was geweest.
Dus zo slecht was die oom agent niet.
 
ohoh, straks hebben we sigma, de langvastzittende belg.

hebben ze internet in het belgische gevang??


:+ :+
Ik ben er niet aangeweest, zou het ook niet riskeren vond het enkel grappig

en ivm dat internet, dat hebben ze net afgeschaft, PS2 mag nog wel :9
 
goed zo! gefeliciteerd! vooral doorgaan :}
ik hoop voor je vriend dat hij er mee wegkomt, camera's??

ik heb de laatste tijd een enorme haat tegen verkeerspolitie ontwikkeld, dit gaat gepaard met een gevoel van machteloosheid...
 
Zaterdag Francorchamps dus vermijden :P

Persoonlijk zou ik de sleutels ook niet hebben weggenomen maar hun eens aanspreken over de toffe collega's die hun wat verderop aan het vervelen zijn. Alhoewel })
 
Terug
Bovenaan Onderaan