Heelhuids aangekomen!

Serge-111

Die hard MF'er
12 jan 2003
713
3
NL
Aangezien het tegenwoordig vrij normaal lijkt te zijn voor MF-ers om van de motor te stappen voordat-ie stilstaat, heb ik kennelijk iets unieks meegemaakt:

Ik ben vandaag zonder te vallen met de motor op m'n werk aangekomen!

Meer mensen met deze unieke ervaring?
 
Vandaag nog niet, maar het is mij ook wel eens overkomen dat ik eerst stil stond en daarna afstapte. Best leuk *D
 
Tja, het is maar al te raak de laatste tijd onder de MF-ers. Kijk hier nog maar sinds kort rond, maar wordt een beetje eng zo langzamerhand ;(
 
Aangezien het tegenwoordig vrij normaal lijkt te zijn voor MF-ers om van de motor te stappen voordat-ie stilstaat, heb ik kennelijk iets unieks meegemaakt:

Ik ben vandaag zonder te vallen met de motor op m'n werk aangekomen!

Meer mensen met deze unieke ervaring?

Hier heb je een plank....

full


Kan je het afkloppen! :+
 
Is inderdaad een unieke ervaring hè. :P Ben eraan verslaafd geraakt moek eerlijk zeggen. :9~ (Does this make me a wuss? :? )
Maareh effe serieus...doen jullie voorzichtig?? Wil graag dak nog wat langer tussen de andere motorrijders blijven rijden. })
 
Tja, het is maar al te raak de laatste tijd onder de MF-ers. Kijk hier nog maar sinds kort rond, maar wordt een beetje eng zo langzamerhand ;(

idd.

Of ik heelhuids aankom, zal ik straks weten. Moet om 14h00 beginnen.
Het is wel gladjes met die regen.
 
Ik kon vanochtend niet eens mijn nest uitkomen.....diverse ribben gekneust en de linkerschouder vertoond van de jean claude van damme spieren :+
 
Aangezien het tegenwoordig vrij normaal lijkt te zijn voor MF-ers om van de motor te stappen voordat-ie stilstaat, heb ik kennelijk iets unieks meegemaakt:

Ik ben vandaag zonder te vallen met de motor op m'n werk aangekomen!

Meer mensen met deze unieke ervaring?
Ik wil niet flauw doen,

maar volgens mij gaat 't zoiets 400 :? ritjes goed (a 100km :? gemiddeld) voor er weer 1tje onderuit gaat.


Ik hoop dus niet dat iedereen elk ritje zonder vallen gaat posten, want dan loopt volgens mij de server plat. :P
 
Naja ik ben in elk geval weer heel thuisgekomen vandaag (klop klop). Was wel veel wind, ik zat echt te slingeren op de snelweg. Helaas heb ik net de regenbui gemist :) Ik wil m'n fogcity visier nou wel eens testen..
 
Aangezien het tegenwoordig vrij normaal lijkt te zijn voor MF-ers om van de motor te stappen voordat-ie stilstaat, heb ik kennelijk iets unieks meegemaakt:

Ik ben vandaag zonder te vallen met de motor op m'n werk aangekomen!

Meer mensen met deze unieke ervaring?

Gelukkig realiseer je het zelf niet, ben je misschien toch onbewust-bekwaam ;)
 
Naja ik ben in elk geval weer heel thuisgekomen vandaag (klop klop). Was wel veel wind, ik zat echt te slingeren op de snelweg. Helaas heb ik net de regenbui gemist :) Ik wil m'n fogcity visier nou wel eens testen..

Kan je misschien eens uitproberen onder de douche :?
 
Hahaha, waar kan ik inschrijven op dit topic :)
Zit te wachten op mijn verzekeringsgeld. Dus na 2 maanden van de Thundercat genoten te hebben kan ik nu door naar de volgende.

Door al die topics durfde ik bijna niet meer te melden dat ook ik vorige week onderuit ben gegaan in een bocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan