Heerlen/Maastricht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takumi

MF'er
6 dec 2001
126
0
Wie komt uit deze omgeving? Kunnen we misschien een keer bij elkaar komen en een stuk gaan rijden :]
 
ben uit de buurt van heerlen...

kunnen eens met een paar man wat afspreken. twisted paul komt geloof ik ook hier uit de buurt en er zijn er geloof ik wel meerdere...

wij gaan meestal met een man of 3 rijden... maar hoe meer hoe beter !!!
 
Hee Takumi, kom je zelf uit deze omgeving :?
Is die Grijs/blauwe Gixxer op de HSL dan van jou
met die Yoshi :?


yep, Heerlen.

VFRob ook (Hoensbroek = Heerlen }) )

Hans_V (Heerlen)

Bart Scheepers (Roermond)


Soeptablet : Zou willen dat ie weer in Limburg woonde }) ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga wel mee. Ben vanaf zondag weer thuis,en tot en met donderdag vrij. Vrijdag ga ik naar het Zwarte woud. :P :P :P :P :P
 
iemand een voorstel over waneer er dan eens gereden gaat worden in het zonnige zuiden?

twisted paul... studeer jij toevallig bouwkunde/civiele techniek aan de hsl?

wat voor motoren rijden alle limburgers hier eigenlijk en hoeveel ervaring hebben jullie???

wij zijn nog redelijke groentjes... maar we doens ons best :]
 
Laatst bewerkt:
Hee Takumi, kom je zelf uit deze omgeving :?
Is die Grijs/blauwe Gixxer op de HSL dan van jou
met die Yoshi :?


yep, Heerlen.

VFRob ook (Hoensbroek = Heerlen }) )

Hans_V (Heerlen)

Bart Scheepers (Roermond)


Soeptablet : Zou willen dat ie weer in Limburg woonde }) ;)

He Paul, je vergeet mij..... :(
PaulR1 Weert
Mar1tin Weert
 
Op vrijdag 17 mei 2002 01:25 schreef Tuutebulles het volgende:
iemand een voorstel over waneer er dan eens gereden gaat worden in het zonnige zuiden?

Tweede pinksterdag??>????? wordt het weer wat beter zegt men :P :P :P :P :P
 
dit is de racegabber van tuttebulles ,wat is dat voor een slap gelul hier ,we willen alleen maar met meer man gaan rijden met lui die uit heerlen en omgeving komen,gewoon wat afpsreken dan kunnen we ook eens zien of jullie wel allemaal zo superlijp kunnen racen dan allemaal dat slap geouwehoer
 
dit is de racegabber van tuttebulles ,wat is dat voor een slap gelul hier ,we willen alleen maar met meer man gaan rijden met lui die uit heerlen en omgeving komen,gewoon wat afpsreken dan kunnen we ook eens zien of jullie wel allemaal zo superlijp kunnen racen dan allemaal dat slap geouwehoer
 
dit is de racegabber van tuttebulles ,wat is dat voor een slap gelul hier ,we willen alleen maar met meer man gaan rijden met lui die uit heerlen en omgeving komen,gewoon wat afpsreken dan kunnen we ook eens zien of jullie wel allemaal zo superlijp kunnen racen dan allemaal dat slap geouwehoer
Dat is duidelijk. Jij gaat puur voor het rijden :) :9
 
dit is de racegabber van tuttebulles ,wat is dat voor een slap gelul hier ,we willen alleen maar met meer man gaan rijden met lui die uit heerlen en omgeving komen,gewoon wat afpsreken dan kunnen we ook eens zien of jullie wel allemaal zo superlijp kunnen racen dan allemaal dat slap geouwehoer

Motorrijden en slap ouwehoeren is toch niet los van elkaar te zien })

Open eens een topic: "wie komt er ook naar ..... om ..... (te racen)."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan