Heerlen/Maastricht

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand waar ik de mergelland route kan vinden voor motoren ???

ps ik weet dat er bordjes staan die je kunt volgen maar ik heb de route nodig
 
wist niet dat je hier niet in de buurt woonde.
wordt inderdaad een beetje lastig om 200 km te rijden voor een leuk avondje hangen
 
Ik heb zo'n tof ANWB boekje met de routes erin + een kaartje???

Zal ik die even voor je scannen, ehhh, ik bedoel dat ik daar een backup van kan maken voor mijn eigen doeleinden in de privésfeer enz..... ????
 
VOOR ALLE GEINTERESSERDEN
vanavond 19-06 om +- 20.00 zijn tuutebulles en ik bij het bekende tankstation wat VFR ROB bedoelde.
als er mensen zin hebben om ook te komen zien we julie daar wel.
lekker wat hangen en wat rijden(PERFECT AVONDJE TOCH).
OH JA OOK NIET BELANGERIJK OM TE ZEGGEN.
ALS HET REGENT NATUURLJK NIET.
dit lees ik dus iets te laat... hoe was het?
 
Ik heb zo'n tof ANWB boekje met de routes erin + een kaartje???

Zal ik die even voor je scannen, ehhh, ik bedoel dat ik daar een backup van kan maken voor mijn eigen doeleinden in de privésfeer enz..... ????

ik zou graag even dit kaartje willen bekijken zodat ik weet of het de moeite waard is om het boekje aan te schaffen ;) ;) ;) ;)
als je heb gescanned hebt zou je hem ff kunnen mailen ?

ik heb de route 2 jaar geleden al eens gereden en het is me goed bevallen
 
nou vfrrob,het was niet veel die avond.
tuutebulles kan even niet motorrijden omdat die zijn vinger gebroken heeft en die avond niet kon rijden ,maar volgende week wil hij alweer van de partij zijn.
ik ben nog gaan kijken of iemand daar was ,maar er was niemand dus ben ik ook maar niet lang daar gebleven.
volgende keer weer gewoon opnieuw afspreken.
 
ik zou graag even dit kaartje willen bekijken zodat ik weet of het de moeite waard is om het boekje aan te schaffen ;) ;) ;) ;)
als je heb gescanned hebt zou je hem ff kunnen mailen ?

Het zijn eigenlijk 3 boekjes verdeeld over Noord, Midden en Zuid (Niet achterlijk die lui van ANWB!)

Naast de kaartjes staat er een hoop geblabla in...

Scans van een aantal kaartjes zijn volgens mij te vinden op www.motorroutes.nl + andere routes en kaartjes...

Eigen scan heb ik net verstuurd, wel een behoorlijke file...
 
dinsdag of woensdag lukt me denk ik wel (vandaag gips van mijn vinger... morgen ff kijken of ik er al mee kan rijden)

laat maar weten welke dag
 
als het weer lukt om te rijden (zal wel) ben ik om 20.00 uur met patrick op het tankstation bij wittem...
 
by the way... waar is twisted paul? dacht dat hij ook wel mee zou willen, maar al een tijdje niets van gezien...
 
ik heb donderdag 27juni (morgen ja :( ) een hertentamen... :( :( :(

Vrijdag/Zaterdag TT
Zondag Nordschleife met een lading collega's

Vanaf maandag ZOMERVAKANTIE en dus alle tijd
van de wereld! :} :} :}

Dusss....vanaf maandag jongens... :)
 
en ja hoor twisted tuutebulles and friends are also to the TT.
je ziet wel waar we liggen op de camping waar die LAWINEPIJLEN DE LUCHT IN VLIEGEN.
see you in assen. :9 })
 
laat gaan laat gaan twisted... vanavond ff een half uurtje present moet toch wel lukken? even om bij te komen van het harde leren :P (heb al vakantie) veel rijden kan ik ook niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan