Heerlen/Maastricht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is Maximum z'n probleem dan??? Anders laat die kneus zn verbaal onvermogen snel blijken....zal wel typerend zijn voor t soort werk dat ie doet. Kunnen ze geen intelligente mensen voor gebruiken.
Hei Max!! Heb je geen last van een vervelend geluid in je schedel als je je bukt???? zullen je de hersens wel door de pan rollen he jong.....kan toch niet meer dan een knikker zijn in dat bakkes van je.
Maar in ieder geval heb je een hele meute achter je ass aanhangen met hun arm tot aan de elleboog er in.

Ps...om te daten moeten geen onderdelen komen maar machines Max 8-)
 
Nee maar ff zonder flauwekul...
Ik word dus blijkbaar door Maximum bedreigd en uitgescholden of wat dan ook. Vraag me af wat de rest van de moderators daar dan aan doet????
Maar blijkbaar is deze maximum zo'n geweldige kerel dat ie alles kan maken op dit forum, ondanks de nieuwe regelgeving....
 
EEhh..jij kent Patrick P toch persoonlijk??
Misschien kan jij hem vertellen dat het zo niet
werkt. :?

Maximum wil vast ook wel naar het Vijlenerbos, datum en tijd volgen in dit topic }) ;)

ja, ik ken patrick p persoonlijk van het rijden hier in limburg... en patrick is echt een goeie vent als je hem kent....

verder... ook al ken ik iemand... ik ben niet verantwoordelijk voor wat hij/zij voor berichten op een forum plaatst... daar ga ik me niet mee bemoeien... moet hij/zij zelf weten...
wie ben ik om iemand te zeggen wat iemand wel/niet mag/kan...

maximum kan best een keer naar het vijlener bos komen... kan ie eens lekker een rondje mee rijden in het wonderschone zuid-limburg :] :] :] :] :] ... maar hij moet wel begrijpen dat ie nix oplost met die praat van mijn vuist daten met je neus en zo... want daarvan is niemand onder de indruk. dit lost niets op (is zelfde als flamen)... het werkt dus alleen maar averechts... maar dat zal ie zelf ook wel begrijpen...
 
Nee maar ff zonder flauwekul...
Ik word dus blijkbaar door Maximum bedreigd en uitgescholden of wat dan ook. Vraag me af wat de rest van de moderators daar dan aan doet????
Maar blijkbaar is deze maximum zo'n geweldige kerel dat ie alles kan maken op dit forum, ondanks de nieuwe regelgeving....

Maximum heeft inderdaad wat krediet opgebouwd.


Maar als het je niet bevalt, blijf dan weg...zo
simpel is het. Ga dan niet als een kleuter ruzie
lopen zoeken omdat je toch weet dat je veilig
achter je computertje zit... :(

 
Ben blijkbaar wel niet de enige die dit opgevallen is. Heeft dat dan te maken met veilig achter mn computertje zitten trouwens??? Wil m best eens een avondje daten, als jij m af wil staan Paul. Max windt je blijkbaar nogal op he of is dat puur uit angst?????
 
booooooooooh... is het nu afgelopen met dat gezeik hier?... anders open ik wel een topic zuid-limburg voor diegene die wel normaal kunnen doen en eens een ronde samen willen rijden... zijn we tenminste van die stront in dit topic verlost...
 
FF voor de goede orde! Er bestaat niet zoiets als een topic exclusief voor (Zuid) Limburgers, ook niet als de topicstarter dat wel graag zou willen! :?
Iedereen die hierin kan en dus ook mag lezen kan en mag hier ook in posten! :)
On-en off-topic!
NIEMAND en zeker zo'n tiepje als petje P bepaalt wie waarin mag/kan posten! |(
Dus die reacties op iemand die een niet relevante post plaatst kunnen gewoon niet,klaar!
Dat petje P of Hellum of wie ever er moeite mee heeft dat iemand geen volleerd GP-racer is en dus niks in "jullie" topic te zoeken heeft geeft alleen maar weer flame op flame :(

Gaan "jullie" maar fijn flamen en kotsen op niet racers op "jullie" exclusieve Limburgse forum, kijk maar of je daar wel wegkomt met je grote bek en nada daar!
En voor al degenen die hier in Limburg of waar dan ook een afspraak/meeting willen organiseren............Open gewoon per keer een topic in Wat is waar te doen.
Dit is ervoor EN voor iedereen hiero! :}
Behalve petje natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Misschien tijd voor een slotje :(

Loopt nu de spuigaten uit, men begint nu te stoken en wacht op antwoord...

Lijkt me wel duidelijk dat er in limburg veel de rijden valt... voor een afspraak e.d. maar een nieuw topic openen.
 
Gaat nergens meer over dit...

En niemand heeft het recht om te flamen, maar iemand die hier al tijden komt en geregeld mensen helpt enzo heeft meer krediet dan iemand met 3 posts en hier gelijk een grote bek opzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan